Gå til innhold

Den store FIFA 14-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Tre trykk tilsvarer at innlegget blir skutt inn foran mål, langs bakken. To trykk tilsvarer at innlegget går på første stolpe og ett trykk tilsvarer på bakerste stolpe.

Dette må vel være hvis man har på noe slags hjelpe funksjon?

 

 

Tror du må ha innlegg på assistert eller manuelt, på kontrolloppsett. Har du den på auto ordner spillet alt for deg, du bare velger kraft.

Lenke til kommentar

 

Tre trykk tilsvarer at innlegget blir skutt inn foran mål, langs bakken. To trykk tilsvarer at innlegget går på første stolpe og ett trykk tilsvarer på bakerste stolpe.

Dette må vel være hvis man har på noe slags hjelpe funksjon?

 

 

Nei. 3 trykk er som nevnt innlegg via bakken f.eks

Lenke til kommentar

Herregud så mye dette spillet irriterer meg. Hadde nettopp en fantastisk brassemulighet, legger inn ballen og holder L2 for å prøve brasse, så kommer en annen spiller på laget som jeg ikke styrer og prøver på det samme så vi kræsjer i lufta og ingen av oss treffer ballen. Haha.

 

Edit: Dette var forøvrig bare komisk, irritasjonsmomentene er de som ble listet opp litt tidligere i tråden her :p

Endret av Ludo Lamar
Lenke til kommentar

Er ikke tre trykk på runding brassespark? Må nesten gjøre som Jotun å lese bruksanvisningen, det har jeg aldri gjort for et dataspill før. :p

Trikse-knappen + riktig posisjon gir brasse hvertfall, usikker på om flere trykk gjør noe forskjell på denne knappen også. Jotun får slå opp i instruksjonsboka :p
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...