Gå til innhold

Den store FIFA 14-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du spiller vel selv ikke så mye på PS3 da?

 

Kommer til å sende en forespørsel snart på PS3 men har ikke hatt tid nå i helgen. :)

 

Spiller egentlig der det er noen som vil spille, enten det er på PS3 eller PS4.

 

Kommet igang med Miley på PS4. Signert fem spillere og spilt noen kamper, inkl. cup (vant den på andre forsøket) er det vel 5-0-1 elns.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

No forstår eg ingenting. Spelte Drop-in no på Be a Pro, og oppdaga etter kampstart at eg er ein annan spelar enn meg sjølv. Den gule pila står berre konstant på midtbanen og det andre(!) laget har min spelar? Så dei driv og berre scorar sjølvmål med min. Kva skjedde her?

Ea som har en finger med i spillet. Alt som har med Be a Pro er ikke blitt forbedret heller det motsatte. Nå er det UT som gjelder for EA. De tjener penger og veldig mange spiller denne moden. Dumt for oss som liker noe annet men lite å gjøre med.

Lenke til kommentar

Ea som har en finger med i spillet. Alt som har med Be a Pro er ikke blitt forbedret heller det motsatte. Nå er det UT som gjelder for EA. De tjener penger og veldig mange spiller denne moden. Dumt for oss som liker noe annet men lite å gjøre med.

Eg skjønar. Vel, det viktigaste er at det fungerer med Pro Clubs. Opplever ingenting "feil" der så langt. Dog litt ergelig at "ekstraspelarane" er så dårlege.

Lenke til kommentar

Haha! No lo eg høgt. Ja, då er eigentleg kampen tapt allereie. Det der keepertullet kunne like greitt vore kutta ut spør du meg. Finst det i det heile tatt nokon som synest det er kjekt å spele keeper? Hadde vore deilig med ein slags votekickordning, både på folk som spelar solo og keeparar som spring til midtbanen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...