Gå til innhold

Den store FIFA 14-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller i 2. div. sesonger. Det er uavgjort mot en som har vært maks heldig hele kampen. På overtid selger idioten seg helt, og jeg spiller i gjennom lynraske Sterling alene med keeper, han har en hel banehalvdel for seg selv... så blåser dommeren av kampen. Fy faen for noe dritt. :p

Lenke til kommentar

Spiller i 2. div. sesonger. Det er uavgjort mot en som har vært maks heldig hele kampen. På overtid selger idioten seg helt, og jeg spiller i gjennom lynraske Sterling alene med keeper, han har en hel banehalvdel for seg selv... så blåser dommeren av kampen. Fy faen for noe dritt. :p

Skjer stadig vekk, sikkert 3-4 tilfeller som har vært like ekstreme som dette. Men mange andre feilaktige avblåsninger også, hvor man helt klart blir fratatt en åpenbar scoringsmulighet.
Lenke til kommentar

Personlig liker jeg seasons bedre enn UT. Er i 1.div og vinner omtrent hver gang. Mens i 1.div på UT klarer jeg akkurat å holde meg oppe.

Bruker alle mulige lag. Prøver å unngå lag som Bayeren, City, R.Madrid osv..

En personlig favoritt er for øyeblikket Everton. Utrolig artig å spille med!

Lenke til kommentar

Personlig liker jeg seasons bedre enn UT. Er i 1.div og vinner omtrent hver gang. Mens i 1.div på UT klarer jeg akkurat å holde meg oppe.

Bruker alle mulige lag. Prøver å unngå lag som Bayeren, City, R.Madrid osv..

En personlig favoritt er for øyeblikket Everton. Utrolig artig å spille med!

Prøvd Juventus? Digg lag. 6 matcher på rad nå og rett opp til 4. div. 3-4-1-2 med Vidal som CAM.

Lenke til kommentar

Kontrollen min har tydeligvis blitt ødelagt, venstrejoisticken fungerer som en multiknapp, kun ved å bruke den kan jeg ende opp med å sklitakle i forsvar, eller sentre alene med keeper. En kilde til mange raseriutbrudd.

Nettopp begynt på sesonger litt, hvilket lag bruker dere?

Jeg spiller med Liverpool.

Fått sansen for seasons istedenfor UT nå.
Vunnet tittelene opp til 7 divisjon foreløpig. Begynner å merke de som bare slå lange lobbe baller nå men, kan leve med en sånn i ny og ned.

Jeg er fæl til å lobbe over motstanderens forsvar om motstanderen ikke klarer å forsvare seg på det. Det er mange som sender forsvarspilleren feil vei med en gang ballen går høyt, så mot sånne motstandere blir det mange mål. Selv har jeg lært meg å forsvare meg mot den type spill, så det er lite effektivt om å spille sånn mot meg. Men det kan være litt krevende når motstanderen har C. Ronaldo som spiss, og Skrtel skal prøve å ta han ut.

Lenke til kommentar

Som AnewZ sier. Spesielt om du har en forsvarsspiller som er tregere enn motstanderens spiss bør han løpe når du ser en mulighet for at han skal slå en lobb. Om du er god på å gjøre det selv, så ser du fort når motstanderen kan gjøre det. I tillegg kan du vurdere om keeperen skal sendes ut om han er nærme mål.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...