Gå til innhold

Den store FIFA 14-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lar det være med bare denne ene gangen :p sabotasje som bare jeg tjener på, men det holdt til BB og var bra for bragder på en fersk pro.

Det der jo gaaaaanske vanlig. :wee:

Kor høg level har proen din? Har du gaina gjennom xp, eller mest gjennom å kjøre bragder?

Lenke til kommentar

Skal være med i en turening ettrpå, der spytter litt penger inn,

Fyren jeg frykter mest skal være Madrid og spille garantert i en 4-2-3-1 formasjon..

Hvilket lag og formasjon bør jeg være..

Kommer med en update på åssen det gikk etterpå..

Vi skal ikke spille på UT..

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Hmm liker også 3-5-2 men fyren kommer til angripene meg fra sidene, Ronaldo-Di Maria fra hver sin side..OFF..

City har bra med spillere, uteno Hart på UT, klarer ikke å ta imot ballen jo..men er 4-1-2-1-2 like bra på vanlig fifa, funker fett for meg på UT??

Poenget har spillt drøsseviss av kamper på UT, nesten ingen online..Stor forskjell? Evt hva er forskjellene, vil ikke tape penga mine hehe..

Jeg hadde stor suksess med City i 4-2-3-1 mot RM på Fifa 13, men jeg har ikke spilt med dem i 14.

vurderer å være City ja..

Barca-Madrid-Bayern er opptatt..

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Det der jo gaaaaanske vanlig. :wee:

Kor høg level har proen din? Har du gaina gjennom xp, eller mest gjennom å kjøre bragder?

Jeg har fem brukere. Tror de har overall rating på 87, 87, 86, 85, 83 (84, hvis jeg endrer posisjon fra CDM til CAM. Spiller CB som CDM på den brukeren) :p

Den ene brukeren er på level 83 og gir gifts til de andre, men det har tatt tid å få råd til det. Har fått gifts fra andre, og det er sikkert flere av dem som tror at jeg egentlig hadde råd selv, men det har jeg ikke hatt. Brukeren på level 83 har slitt med lite FCC. Men nå kan jeg i hvert fall ta meg råd til å gi gifts til andre, og da er det spillere i min egen klubb som står først i køen. Spiller vanlig, bortsett fra denne kampen i drop-in. Fant ut at den typen boosting gidder jeg ikke.

Siden jeg har så mange brukere og av og til bytter klubb med disse, møter jeg stadig på spillere jeg har spilt med før i andre klubber. Signerte f.eks. for en klubb med briter, Crewe FC i 1.div., som hadde Snusovic fra klubben til Emils, så pro clubs-verden er liten. Han dro før vi rakk å spille sammen. Ofte vet ikke folka at jeg har spilt med dem før, siden de ikke har oversikt over brukerne mine :p

Mange klubber som ikke har forstått hvor viktig det er å bruke Skype, eller i hvert fall å kunne prate sammen utenom konsollen, så det er gjerne slike klubber jeg har stukket fra. Blir veldig vanskelig å avtale noe. Er også flere klubber som har en Skype-chat som ikke funker (enten brukes den lite/ikke, eller så er kommunikasjonen veldig dårlig).

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Hmm liker også 3-5-2 men fyren kommer til angripene meg fra sidene, Ronaldo-Di Maria fra hver sin side..OFF..

City har bra med spillere, uteno Hart på UT, klarer ikke å ta imot ballen jo..men er 4-1-2-1-2 like bra på vanlig fifa, funker fett for meg på UT??

Poenget har spillt drøsseviss av kamper på UT, nesten ingen online..Stor forskjell? Evt hva er forskjellene, vil ikke tape penga mine hehe..

vurderer å være City ja..

Barca-Madrid-Bayern er opptatt..

Hva?! Bruker han ikke Bale??

Lenke til kommentar

*snip*

Herlighet, du er av den seriøse sorten. ^^ Har eigentleg aldri slått meg å opprette fleire kontoar for å derav ha fleire klubbar å velge mellom. Eg held meg til min eine foreløbig. Er berre i level 30 uansett, så får ikkje gitt så mange gifts uansett. Og accomplishments er jo ganske langdrygt, må tidsvis spele som ein dust på drop-in ofte for å få alt sammen. Skulle få opp long-pass går kveld, det vert ikkje særleg kvalitetsspel av det gett.

Lenke til kommentar

Er det noe oppsett på bytte av hvilke spillere man kontrollerer?

Slik det er på Fifa 14 er det til tider håpløst.

Spiller rød styrer nr.14

Så plutselig blir grønn spiller 14.

Hva er logikken i at når grønn trykker på spillerbytte knappen så skal han som er rød bytte også? Blir veldig forvirrende når man plutselig ikke styrer den man tror. Når man i tillegg har noen som er mer på bytteknappen enn på stikka blir det utfordrende......

Lenke til kommentar

WTF?! Hva har EA gjort med next-gen versjonen? Når jeg spilte pro club med en kamerat så fikk jeg rødt kort med en AI spiller. Hva skjer? Jo jeg blir kastet ut av matchen. Fordi tidligere (Ps3 og x360) så fortsetter man å spille, men når jeg er any så blir jeg faktisk, tro det eller ei, kastet ut for å få rødt kort med en random AI spiller. Hvor ligger logikken?

Er bare å gratulere EA og EA Sports med et spill som faktisk viker langt fra de andre next gen spillene.

Lenke til kommentar

Lurer på om det er noen andre spill i verden som klarer å faile så mange år på rad, som FIFA. Skjønner ikke folk som har spilt det i alle år, og som fortsetter å kjøpe det.

Eller jo, jeg skjønner vel det når jeg tenker meg om. Spillet er i og for seg vanvittig gøy, eller det vil si konseptet er bra. Men alt for mye bugs og feil ødelegger selvfølgelig for det som er gøy, så de fleste sitter igjen med en negativ følelse.

Også kjøper man da så klart spillet hvert eneste år, i håp om at "NÅ må de jo ha fikset ditt og datt", men nei langt ifra. Snarere tvert imot, så dukker det opp nye håpløse ting.

Om de faktisk hadde fikset på ting, hadde de vel risikert at mange ikke hadde kjøpt det til neste år igjen, så det er vel det som er trikset; Å holde bugs og feil i spillet, så alle kjøper spillet hvert bidige år i god tro.

FUCK YOU, EA!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...