ZenCo Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Eg likar betre touch-opplegget på 14' enn før, meir utfordrande og litt uforutsigbart. Det kan tidvis vere litt vel dårlig ja, kanskje dei lagar ein oppdatering slik dei gjorde etter sleppet. Eg saknar moglegheita til å dytte ballen med høgre stick, men på ei anna side er det greit å sleppe å halde inne R2 for å kunne drible. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Fullt mulig å dytte ballen med høyre stikka.. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 (endret) Fullt mulig å dytte ballen med høyre stikka.. Det skal funke også, er svært lite som funker på dette spillet om man vil vinne. Ber til høyere makter at Fifa 15 blir litt av et annet slag. Kunne godt gjort ferdigheter litt viktigere for min del. Endret 19. desember 2013 av Raul07 Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Fullt mulig å dytte ballen med høyre stikka..Det er nytt for meg? Opplever berre ein slags driblefail på 14'. Skal prøve! No blir det ikkje meir Fifa før i 2014 diverre, og det føles som ein evighet til. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Det er nytt for meg? Opplever berre ein slags driblefail på 14'. Skal prøve! No blir det ikkje meir Fifa før i 2014 diverre, og det føles som ein evighet til. Det funker det om man flipper den i retning ved mottak eller med løp med ball.. Av og til må jeg flikke mange ganger men Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Er det nokon som har testa Fifa 14-appen? Det står den er gratis, men det må jo vere noko pengebruk i sjølve spelet? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Er det nokon som har testa Fifa 14-appen? Det står den er gratis, men det må jo vere noko pengebruk i sjølve spelet? På telefon? Bruker den ganske ofte til trading, helt gratis utenom mobilt internett. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 På telefon ja. Dog UT er ikkje min greie, finst det vanleg seasons f.eks? Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Prøvde å "Be a pro" som keeper, det er jo utrolig kjedelig... 1-2 skudd på mål per kamp. Noen andre som spiller som keeper? Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 På telefon ja. Dog UT er ikkje min greie, finst det vanleg seasons f.eks? Hva skal du med app til season for? Hele poenget med appen er trading. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 For meg så er poenget med appen å ha noko å gjere på t-banen. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Ja, men hva gjør man i seasons uten om å spille kamper? Ser ikke for meg hvilken funksjon en sånn app skulle hatt. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Prøvde å "Be a pro" som keeper, det er jo utrolig kjedelig... 1-2 skudd på mål per kamp. Noen andre som spiller som keeper? Ja. Jeg har prøvd det mange ganger men har som oftest endt opp med at jeg ikke gidd mer pga lavt antall med skudd på meg. Det er jo utrolig gøy å være keeperen! Men når EA ikke klarer å gjøre noe som kan forbedre antall skudd på mål blir det bare gørrkjedelig... Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Ja. Jeg har prøvd det mange ganger men har som oftest endt opp med at jeg ikke gidd mer pga lavt antall med skudd på meg. Det er jo utrolig gøy å være keeperen! Men når EA ikke klarer å gjøre noe som kan forbedre antall skudd på mål blir det bare gørrkjedelig... Kunne ikke vært mer enig, fikk samme følelsen. Har ike forsøkt på FIFA 14, men på 13 gikk det hvertfall an å spille online hvor folk ikke bryr seg om forsvar Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Ja, men hva gjør man i seasons uten om å spille kamper? Ser ikke for meg hvilken funksjon en sånn app skulle hatt. Lage taktikker osv. også ligger de der når man kan spille. Ofte man kommer på gode ideer ute på farten. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Så mye rot det er i clubs. Average rating på alle kampene mine stemmer ikke, clean sheets stemmer ikke og best av alt: jeg skal visstnok ha spilt ca 25 % av kampene mine som keeper. Da har jeg aldri vært keeper, på noe spill. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Det er for mye bugs i spillet. Det er bare å se på hvor mye mer Dice gjør enn EA Sports, begge utgis av EA. Dice sier at de skal ikke gjøre noe før alt fungerer. Det er så mange ting som er feil, og det er frustrerende å lese patch notes hvor det står: - Fixed FUT - FIxed more FUT - Fixed even MORE FUT - Fixed so EA earn more on FUT - Fixed stability for Skill games. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Spiller med en glup brite. Han insisterer på å være any selv om det bare er en stopperplass ledig. Og da skal han være CAM som stopper. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Det er for mye bugs i spillet. Det er bare å se på hvor mye mer Dice gjør enn EA Sports, begge utgis av EA. Dice sier at de skal ikke gjøre noe før alt fungerer. Det er så mange ting som er feil, og det er frustrerende å lese patch notes hvor det står: - Fixed FUT - FIxed more FUT - Fixed even MORE FUT - Fixed so EA earn more on FUT - Fixed stability for Skill games. Får ikke håpe at du fant ut dette først nå. Er hundre prosent sikker på at Fifa hadde vært et bedre spill om ikke UT hadde blitt presentert en del år tilbake. Nå er hovedfokuset på den moden av den enkle grunn at de tjener ekstra penger. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Jeg var kanskje ikke helt enig med den nevnte briten, siden han som 84 rated CAM ikke får veldig gode defensive kvaliteter, som trengs på stopperplass, men kom fram til at CDM var helt greit å være som stopper. Som 84 rated CDM fikk jeg f.eks. 75 standing tackle. Det var på grunn av ham at jeg prøvde ut CDM der, så jeg skal ikke klage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå