Madridista1212 Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Ja det blir det, men bryr meg ikke så mye at jeg piner meg gjennom en kamp med lagg... Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Er det noen som opplever at matchen avsluttes før den har begynt, i det musikken spiller og du må trykke på x for å starte kampen akkurat da plutselig bare klikker det. også står det "we detected youre fsquad file does not match that of your opponent, and have cancelled the match to prevent unfair play. Should your squad be corrupted or tempered with, you will need to delete you Online Squad file and re-download" Veldig irriterende. Det gjelder seasons. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Hm, det skjedde en periode på 12 eller 13, husker ikke om jeg fikset det eller om det gikk over. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Det som skjer er at en av dere ikke har endret lag på vei inn. Legg merke til at du ikke får boosten på spillerne dine med mindre du skifter lag og evt går tilbake til det samme laget. Altså den boosten spillerne dine har fått den uken. Så om du da har denne boosten aktivert og ikke motstanderen, så vil det bli urettferdig, derfor blir matchen avlyst. Samme gjelder om du ikke har aktivert den, og motspillern har det. Det er såklart helt på trynet at boosten ikke er aktivert automatisk på det laget man først får opp. Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Ja det kan stemme, googlet det litt og det var mange som klagde på det men det var f13. Det går vekk uten at jeg gjør noe også men sist fikk jeg spilt på femte forsøk. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Er det noen som opplever at matchen avsluttes før den har begynt, i det musikken spiller og du må trykke på x for å starte kampen akkurat da plutselig bare klikker det. også står det "we detected youre fsquad file does not match that of your opponent, and have cancelled the match to prevent unfair play. Should your squad be corrupted or tempered with, you will need to delete you Online Squad file and re-download" Veldig irriterende. Det gjelder seasons. Skjer veldig ofte Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Jeg har merket det med boosten og da går jeg ut slikt at det ikke blir noen piler men det skjer allikevel, betyr det da at jeg fikk motstander som hadde boost? Uansett - idioti. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Det stemmer. Enten må begge ha den aktivert, eller begge ha den deaktivert. Helt utrolig hvis det var slik i FIFA 13 også, og de ikke har klart å fikse det enda. Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Var samme problem i FIFA 12 og 13. Ser ikke ut som at det blir fikset på en god stund. Heldigvis skjer det ikke så ofte. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Har EA fortsatt live chat? Alltid håpløst å finne fram på easports.com, så jeg pleier å google meg fram, men finner ikke chat'en. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Usikker. De har den oppe til tider. Men den er helt jævlig å finne. 1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Funny. Bare i tilfelle det er en liten drittunge som har oppretta en EA-side, greit å skremme ham litt Fikk venneforespørsel fra den siden og en annen EA-side. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Har EA fortsatt live chat? Alltid håpløst å finne fram på easports.com, så jeg pleier å google meg fram, men finner ikke chat'en. https://help.ea.com/en/contact-us/new/?product=fifa-2014&platform=ps4&subject=Problem+with+connection&category=game-play-in-game Bare fullfør den. På slutten skal du få to valg: Answer HQ eller å bruke live chat Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 (endret) Oppdaget igår at de er ikke mulig å spille turnering på F14, var extra kult å ha kompiser på besøk som skulle spille ps4 for første gang.Måtte bare kjøre på vanlig kick off Leste litt av forklaringen til EA, de valgte visst å bruke resurser på noe annet da det var lite interesse hos kunder i offline turneringer. Endret 10. februar 2014 av Kluvert Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Har EA fortsatt live chat? Alltid håpløst å finne fram på easports.com, så jeg pleier å google meg fram, men finner ikke chat'en. https://help.ea.com/en/contact-us/new/?product=fifa-2014&platform=ps4&subject=Problem+with+connection&category=game-play-in-game Bare fullfør den. På slutten skal du få to valg: Answer HQ eller å bruke live chat Funka dårlig, men takk likevel. Problemet med mail er at det kommer til å ta flere uker, med mailer fram og tilbake. Lenke til kommentar
claes Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Bare skriv noe drit i spørsmålsfeltene slik at den ikke finner noen hjelpeartikler som kan hjelpe, så vil du få opp Chat som et alternativ. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Har EA fortsatt live chat? Alltid håpløst å finne fram på easports.com, så jeg pleier å google meg fram, men finner ikke chat'en. https://help.ea.com/en/contact-us/new/?product=fifa-2014&platform=ps4&subject=Problem+with+connection&category=game-play-in-game Bare fullfør den. På slutten skal du få to valg: Answer HQ eller å bruke live chat Funka dårlig, men takk likevel. Problemet med mail er at det kommer til å ta flere uker, med mailer fram og tilbake. Japp, prøv noe annet. Bare skriv noe. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Wow, trykka på den samme linken igjen og hadde tenkt å skrive noe vås, men fikk opp chat med en gang. Virker som at den kommer og forsvinner igjen. 10-15 min venting, men jeg sitter jo bare her uansett. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Hva er det du lurer på egentlig? Hva har skjedd? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Hva er det du lurer på egentlig? Hva har skjedd? Bare en spiller som mangler i ultimate team. De advarte meg og sa at hvis "etterforskningen" viser at jeg prøver å lure dem så kan jeg bli straffet for det Sykeste sesongen i clubs. Har blitt et heis-lag som går mellom 1. og 2. div, men dette var en solid sesong. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå