Raul07 Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 EA gir faen. De tjener penger, men jeg er sikker på at om EA fortsetter i samme spor så blir de snart det nye PES. Det er grenser på hvor lenge folk finner seg i det. Youtube videoene som du nevner er perfekte eksempler. EA burde ta inn litt mer "vanlige" folk til å teste spillet. Virker som det er Hjerpeseth (og de resterende finte ungene) som tester spillet og gir sin mening. En vanlig FIFA-spiller spiller mye mer direkte og ofte lange baller. Tidligere har de kanskje gått 3 av 10 ganger. Nå føler jeg det er mer 8 av 10 ganger, som er altfor mye. Potensialet er der. Merker godt hvor moro spillet er når man møter en spiller som faktisk kan spille Fifa. Da blir det jevne gode kamper. Bare dumt at disse kampene ikke kommer ofte. Er flere tiltak man kan gjøre for å gjøre høye ballee vanskeligere. Var en på EA sitt Fifa forum som hadde noen veldig gode forslag. Det beste forslaget er å gjøre pasningene manual. Ea er for feige tror eg. Synes det er rart dem ikke gjør noe. Hele forumet er fullt av tråder om innlegg og høye baller. Fullt klar over at det er de som klager som lager tråder men likevel. Utrolig med tråder. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Ja, det er festlig lesning der inne. For min prøver eg å berre godta at spelet er som det er akkurat no, har brukt litt for mykje energi på å irritere meg. Men er dog veldig glad for at dei folka gir tilbakemeldingar. Hadde ein fabelaktig runde med Pro Clubs i går, det er jaggu ingen andre spel eg får den same gleda av. Me spelte då 4-2-3-1, fungerte veldig bra. 2 manuelle på venstreving og spiss, og Any tar resten. Har nærmast fått eit standardangrep ved å la spissen overta løpet ut på kanten, og la vingane gå inn i feltet. Håpar me får møtt nokon av dykk forumtroll ein gong! Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Møtt samme lag som jeg er no flere ganger. Latterlig Ikke gøy Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Noe som er like lattetlig er når man møte andre som har nesten helt samme farge på draktene... Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Har ikke opplevd det enda, men begynte på fut no Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 På fut er det ikke noe særlig til problem. Hender derimot ganske så hyppig når jeg spiller seasons... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 På FUT er det da bare å velge drakter selv. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Sakte, men sikkert fremover. Spiller for det meste cup, så vi spiller langt oftere enn det ser ut som. Mer eller mindre hver dag. Midlertidig stopp i rekrutteringen, 9 medlemmer atm. Så dette er for det meste show off mtp record Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Level 83? Herre. Kor mange timar ligg bak der? Eg ligg klatrar opp mot level 40 i desse dagar. Eg fekk ikkje svar tidlegare; beholder ein xp-en til neste Fifa? Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Jepp, det gjør du tror jeg. Det registreres i en database som er i EA Sports Football Club. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Ja, på Origin-kontoen? Meget deilig, og eigentleg ganske openbart. Men ein kan aldri vite, så eg måtte spørre. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Litt usikker på hvor men det blir vel Origin-kontoen, ja. Husker hvertfall at det var lagret ifra FIFA 13 - FIFA 14. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Vært lagret helt tilbake til da de innførte lvls. Var Fifa 12, er etterthvert blitt 86. Spilte ekstremt mye Fifa 12. Etter det har det gått gradvis nedover. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 (endret) Hadde level 55-60 på PS3, men ikke fått logget meg inn med samme origin på Xbox så starta helt på nytt på X360 og over til X1. Får ikke oppdatert mailadresse i spillet via origin og mye rot, ga opp Endret 22. januar 2014 av olehenri Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Det skal gå! Eg hadde level 30 på Xbox, så bytta eg til Ps3. Hadde òg gløymd opplegget, men fekk tilsendt nytt passord på nettsidene til origin. Hadde då same level når eg fekk logga inn. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Level 83? Herre. Kor mange timar ligg bak der? Eg ligg klatrar opp mot level 40 i desse dagar. Eg fekk ikkje svar tidlegare; beholder ein xp-en til neste Fifa? Sitter med flere kontoer, og de to neste ligger henholdsvis på 60-tallet og 40-tallet, husker aldri nøyaktig level Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Morsomt å ta frispark med Suarez, klinkern i krysset 4/5 ganger. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 (endret) Joina den sykeste klubben. Men en smule suspekt at motstanderen har blitt frakobla i 9 kamper på rad Endret 26. januar 2014 av oscrue10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå