ReaveЯ Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 (endret) Eeeh... Hvorfor får jeg at lagfilen ikke matcher han jeg spiller med på co-op seasons? Har begynt å komme det i det siste jeg har prøvd å spille med han... Latterlige greier må jeg si. edit: dette skjedde merkelig nok ikke da jeg spilte FIFA 14 på ps3'n en annen plass enn der jeg bor nå i forige uke Endret 30. desember 2013 av VaporHead Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Gjør et nytt rekrutteringsstunt. Står forsåvidt i signaturen min også, men prøver å rekruttere spillere til en pro club på PS4. Mangel på spillere har gjort at alle kampene har blitt spilt med to spillere og any, men vi har vunnet alle 7 kampene vi har spilt. Prøver å rekruttere fra flere fora og Facebook, men vanskelig å få napp når vi er en liten og nyoppstartet klubb. Lenke til kommentar
DaddyDrunk Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Gjør et nytt rekrutteringsstunt. Står forsåvidt i signaturen min også, men prøver å rekruttere spillere til en pro club på PS4. Mangel på spillere har gjort at alle kampene har blitt spilt med to spillere og any, men vi har vunnet alle 7 kampene vi har spilt. Prøver å rekruttere fra flere fora og Facebook, men vanskelig å få napp når vi er en liten og nyoppstartet klubb. Som sagt prøvde jeg å få tak i deg på Skype. Men ikke noe svar, hvis du er interessert i å ha meg med så har jeg muligens 1-2 kompiser som vil også Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 (endret) Som sagt prøvde jeg å få tak i deg på Skype. Men ikke noe svar, hvis du er interessert i å ha meg med så har jeg muligens 1-2 kompiser som vil også Det skal vi kunne få til. Jeg trodde du var ferdig i klubben, og derfor fjernet jeg deg på Skype og har ikke fått det du evt har skrevet. Send request til klubben og legg ut Skype enten her eller på PM, vet ikke om jeg klarer å lete deg opp ellers Endret 30. desember 2013 av oscrue10 Lenke til kommentar
DaddyDrunk Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Det skal vi kunne få til. Jeg trodde du var ferdig i klubben, og derfor fjernet jeg deg på Skype og har ikke fått det du evt har skrevet. Send request til klubben og legg ut Skype enten her eller på PM, vet ikke om jeg klarer å lete deg opp ellers Nope, hadde bare eksamner og ventet med å spille mer fifa før jeg fikk ps4 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 det irriterer voldsomt at spillerne ikke møter ballen!! også løper de rundt som idioter av og til... man! Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 det irriterer voldsomt at spillerne ikke møter ballen!! også løper de rundt som idioter av og til... man! Helt ufattelig dårlig mye av det AI'n foretar seg ja. Er på nippet til å begynne å grine noen ganger. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Er det bare jeg som sitter med en følelse om at hvert angrep i FIFA 14 er farlig? Altså, om jeg er i angrep og mister ballen så blir jeg kontret på. Uansett hvor ballen mistes så er det livsfarlig. Det er på ingen måte likt fotball IRL. Jeg har observert at mye av det skyld helt åpenbart pga. at for få spillere involverer seg. Det er snakk om maks 2-3 spillere som gjør noe omgangen. Det gjør at stopperen stopper opp når det kommer en lang ball osv. I tillegg så er det for store rom i spillet. I midtbaneleddet kan det til tider være utrolig åpent, til og med på ultra defensivt. Håper dette gjøres noe med til FIFA 15. For når har de maskinvaren til å fikse slike ting. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Når jeg spiller med kompiser føler jeg alltid at jeg blir kontret i senk, mens jeg må etablere og bygge opp uten mulighet for å "mokke" ballen i bakrommet deres Men varemerket mitt i FIFA er å prøve å spille fotball, også klage når andre spiller spillet og ikke "ekte fotball". Men ja, man kan jo håpe at nå som de bare skal utvikle til next gen så klarer de å utnytte kraften bedre og få inn flere kalkulasjoner samtidig! Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Som eg har sagt i flere år. EA snakker hvert år om at det skal være en midtbane krig i kampene man spiller, det er bare tull. Nesten samtlige spiller bygger ikke opp angrepene sine, de kontrer med høye baller. Dette kommer aldri til å bli fikset når alle er så fornøyd med spillet hvert år. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Det dårligste med FIFA 14 må være AI'en. Er så ofte man legger en løs pasning som spilleren som står i offside absooooluuuttttt må ta, selv om det står en annen spiller nærmere, eller at midtstopperene stopper opp uten grunn. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Eeeh... Hvorfor får jeg at lagfilen ikke matcher han jeg spiller med på co-op seasons? Har begynt å komme det i det siste jeg har prøvd å spille med han... edit: Dette forekom ikke da jeg spilte FIFA 14 på PS3'n min en annen plass enn der jeg bor nå i forige uke. Merkelige greier.. bumper denne Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Manduzik er latterlig overpowra på FIFA 14. Vinner alt på hodet, uansett. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Må si Benteke er akkurat det samme Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Scora ikke et eneste mål med hodet da jeg spilte med Benteke og Lukaku i fire kamper. Til og med Palacio har vært mer effektiv med hodet. De to førstnevnte var alltid feilplassert i boksen, og da de først var riktig plassert vant de null og niks. Langt bedre med Jackson Martinez. Jovetic og Vucinic scora overraskende mye med hodet. 15-2-1 på Miley nå, helt ok start Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Carrol og Klose er også spillere som er ganske så sinnsyke med pannen. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Noen som vet når infoen om proen min på "club squad" endres? Tenkte å sette proen min som CAM når jeg rekrutterer nye spillere, så jeg er 86 rated istedenfor 81 (CB). Må jeg spille med proen etter endringene, tar det bare litt tid? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Har det NOEN gang vært lettere å score i et FIFA spill enn det er i dette? Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Har det NOEN gang vært lettere å score i et FIFA spill enn det er i dette? Nei, aldri vært mer randenm hvem som vinner kampene man spiller heller. Momentum og dritt, Ea nekter naturligvis men merker momentum ganske så godt. Sikkert et forsøk at alle skal ha det moro Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Litt av det samme jeg sliter med også. Spilte noen få kamper på FIFA 13 for å teste ut dette (kan ha vært tilfeldig), men der hadde den ene spilleren totalt overtak og den som var dårlige tapte stort sett. På FIFA 14 kunne kampene være jevne. Ofte kunne stillingen bli 5-6 o.l. Så det er synd at EA ikke kan lage et spill som gir poeng til de som er bedre i store deler av spillet, også får de som spiller FIFA en gang i måneden være dårligere. Det er faktisk slik det fungerer i samtlige spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå