AnewZ Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Men når man skal skifte spiller, så velger xboxen nærmeste spiller på ballføreren... Klikker bare et par ganger til man får den spilleren man vil ha. Så holder jeg inne den knappen som gjør at nærmeste spiller presser ballfører. Det gjør jeg ofte i forsvar. Styrer den mannen som markerer en spiller mens jeg holder inne knappen slik at ballfører blir presset. Så skifter jeg bare fort over å setter inn takling om han begynner å nøle. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Men når man skal skifte spiller, så velger xboxen nærmeste spiller på ballføreren...Hadde det enda vært så vel. Den tar bare noen helt tilfeldig virker det som. Hvis man er så heldig at det i det hele tatt skjer noe når man trykker på knappen. Huff så mye jeg har bannet over det der. Klarer generelt å forsvare meg greit mot de som bare sender lobb oppover, men det er så kjedelig å spille mot. Vant 8-1 mot en slik type igår, at han hadde trua igjennom hele kampen. Samme dumme greiene hele tiden. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 (endret) Noen som joiner en kamp på xbone? Endret 5. februar 2014 av g3neralen Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Noen son spiller seasons på X1? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Ja er i 4 divHar du testet co-op seasons? Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Nei, hva er det? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Nei, hva er det? Man spiller 2 vs 2, du og en annen mot et lag som også har to stykker som styrer spillerne. Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Er så jævlig lei av de som sender ballen over med en gang spillet begynner, er det noe spesiell måte å forsvare seg mot det? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Er så jævlig lei av de som sender ballen over med en gang spillet begynner, er det noe spesiell måte å forsvare seg mot det? Veldig stakkarslig taktikk. Bytt til en stopper og rygg mot eget mål. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Hva er det for en taktikk? Gi bort ballen fordi de ikke klarer å angripe organisert forsvar? Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Er så jævlig lei av de som sender ballen over med en gang spillet begynner, er det noe spesiell måte å forsvare seg mot det? Keepern tar alltid de ballene stort sett, prøv offsidefelle eller rykk ut med keeper Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Jo og de scorer ofte! Det er det værste. Keeper tabber seg ut bommer på ballen eller bare detter i det han hopper for å ta imot ballen. Har prøvd offsidefella men det har gjort det bare verre. Bytte til foravar. Du kan heller ikke bytte til forsvarspillere da ballen er i midtbane pg du kan bytte kun mellom nærmeste spillere. Vet ikke hva med dere men jeg møter disse folka heeeele tiden og det er helt tragisk! Hvis han starter med ballen: 1-2 lobb - mål. Du gjør comeback 1:1. Han: 1-2 lobb - mål 2:1. Osv..... Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Har skjedd med meg 1 av 100 tilfeller, at motstanderen scorer på de. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Er så jævlig lei av de som sender ballen over med en gang spillet begynner Hva mener du? Sentrer motstanderen baller over til deg etter avspark, eller kjører han en høy lobb? Hva er formålet? Det er tydeligvis andre som tar referansen, men jeg skjønner ikke hva du mener. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Er så jævlig lei av de som sender ballen over med en gang spillet begynner Hva mener du? Sentrer motstanderen baller over til deg etter avspark, eller kjører han en høy lobb? Hva er formålet? Det er tydeligvis andre som tar referansen, men jeg skjønner ikke hva du mener. Nå de tar avspark så sentrer de bak å tar en langball fram, som spissen tar ned som plutselig er alene med keeper Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Okei, kan ikke minnes at noen har gjort det mot meg, i hvert fall ikke velykket. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Okei, kan ikke minnes at noen har gjort det mot meg, i hvert fall ikke velykket. Det er veldig vanlig. Det eneste som er verre er time wasting (trille ball i forsvar, holde på ballen ved hjørneflagget osv). Min hatliste ser omtrent slik ut: 1. Time wasting 2. Lang ball på avspark 3. Cross abusing 4. Pace abusing I hvert fall av det jeg kommer på nå. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Irriterer meg eigentleg sjeldent over motstandarane i Be a Pro. Derimot desse Any-CPU-idiotane kunne eg gjerne ha kasta langt ut det pepperen båe gror og vert hausta. Kan du fortelle litt om forskjellane på PS3 og PS4 i forhold til Fifa 14? Verdt pengane? Laget mitt har planar om å kjøpe PS4 når Fifa 15' er klart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå