oscrue10 Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Den følelsen når du ser at noen på laget ditt velger å spile keeper i Pro Clubs. Fullstendig katastrofe HVER gang! I drop-ins er de fleste keeperne helt på trynet, men spiller man i en klubb og noen har erfaring med å spille keeper over lengre tid pleier de å være gode. Hadde en franskmann i klubben min ifjor som tok de fleste skuddene, langt bedre enn cpu-keeper. Ble BB i 3-4 kamper på rad blant annet. Har også spilt med andre keepere som holder bra nivå, men litt skeptisk til å slippe til noen på keeperplassen Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Skjønner ikke hvorfor. Lenke til kommentar
tNy Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Eg vert litt nysgjerrig; synest du er kjekt å stå bak der og vente 90% av kampen? God keeper høyrest jo genialt ut på Pro, men eg har til gode å sjå ein. Som regel havner jeg på ett søppellag uansett, så det blir ikke 90% venting... Ganske mye som skjer faktisk... Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 (endret) Skjønar! Ved nærmare ettertanke har keeperane mykje meir å gjere enn dei fleste andre spelarar på banen på Drop-ins ja. Eg har mine kampar som venstreving der eg berre er borti ballen 2 gongar i løpet av ein omgang. Der går berre i soloraid til miste ball til soloraid til miste ball. Endret 17. desember 2013 av ZenCo Lenke til kommentar
tNy Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Drop-ins er bare kaos... Så keeper er faktisk artig Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Skjønner ikke hvorfor. Det er i hvert fall ikke på grunn av langskudd fra 30 meter som på mystisk vis finner nettmaskene Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Nei akuratt, derfor eg lurer... Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Keepere i pro club er enda altfor gode. Greit at de redder men at de til tider teleportere seg frem og tilbake på mål. Hjelper heller ikke at proen prøver å treffe keeper. Når det er keeper skal proen skyte rett på den, så enkelt er det. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Har ikke sett annet enn keepere som løper over til andre sida og prøver å score, eller som ikke klarer å bevege seg i riktig retning som ballen når det kommer ett skudd jeg. Men mulig jeg har vært uheldig.Hva er det egentlig man får match rating for? For meg virker det som det bare kommer av assist og mål, noe som er meget skuffende isåfall. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Holde deg i posisjon. Markere spillere. Men man får aldri god rating om man ikke har 2 mål poeng i en kamp. Hva skal man med match rating uansett, er de som ikke jobber som komme på toppen av leaderboards de siste årene. Rating har nada å si når alt går på hvor mye man spiller. Eg er av den typen som liker å spille spill der de som er gode faktisk blir lagt merke til, ikke de som sitter i sofaen og spiller 12 timer for dagen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Hva faen har skjedd med dommerne på PS4? Jeg kan sverge på at de aldri har vært så dårlig som de er nå. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Tenker ikke på rating sånn sett, men man "levler" vel utifra rating også? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Tenker ikke på rating sånn sett, men man "levler" vel utifra rating også? Man lvler kun av accomplishment om jeg ikke tar feil. I tillegg til EAS katalogen selvfølgelig. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Stemmer. Eg driv no og tar alle highlights for å få få høgare level. For min del hadde det vore deilig å kunne trent spelaren min på ein treningsmodus i staden for å måtte spele Drop-in når ingen i klubben min er pålogga. Antar dette ikkje er mogleg? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Du kan ikke spille Clubs alene, drop in er sammen med randoms, det går fint. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Ja, for å spele med klubb så treng eg andre medlem online. Og drop-in er litt slitsomt. Lurte på om det var ein slags treningamodus der eg kan trene spelaren utanom dei to alternativa eg nevnte no. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Det er det ikke. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Husker på Fifa 12 tror jeg. Da var det mulig å spille med din VP i karrieremodus. Savner det men samtidig skjønner jeg hvorfor det ikke er mulig. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Blir mer og mer glad i FIFA jeg https://skydrive.live.com/redir?resid=EBAA62D570FD26E6!340&authkey=!ADWqd--sbgcLCoA&ithint=video%2c.mp4 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 (endret) Blir mer og mer glad i FIFA jeg https://skydrive.live.com/redir?resid=EBAA62D570FD26E6!340&authkey=!ADWqd--sbgcLCoA&ithint=video%2c.mp4 Samme her faktisk, har bare brukt veldig lang tid på å venne meg til spillet. Det er fortsatt mye negativt ved spillet, men det blir stadig mer spillbart. Håper bare at de toner ned den dårlige touch'en og de seige vendingene noe til FIFA 15, i tillegg til åpenbare bugs som at spilleren ikke lar seg styre, man tar ufrivillige skill moves (tatt roulette ufrivillig to ganger). Savner skuddfinta, hvor man nesten må ha 5* skill moves for å ha en viss kontroll på det man driver med. Ellers ser det bare klønete ut og man mister ballen. De som mangler 5* skill moves mangler også kroppsbeherskelsen som skal til for å ta skuddfinte. Endret 19. desember 2013 av oscrue10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå