Gå til innhold

Den store FIFA 14-tråden


Anbefalte innlegg

Bare å bytte og styre i seasons, men synd at EA mener at man bare skal ha ett bytte i ultimate team (evt skal man kjøpe fitnesskort som riktignok bare koster 150 coins).

 

Man kan jo ikke hvile hjemme, man må hvile på benken eller på tribunen. Hvis reserver er på tribunen :p med et helt lag som hviles er det bare plass til én innbytter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pleier alltid å spørre om å forlate matchen hvis jeg møter PSG. I løpet av 3-4 måneder har jeg ikke møtt et eneste menneske som spiller med PSG som ikke enten prøver å skyte fra alt mellom 15 og 40 meter med Zlatan, eller legger L1+trekant opp mot Zlatan. Finnes ingen lag som er i nærheten OP som det PSG er. Møter dem tilogmed med Everton.

Lenke til kommentar

 

Noen som vet hvorfor de har fjernet tournment, og om det er muligheter for at den kommer tilbake igjen?

Det er latterlig

Sikkert fordi man blir å savne det så mye at man må kjøpe fifa 15, der turneringer er med igjen

 

Det er sykt irriterende fordi jeg kjøpte nettopp en ny kontroller for nettopp å spille turneringer, men så er det borte.

 

Edit:

Nå skjønner jeg hvorfor... http://eskimopress.com/news/games/item/449-world-cup-game-is-the-reason-tournament-mode-not-in-fifa-14

Endret av Mladic
Lenke til kommentar

 

 

Noen som vet hvorfor de har fjernet tournment, og om det er muligheter for at den kommer tilbake igjen?

Det er latterlig

Sikkert fordi man blir å savne det så mye at man må kjøpe fifa 15, der turneringer er med igjen

 

Det er sykt irriterende fordi jeg kjøpte nettopp en ny kontroller for nettopp å spille turneringer, men så er det borte.

 

Edit:

Nå skjønner jeg hvorfor... http://eskimopress.com/news/games/item/449-world-cup-game-is-the-reason-tournament-mode-not-in-fifa-14

 

 

Jeg veit ikke hvorfor de fjerne turneringene, men det der er ikke grunnen, for 2014 World Cup Brazil kommer ikke til next-gen konsollene

Lenke til kommentar

Noen på PS4 som er på leting etter en pro club å joine? Miley in Chains rekrutterer igjen, spiller i 2. div atm. Ønsker spillere som er litt anvendelige og kan spille i flere posisjoner på midtbanen eller spiss. Ingen trenger å spille forsvar med mindre man vil det :p

 

Burde ha ok overall og statistikk. Kontakt meg her eller på Skype oscrue10. Vi har en tekstsamtale der, bruker ikke mic.

Lenke til kommentar

Pleier alltid å spørre om å forlate matchen hvis jeg møter PSG. I løpet av 3-4 måneder har jeg ikke møtt et eneste menneske som spiller med PSG som ikke enten prøver å skyte fra alt mellom 15 og 40 meter med Zlatan, eller legger L1+trekant opp mot Zlatan.

 

Jeg bruker PSG og jeg prøver alltid å finne åpninger i midten i stedet for å løpe ut på kant og legge inn, Zlatan har faktisk en god pasningsfot han også! Å skyte fra 40 meter er som regel bare håpløst, men det må da være lov å skyte fra 15-20 meter?

 

Finnes ingen lag som er i nærheten OP som det PSG er.

Da har du vel ikke spilt så mye mot Real Madrid går jeg ut ifra, hvis du mener at PSG er det laget som er mest OP? Real Madrid i FIFA 14 er ikke i nærheten av å gjenspeile det Real Madrid faktisk er i virkeligheten. Det er vel en grunn til at 80 % [vill gjetning] velger Real Madrid i Seasons.

Lenke til kommentar

Går nok på flaks da vil jeg anta. Jeg har vært Chelsea noen ganger og har møtt Real Madrid flere av de gangene.

Nope. Chelsea er nok hakket over Juve igjen vet du, så derfor kan du møte de. Spiller man med Juve så møter man ALDRI Barca, Bayern & Madrid. Har vel 80-90 kamper på seasons nå med BvB & Juve, ikke møtt de tre der noen av gangene. Så flaks har ingen.

Lenke til kommentar

Det er helt klart forskjell på hvem lag man møter utifra hvilket lag man er. Merkelig, da det egentlig kun skal gå på antall stjerner.

 

Når jeg spiller Real, møter jeg alltid Bayern eller Barcelona. Tror jeg har møtt City 2 eller 3 ganger, resten Bayern eller Barca. Har vel 50 kamper med RM.

Når jeg har testet PSG (ca 9 kamper), har jeg kun møtt Chelsea, Liverpool, ManU og City.

Lenke til kommentar

Ingenting i veien med å skyte fra 15, 20 eller 30 meter. Har noe å gjøre med at Zlatan får gulltreff på 9 av 10 forsøk og folk som ikke klarer å bygge opp angrep gjør det konsekvent for å få et flaksemål eller få en corner (som enten Lavezzi, Alex eller Zlatan putter på). PSG er mye sterkere enn RM etter hva jeg har erfart. 80% vill gjetting er selvfølgelig helt høl i huet, men jeg regner med at ikke det var seriøst ment. I løpet av 10 kamper i Seasons med Liverpool/Dortmund/United så tipper jeg at jeg møter PSG 40-50% av tiden.

 

Har forøvrig møtt Barcelona når jeg har vært Everton (skjedd én gang) og PSG når jeg har vært Liverpool (over 30 ganger).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...