JokerN_ Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Har vel ikke noe å si om man trykker en eller to ganger tror jeg? Styrken går vel på hvor lenge du holder knappen inne. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 (endret) Ok, skal virkelig lite til før man får et alt for hart innlegg. Holder eg firkant inne mer enn 1 sekund så går innlegget over alt og alle og da tar eg faktisk i på kor lite som skal til Endret 24. februar 2014 av Brann89 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 (endret) Om man trykker tre ganger på firkant blir det vel nærmest skutt inn foran mål. Jeg slår sjeldent innlegg, så jeg kan ikke si det sikkert, men det var noe jeg ble tipset om. E: mente firkant, ikke trekant. Endret 24. februar 2014 av knipsolini Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Tre trykk tilsvarer at innlegget blir skutt inn foran mål, langs bakken. To trykk tilsvarer at innlegget går på første stolpe og ett trykk tilsvarer på bakerste stolpe. 1 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Tre trykk tilsvarer at innlegget blir skutt inn foran mål, langs bakken. To trykk tilsvarer at innlegget går på første stolpe og ett trykk tilsvarer på bakerste stolpe.Dette må vel være hvis man har på noe slags hjelpe funksjon? Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Tre trykk tilsvarer at innlegget blir skutt inn foran mål, langs bakken. To trykk tilsvarer at innlegget går på første stolpe og ett trykk tilsvarer på bakerste stolpe.Dette må vel være hvis man har på noe slags hjelpe funksjon? Tror du må ha innlegg på assistert eller manuelt, på kontrolloppsett. Har du den på auto ordner spillet alt for deg, du bare velger kraft. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Hittil har jeg spilt FIFA 14 hos kompiser, og jeg vurderer å kjøpe enten FIFA 14 eller 13 til min egen konsoll for "å øve" meg Er det nødvendig med 14, eller er 13 like bra? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Tre trykk tilsvarer at innlegget blir skutt inn foran mål, langs bakken. To trykk tilsvarer at innlegget går på første stolpe og ett trykk tilsvarer på bakerste stolpe.Dette må vel være hvis man har på noe slags hjelpe funksjon? Nei. 3 trykk er som nevnt innlegg via bakken f.eks Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Enkelt trykk på firkant er langt/høyt innlegg dobbel er kort lav, trippel er langs bakken. Styrken avgjøres av hvor lenge man holder på enkelt trykket. Litt usikker på to og tre trykk hva som avgjør hvor hardt skuddet blir? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Hmm, dette var nytt for meg. Hva blir da forskjellen på det og A knappen? (eller X som det blir på PS) Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Hmm, dette var nytt for meg. Hva blir da forskjellen på det og A knappen? (eller X som det blir på PS) Trolig hardere og løpsball. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 X blir vel knyttet mot en spiller innleggene med firkant kan legges inn uten mottakere og løpes opp for heading etc. Blir og annerledes innlegg. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Lærer stadig nye ting gitt! Da må jeg nesten prøve det litt Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Det følger bruksanvisning med spillet. De fleste knappene på stikka har en funksjon. Ikke at det skal bli for mye nå sending, men det er til og med knapper man bruker i kombinasjon med andre knapper da skjer enda flere ting :-P Lenke til kommentar
r4tchet Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 (endret) Herregud så mye dette spillet irriterer meg. Hadde nettopp en fantastisk brassemulighet, legger inn ballen og holder L2 for å prøve brasse, så kommer en annen spiller på laget som jeg ikke styrer og prøver på det samme så vi kræsjer i lufta og ingen av oss treffer ballen. Haha. Edit: Dette var forøvrig bare komisk, irritasjonsmomentene er de som ble listet opp litt tidligere i tråden her Endret 24. februar 2014 av Ludo Lamar Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Mange slike situasjoner hvor man lurer på hvorfor i h****** man spiller dette spillet ja. Testet Co-op Season med en kamerat ista, 5 strake seiere og tittel med engang. DET var faktisk morro! Skjønner ikke hvorfor vi ikke har testet det før Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Er ikke tre trykk på runding brassespark? Må nesten gjøre som Jotun å lese bruksanvisningen, det har jeg aldri gjort for et dataspill før. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Er ikke tre trykk på runding brassespark? Må nesten gjøre som Jotun å lese bruksanvisningen, det har jeg aldri gjort for et dataspill før. Trikse-knappen + riktig posisjon gir brasse hvertfall, usikker på om flere trykk gjør noe forskjell på denne knappen også. Jotun får slå opp i instruksjonsboka Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Eg har da ikke lest bruksanvisningen Men her er den. http://www.fifplay.com/fifa14-manual/ Brasse på tre trykk har eg ikke hørt om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå