Johannes Entenmann Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 Flere enn to blir ikke nødvendigvis kaos. I pro clubs burde man jo helst være minst 4-5 stykker på samme laget. Hele Pro Clubs er kaos uabhengig antallet.... Høye baller og masse innlegg er stikkord. De har klart å ødelagt hele moden etterhvert. Er ingen penger å tjene ergo ingen vits å forbedre. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 Har spilt litt FIFA14 på PS4, og der var det mye rart, spesielt dommeren var elendig. Straffer hver kamp, som regel feildømt, og obstruksjon var aldri noe dommeren blåste for. En annen irriterende ting er at frispark og utspill reagerer alt for fort etter man har sett reprisene, man rekker ikke å se før man med uhell skyter eller sentrer. Vet noen om EA bryr seg om å fikse dette? Virker jo egentlig ikke slik, siden spillet har vært ute sinden PS4 kom ut i november ifjor.... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 "En annen irriterende ting er at frispark og utspill reagerer alt for fort etter man har sett reprisene, man rekker ikke å se før man med uhell skyter eller sentrer"Er bare ikke til å trykke det, kun din egen feil når sånt skjer. 1 Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Er virkelig andre ting som er langt viktigere. Alle videoer også så er det det eg kaller helt latterlige ting de vil skal fikses. Gameplayet er perfekt virker det som. Et gameplay som hyler noob lang vei. Det beste med Fifa er å ikke ha en forståelse eller ferdigheter i selve spillet. Da kan man lempe baller hele kampen. Det klarer desverre ikke eg. Ballbesittende spill som gjør alt veldig mye vanskelig. Så må de for gudsskyld fikse den jævla A/X knappen man kan holde inne i forsvar. Man slipper til og med å forsvare seg på Fifa de siste årene. Helt latterlig,. Lenke til kommentar
Strandball Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Er virkelig andre ting som er langt viktigere. Alle videoer også så er det det eg kaller helt latterlige ting de vil skal fikses. Gameplayet er perfekt virker det som. Et gameplay som hyler noob lang vei. Det beste med Fifa er å ikke ha en forståelse eller ferdigheter i selve spillet. Da kan man lempe baller hele kampen. Det klarer desverre ikke eg. Ballbesittende spill som gjør alt veldig mye vanskelig. Så må de for gudsskyld fikse den jævla A/X knappen man kan holde inne i forsvar. Man slipper til og med å forsvare seg på Fifa de siste årene. Helt latterlig,. Hmm, enig, men det siste der var nytt for meg. Hva er A/X-knapp? Jeg sitter på Fifa 14 på PS4. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Lånte spillet av en kompis nå i påsken - spiller AS Roma online (4,5*) og ALLE gangene så møter jeg Liverpool. Det finnes ikke så mange Liverpoolsupportere i verden så noe forteller meg at det må være det beste laget. Jeg begynte å quitte kampene så fort jeg fikk bekreftet hvilket lag jeg møtte, men da får jeg 0-3 tap. Helt fantastisk selvpining. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Hvis man holder inne A støtter og følger spilleren du er ballen hele tiden. Vært I flere år nå. Husker eg riktig sku dette fjernes på Fifa 14 men fikk vel kalde føtter EA Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Det finnes ikke så mange Liverpoolsupportere i verden Dette er jo bare... feil. Liverpool er trolig det laget uten fem stjerner som har flest supportere i verden. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Ser ikke helt problemet med å møte Liverpool hele tida. Min erfaring er også at man møter litt forskjellige lag, selv om noen går igjen oftere enn andre. Lenke til kommentar
bjørnepels Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Hei! Jeg er ikke en kjempegod fifa-spiller, spesielt ikke i forsvar. Noen som har noen tips eller triks til hvordan jeg kan bli bedre i forsvar? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Hold inne X (om du har PS) er mitt enkleste tips. I tillegg kan du styre en forsvarsspiller som forsøker å hindre passningsmuligheter, og la maskinen ta seg av han som har ballen. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Bruk O (PS) eller B (Xbox) mer enn sklitaklinger. Få ut keeperen (Trekant eller Y) når du ser at spilleren er alene på vei mot keeperen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Lånte spillet av en kompis nå i påsken - spiller AS Roma online (4,5*) og ALLE gangene så møter jeg Liverpool. Det finnes ikke så mange Liverpoolsupportere i verden så noe forteller meg at det må være det beste laget. Jeg begynte å quitte kampene så fort jeg fikk bekreftet hvilket lag jeg møtte, men da får jeg 0-3 tap. Helt fantastisk selvpining. 42 millioner er litt. Og det var 3 år siden... https://answers.yahoo.com/question/index?qid=20110510030506AAMXy6j Lenke til kommentar
bjørnepels Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Takk for tipsa! Skal ikke være en gråtende baby her, men tar gjerne imot tips i angrep også! Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Hold inne X (om du har PS) er mitt enkleste tips. I tillegg kan du styre en forsvarsspiller som forsøker å hindre passningsmuligheter, og la maskinen ta seg av han som har ballen. Herlig, se på alle den automatikken I forsvaret. Hva er vitsen å prøve å bli god I forsvar når CPU kan Gjøre alt dette. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Ikke slik jeg spiller, men det er enkle knep om man er ubrukelig i forsvar. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 (endret) Det finnes ikke så mange Liverpoolsupportere i verden Dette er jo bare... feil. Liverpool er trolig det laget uten fem stjerner som har flest supportere i verden. Lånte spillet av en kompis nå i påsken - spiller AS Roma online (4,5*) og ALLE gangene så møter jeg Liverpool. Det finnes ikke så mange Liverpoolsupportere i verden så noe forteller meg at det må være det beste laget. Jeg begynte å quitte kampene så fort jeg fikk bekreftet hvilket lag jeg møtte, men da får jeg 0-3 tap. Helt fantastisk selvpining. 42 millioner er litt. Og det var 3 år siden... https://answers.yahoo.com/question/index?qid=20110510030506AAMXy6j Poenget mitt gikk dere glipp av: det var at jeg alltid møtte Liverpool og det ble litt kjedelig når jeg spiller 20 kamper og 18 av dem er mot det samme laget. Det er som om de andre lagene knapt blir brukt.. Men jeg jeg skjønner jo hvorfor: ut på kanten, innlegg til Suarez og heade i mål. Easy mode jo Endret 21. april 2014 av Ham 550 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Jeg gikk ikke glipp av det, ville bare rette deg i at Liverpool har få supportere. Og dessuten, om strategien er å slå innlegg fra kant og heade i mål, så er det andre lag som fungerer langt bedre. Suarez er ikke den beste hodespilleren. Liverpools store styrke er lynraske kontringsspillere, samt en usannsynlig god avslutter i Suarez. Lenke til kommentar
uggy Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Er det noen her som bruker sliders på fifa next-gen for å få det mer realistisk? evt noen som er keen på å dele? spiller på legendary, om det skal ha noe å si for innstillingene. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Hold inne X (om du har PS) er mitt enkleste tips. I tillegg kan du styre en forsvarsspiller som forsøker å hindre passningsmuligheter, og la maskinen ta seg av han som har ballen.Hvordan styrer man forsvarsspiller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå