Gå til innhold

Den store FIFA 14-tråden

Anbefalte innlegg

Noen som spiller i en klubb jeg kan joine? Har bare spilt drop-ins så langt og begynner og bli lei. Trives best som cdm eller evt en av kant rollene. Har spilt 47 kamper med 7 mål, 10 assists, 6.6 average rating og 11 man of the match. Pro'en min er forøvrig bare rata som 80. Så hvis noen har en ok klubb jeg kan joine hadde det vært kult.

spiller på xbox 360

Endret av ImpartialCross6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er per nå ranket som 666 i verden faktisk. Fornøyd med det, selv om det går veldig opp og ned.

146-54-56 og har 3 liga titler i div 1 så langt. Har funket bedre i det siste etter at jeg la om til og spille flere lange pasninger og heller klarere i stedet for å spille for risky. Er jo av og til nesten umulig og holde på ballen hvis man ikke tyr til lange pasninger.

Ikke for å skuffe deg på noen måte, men den statestikken der hadde ALDRI holdt til en topp 700 i verden om spillet hadde rangert dem med best statestikk, gjerne etter 150 kamper som var tingen når det faktisk var skikkelige leaderboards.

Endret av Raul07
Lenke til kommentar

Ikke for å skuffe deg på noen måte, men den statestikken der hadde ALDRI holdt til en topp 700 i verden om spillet hadde rangert dem med best statestikk, gjerne etter 150 kamper som var tingen når det faktisk var skikkelige leaderboards.

Nei, det skjønner jo jeg og. Er helt enig i at dem burde forandre det, slik at de med best statistikk havner øverst. Men burde også ta med i beregningen hvem man spiller mot. Hvis man møter sterkere motstand burde man også få mer poeng enn hvis man møter noen med elendig statistikk.

Lenke til kommentar

Nei, det skjønner jo jeg og. Er helt enig i at dem burde forandre det, slik at de med best statistikk havner øverst. Men burde også ta med i beregningen hvem man spiller mot. Hvis man møter sterkere motstand burde man også få mer poeng enn hvis man møter noen med elendig statistikk.

Funket veldig greit som det var tilbake i Fifa før seasons. Man hadde ranked matches der man lvl opp i level og møtte som regel folk fra samme lvl. Eneste måten å komme høyt i lvl var å være god. Likte ogsæ veldig godt å henge i "my county" lobbyen, finnes enda men nå er det unranked om man spiller i lobbies. Da gikk det utelukkende på ferdigheter.

Lenke til kommentar

Fy faen så irriterende det er når motstanderen drøyer tide, i hvertfall 20 min før slut. Man kan sende to mann på han med ball, men det er jo nesten umulig å ta ballen fra en som kun skal holde på bal.

Har knust mange kontroller pga det der ja. Ekstra morro når motstanderen er mye dårligere og får flaksa inn ett mål, og bare holder på ball resten av matchen.
Lenke til kommentar

Kva er det folk gjør når dem sitter press på motspillere? Kvar gang er har ballen får motstandere til å sende endel mann mot meg og gjør det nesten umulig for meg å finne spillere ledig. Føler uansett kor eg sentere ballen så er det så tett med folk at eg ikkje får gjort noe. Men da eg prøver dette, så får eg en spiller til å halveis gå i press mens resten berre står å ser på, og dette gjør at det til tider blir store rom andre plasser.

Greier rett og slett ikkje å sette et skikkelig kollektivt press på motstandere.

Endret av Brann89
Lenke til kommentar

Kva er det folk gjør når dem sitter press på motspillere? Kvar gang er har ballen får motstandere til å sende endel mann mot meg og gjør det nesten umulig for meg å finne spillere ledig. Føler uansett kor eg sentere ballen så er det så tett med folk at eg ikkje får gjort noe. Men da eg prøver dette, så får eg en spiller til å halveis gå i press mens resten berre står å ser på, og dette gjør at det til tider blir store rom andre plasser.

Greier rett og slett ikkje å sette et skikkelig kollektivt press på motstandere.

Har samme problemet. Prøvd både team press og high pressure, merker ingen forskjell i forhold til å ikke sette på noe.

Lenke til kommentar

Jepp, det irritere meg også grenselaust. Man har sjanse til å kontra på motstandere, men det blir ikkje noe av, siden ingen andre spillere er med frem for å gi feler alternativer og gjøre det vanskliger for motstandere. Også når man angriper mot etablert forsvar og man trenger løp for å skape noe farligheter, men ingen tar noen løp i bakrom for å skape sjanser. Men synest det er imponerendes at man ikkje får skapt noe farlig offansiv pga dårlig løp, men forsatt er det så få folk bak at når motstandere får tak i ballen, da er det plutselig store rom for motstandere å kontre på og der er alle spillere aktiv med fremmover. Lurere rett og slett til tider kor spillerene mine blir av :p

Lenke til kommentar

Ja det gjelder jo begge veier. Du kan ha på ultradefensivt, og likevel er det kun to spillere igjen i forsvar, og du blir kontra på. En annen ting som er merkelig er når man går i angrep med en spiller, så hender det at absolutt ingen andre følger etter. Så står jeg holder på ballen og venter på at resten av laget skal følge etter, men de kommer ikke før jeg spiller bak til en annen spiller.

Lenke til kommentar

Spilt litt Fifa igjen, spiller season siden UT er oversvømt av småunger som sitter å spammer. Har de fjernet profilen der man kan se gjennomsnitts mål i mot og for? Ser jo ingen stats utenom seier, uavgjort og tap. Blir ikke veldig overrasket om det er tilfelle siden UT er alt som betyr noe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...