Gå til innhold

Den store FIFA 14-tråden


Anbefalte innlegg

Om EA klarer å fikse den defensive AI'en slik at forsvarsspillerne klarer å posisjonere seg riktig, så vil det absolutt være et steg i riktig retning angående å gjøre "pace" mindre effektivt. Den defensive AI'en må rett og slett kunne tenke litt selv og følge/skjerme/dekke motspilleren, fordi det er umulig å styre fire forsvarsspillere samtidig. I virkeligheten er jo posisjonering nøkkelen for å forsvare seg mot hurtige spillere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjer så forferdelig ofte også. Hvor logisk er nå dette: Det er 3 mot 2. Ivanovic og Lampard er de to som er igjen nede. Ettersom Lampard ikke er stopper velger han å trekke frem, siden jeg styrer Ivanovic, slik at jeg sitter igjen med 3 mot 1. Alt på grunn av at noe meget urealistisk skjer.

 

Slik skjer det i sikkert 9 av 10 situasjoner. Som er 9 for mange. Det ødelegger flyten og gjør at det er veldig vanskelig å klare å forsvare seg mot raske spillere.

 

Noe annet jeg savner er også hvem som skal være med opp på cornere. Ofte finner jeg Mata, og Hazard inne i boksen, mens det godt kan være Terry og Luiz står igjen bak. Når jeg selv skal forsvare cornere kan det godt være at Azpilicueta (hva faen liksom..) ligger igjen på topp, mens Mata f.eks. er inne i boksen og markerer Per Mertesacker...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dette er fort ting som aldri eg har troa på kommer til å bli fikset i Fifa 14. Sa helt i starten at fifa 13 er et rent kontringspill, det står eg for enda. Eg håper at Fifa 14 blir et spill som faktisk belønner at man har fotballforståelse. Som det er nå kan en helt hjernedød person klare å mestre Fifa. Blir enklere for hvert eneste år. De må for guds skyld fjerne at man kan holde inne A/X i forsvar for å følge ballfører. Noe av det værste eg vet er når eg møter folk som sitter å bruke dette hele tiden, krever nada fra spilleren, helt latterlig.

Lenke til kommentar
Flere som gleder seg til FIFA 15 og blant annet nye funksjoner som super header og real free kicks?

 

Ha ha ha, dritbra! Hører rykter om at Fifa 16 introduserer "Tru Banner" vimpler og flagg som blafrer i vinden og "Emotion Ref" sånn at hvis dommeren har hatt en drittdag hjemme så dømmer han strengere.

Betalt DLC på hårfrisyrer og støvler på dommerne samt nye nett på målene.

Lenke til kommentar

Bare en heads up til noen, FIFA 14 kommer ikke til next gen med en gang next gen kommer. Tipper FIFA 14 next gen kommer mellom februar/april 2014.

 

Spill som kommer på release til ps4 og Xbox One står Fifa 14. Om dette er endret seg vet jeg ingenting om men er ikke mange dager siden eg så den listen.

Lenke til kommentar

Spill som kommer på release til ps4 og Xbox One står Fifa 14. Om dette er endret seg vet jeg ingenting om men er ikke mange dager siden eg så den listen.

 

Mener å ha lest det samme selv. Jeg skal ihvertfall vente med å kjøpe FIFA 14 når PS4/X1 kommer ut, ser ingen grunn til å skaffe det på PS3/X360/PC.

Å kjøpe det til denne generasjonen ser jeg som et dumt valg, derfor skal jeg vente :)

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...