Gå til innhold

Den store FIFA 14-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som opplever at matchen avsluttes før den har begynt, i det musikken spiller og du må trykke på x for å starte kampen akkurat da plutselig bare klikker det. også står det "we detected youre fsquad file does not match that of your opponent, and have cancelled the match to prevent unfair play.

Should your squad be corrupted or tempered with, you will need to delete you Online Squad file and re-download"

Veldig irriterende. Det gjelder seasons.

Lenke til kommentar

Det som skjer er at en av dere ikke har endret lag på vei inn. Legg merke til at du ikke får boosten på spillerne dine med mindre du skifter lag og evt går tilbake til det samme laget. Altså den boosten spillerne dine har fått den uken.

 

Så om du da har denne boosten aktivert og ikke motstanderen, så vil det bli urettferdig, derfor blir matchen avlyst. Samme gjelder om du ikke har aktivert den, og motspillern har det.

 

Det er såklart helt på trynet at boosten ikke er aktivert automatisk på det laget man først får opp.

Lenke til kommentar

Er det noen som opplever at matchen avsluttes før den har begynt, i det musikken spiller og du må trykke på x for å starte kampen akkurat da plutselig bare klikker det. også står det "we detected youre fsquad file does not match that of your opponent, and have cancelled the match to prevent unfair play.

Should your squad be corrupted or tempered with, you will need to delete you Online Squad file and re-download"

Veldig irriterende. Det gjelder seasons.

Skjer veldig ofte
Lenke til kommentar

Oppdaget igår at de er ikke mulig å spille turnering på F14, var extra kult å ha kompiser på besøk som skulle spille ps4 for første gang.Måtte bare kjøre på vanlig kick off :hrm:

Leste litt av forklaringen til EA, de valgte visst å bruke resurser på noe annet da det var lite interesse hos kunder i offline turneringer.

Endret av Kluvert
Lenke til kommentar

 

Har EA fortsatt live chat? Alltid håpløst å finne fram på easports.com, så jeg pleier å google meg fram, men finner ikke chat'en.

https://help.ea.com/en/contact-us/new/?product=fifa-2014&platform=ps4&subject=Problem+with+connection&category=game-play-in-game

 

Bare fullfør den. På slutten skal du få to valg: Answer HQ eller å bruke live chat

 

 

Funka dårlig, men takk likevel. Problemet med mail er at det kommer til å ta flere uker, med mailer fram og tilbake.

Lenke til kommentar

 

 

Har EA fortsatt live chat? Alltid håpløst å finne fram på easports.com, så jeg pleier å google meg fram, men finner ikke chat'en.

https://help.ea.com/en/contact-us/new/?product=fifa-2014&platform=ps4&subject=Problem+with+connection&category=game-play-in-game

 

Bare fullfør den. På slutten skal du få to valg: Answer HQ eller å bruke live chat

 

 

Funka dårlig, men takk likevel. Problemet med mail er at det kommer til å ta flere uker, med mailer fram og tilbake.

 

 

Japp, prøv noe annet. Bare skriv noe.

Lenke til kommentar

Hva er det du lurer på egentlig? Hva har skjedd?

 

Bare en spiller som mangler i ultimate team. De advarte meg og sa at hvis "etterforskningen" viser at jeg prøver å lure dem så kan jeg bli straffet for det :p

 

Sykeste sesongen i clubs. Har blitt et heis-lag som går mellom 1. og 2. div, men dette var en solid sesong.

post-281715-0-70169900-1392072658_thumb.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...