Gå til innhold

Den store FIFA 14-tråden

Anbefalte innlegg

Ikke ukjent at dommeren har vært ræva.

Spilte Ultimate Team og motstanderen sendte en høy OP gjennombruddspasning fra avspark. Keeperen min var på kanten av feltet og bokset ballen ut. Så fikk han straffe. På reprisen så var spilleren hans bak keeperen min som fortsatt sto stille. Han gikk inn i ryggen på min keeper, men det var så vidt det var noe kontakt. Det var ikke sånn at han krasjet og begge fløy 3m hver sin vei. Keeperen sto stille. Den andre spilleren GIKK bare litt til siden.

Forstår ikke hvordan det er mulig at spillet klarer å gi straffe og frispark på situasjoner hvor spillere som er autostyrt krasjer som om de skulle være zombier. Er jo ikke vår feil at de har laget det så elendig.

Straffen endte i tverligger btw.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fleire som sliter med connectionproblem i 1.div seasons? Sliter voldsomt med det sjølv. Var sjeldent eit problem i dei andre divisjonane, men etter at eg rykka opp i 1.div, så sliter eg.. Kampane blir sjeldent fullført, og det er lotto om kven som vinner kampen. Ender også med at ingen får poeng, og kampen ikkje blir tellande.

Lenke til kommentar

Ikke begitt meg ut på det på One ennå, syns ikke de modusene der er noe morro :/

Hadde pro clubs gått litt mer på ferdigheter så kunne det absolutt vært en god mode. I år er det innlegg og høye baller hos samtlige klubber man møter. Eg kaller ikke det ferdigheter. De som spiller på den måten tror nok de besitter store ferdigher.

Lenke til kommentar

Hadde pro clubs gått litt mer på ferdigheter så kunne det absolutt vært en god mode. I år er det innlegg og høye baller hos samtlige klubber man møter. Eg kaller ikke det ferdigheter. De som spiller på den måten tror nok de besitter store ferdigher.

Syns enkeltmanns greier er kjedelig, mer interessert i å spille som hele laget selv, aldri fenget meg den type modus dessverre..

Lenke til kommentar

pro clubs er moro når man spiller mange sammen, og de du spiller med er på samme bølgelengde ofc.

kan umulig være vanskelig å finne en som er på lik bølgelengde? 8 av 10 har helt identisk spillestil de siste 5 årene. Sørgelig men sant...

Lenke til kommentar

Jeg spiller i flere klubber og merker godt at folk har forskjellig spillestil. Noen spiller veldig direkte og prøver stort sett å slå høye gjennombruddspasninger, mens andre prøver å holde ballen på bakken og har en mer ballbesittende måte å spille på.

I den ene klubben var det en stund nesten bare jeg som spilte pasninger over bakken, men da skal det sies at jeg var stopper og brukte firkant til å spille til backen på andre siden eller prøvde å nå kantspillerne som var helt alene.

22-4-1 på Miley in Chains nå. Startet med en lagoppstilling med 9 spillere i går, merket at det ble litt kaos.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Trenger litt hjelp her.

Vi har Fifa14 på jobben på en PS3. Har hatt ps'en på nett og oppdatert Fifa, det foreslo den automatisk. Trodde da at den oppdaterte spillerdatabasen etc også. Men Øzil er fremdeles i Real :p

Hva må eg gjøre for å kunne oppdatere spillerene og klubbene i spillet?

Lenke til kommentar

Start en kamp mens den er tilkoblet nett, oppdateringen den laster ned til spillet er kun teknisk og ikke spillerdatabasen. Den oppdateres om du prøver å spille, eller så kan du gjøre det manuelt ved å gå på en av de options/creation/my fifa greiene

Lenke til kommentar

Fikk det til i går. Måtte lage en PSN konto og en origin konto. Så nå ble det oppdatert. Men lurte på en ting til eg. Går det an å slå av den funksjonen som styrer om spillere er tatt ut av laget grunnet skade etc?

Vil ha lagene med alle spillerne slik som de er etter transfervinduene, men ønsker ikke nødvendigvis å være så up to date at f.eks RvP er skadet akkurat nå for tiden.

Lenke til kommentar

+ man slipper å vente på at motstanderen trykker når kampen er ferdig

+ man får sett høydepunktene selv om motstanderen går ut

- det er fortsatt dårlig med høydepunkter etter kampen (hvorfor kan man ikke se alle målene på nytt?)

- hvorfor i helvete kan ikke keeper få rødt når man spiller online?? (Jævlig irriterende å bli taklet av keeper utenfor 16-meter og kun få frispark og gult)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...