Gå til innhold

Den store FIFA 14-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Respekt for at det ikke er UT. Er en grunn til at alle goals montage er i UT. Klart enklest å score fine mål der.

Kan ikke si jeg er enig der. Spørs vel litt hvor bra lag man har på UT, men jeg spilte min første match med vanlig online season med Real Madrid igår, og fikk noen sinnsyke mål. Alt flyter mye bedre der, og spillerne virker bedre og mere presise. Såklart har det noe å si at jeg nå kunne bruke f.eks Ronaldo som er helt ekstrem, men føler at spillet flyter mye bedre enn i UT team slik at det blir lettere å få til det man faktisk prøver på. I UT virker det som man spiller med en form for latency hele tiden.
Lenke til kommentar

Kan ikke si jeg er enig der. Spørs vel litt hvor bra lag man har på UT, men jeg spilte min første match med vanlig online season med Real Madrid igår, og fikk noen sinnsyke mål. Alt flyter mye bedre der, og spillerne virker bedre og mere presise. Såklart har det noe å si at jeg nå kunne bruke f.eks Ronaldo som er helt ekstrem, men føler at spillet flyter mye bedre enn i UT team slik at det blir lettere å få til det man faktisk prøver på. I UT virker det som man spiller med en form for latency hele tiden.

 

Jeg scorer finere mål i andre moduser enn UT, men scorer helt klart fler mål i UT. Altfor lett å score der ja, og noe latency følelse..

Lenke til kommentar

Etter ein kveld med Pro Clubs har eg eit spørsmål. Vårt hovudproblem er at Any-spelaren styrer ein gjeng med idiotar. Dei spelar heilt på trynet, både når dei vert styrt manuelt og når me sjølv styrer dei. Dei bruker altfor lang tid på å gjere den handlinga dei vert bedt om, dei kan finne på å springe vekk frå ballen eller ein motspelar på løp heilt plutselig, og når ein skal bytte spelar i forsvaret må ein ofte innom 5 spelarar før ein får den ein åpenbare spelaren som faktisk skal gå i spissen som har ballen. Vanvittig frustrerande. Er nokon andre som erfart dette? Finst det løysningar?

 

Me opplever forøvrig òg at keeperen er heilt håplaust dårleg.

Lenke til kommentar

Det er greit at cpu-spillerne er litt dårligere enn en "gjennomsnittlig" menneskestyrt spiller, men det virker ganske overdrevet. De er dårlige når man styrer dem selv, og både dumme og dårlige når man spiller uten any.

 

Noe av det jeg irriterer meg mest over er livsfarlige innkast fra cpu på egen banehalvdel, håpløse pasninger i forsvaret og alt de gjør som ser ut som min skyld siden jeg er kaptein.

 

Keeper er ute på en skikkelig skogstur uten at jeg har bedt ham om å ruse ut i det hele tatt. Det hender også at keeper bare fortsetter med å ruse ut når jeg skal lure noen til å lobbe. Synes også at de må få gjort noe med akselerasjonen til keeper. Keeper er generelt for dårlig. Slipper inn slappe markkrypere, fister til corner når han kan holde den i fast grep osv.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...