Tkse Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Bare å sende request til klubben og ta kontakt på Skype om du vil joine Gjerne. Har ikke Skype da, er dette et krav? Har dere noen spesielle posisjoner som dere mangler spillere i? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Gjerne. Har ikke Skype da, er dette et krav? Har dere noen spesielle posisjoner som dere mangler spillere i? Skype er ikke noe krav, men det er gratis og gjør det veldig mye lettere å vite når vi skal spille. Vi trenger spillere i alle posisjoner. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Vi er i alle fall i 1 div på ps4. Er vel ranket som topp 15 et sted siste jeg sjekket! Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Vi er i alle fall i 1 div på ps4. Er vel ranket som topp 15 et sted siste jeg sjekket! Spilt mye da siden leaderboards teller bare antall kamper og ikke hvor god statestikk man har Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Meg bekjent så teller leaderboards antall poeng. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Er poeng, ja. Men de som spiller mye har ofte flest poeng. Burde vært et regnestykke som tar med forholdet mellom S-U-T, hvor mange kamper man har spilt og om man har vært aktive den siste tiden. Er ikke noe poeng i å ha en klubb på topp som ga seg for lenge siden, bare fordi de ligger på topp. 1 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 (endret) Meg bekjent så teller leaderboards antall poeng. Akkurat det som gjør hele systemet helt latterlig. Hvor kommer ferdigheter inn? Nok å være middels god og man spiller hele tiden så er man "best" i verdenen. Man må spille mye for å være på lister i det heletatt. Systemet som var på Fifa 12 funket veldig bra. Var mange som mislikte detctilbake i 2012 men da visste ikke folk hva som ventet... Endret 14. desember 2013 av Raul07 Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Eg har no spelt på CPU i ein times tid, og skjønar ikkje kvifor det er så forbaska vanskeleg å ta ballen frå dei. Er det ein eller annan knapp eg ikkje har fått med meg når ein har ballen? Hugsar ein kompis nevnte noko om ein knapp som gjorde at ein beskytta ballen, men det kan jo ikkje vere det dei held på med. Lenke til kommentar
Superbia Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 begynte på karriere spillet i går og har kommet til februar og jeg må si at karriere spillet er helt fantastisk. kjempe artig! jeg valgte carlisle united som kommer fra 3 div. i england, det som er gøy med å velge et dårlig lag er at du kan bygge det opp fra bunnen av. jeg har satset på å hente unge lovende spillere som; bruma - vingen fra galatasaray som er helt fantastisk, daniel villalva - som er fifas laveste person, men meg høy pace, five star weak foot og 4 stars skills så må jeg si at han er faktisk en av de beste spillerne jeg har spilt med. benzia - beistet fra i fjor og han har ikke forandret seg, fantastisk! vadillo - fra real betis, en av verdens største talenter etter min mening. taïder - algerisk spiller fra inter, har pasninger som xavi som treffer hver gang. yaisien - ung franskmann som kan minne litt om henrikh mkhitarian, salinas - mexicaner som gjør utrolige ting på banen! karriere spillet er det beste jeg vet, ingen pace abusers og feige døball jævler! det er uendlige muligheter, det eneste som er litt dumt med å ta et dårligere lag fra en lavere divisjon er at det går 3-4 sesonger før du kan spille i CL. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Hvordan blir man en feig dødball-jævel? Skyter bare i håp om å få corner? Tror jeg scorer på omtrent dobbelt så mange cornere i år sammenlignet med ifjor. Virker som at det som er mest OP i år er å skyte fra skrå vinkel, få keeper til å slenge seg og gi retur, for så å sette den i tilnærmet åpent mål. Lenke til kommentar
Superbia Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 ved og bare ha spillere over 1.90... Lenke til kommentar
DaddyDrunk Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Noen som er litt høy level som vil gifte meg litt på Proen min? på PS4,add aspel91 Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Vil skifte posisjon på pro-en min, men finner ikkje noen plass eg kan gjøre dette. Er det noen som veit dette? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Ingen lag som er opprettet til Xbox One her? Er litt for få i den klubben jeg har laget, kun meg og en kamerat som spiller noe særlig. Så om det er flere som spiller på X1 her, så vil jeg gjerne joine Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Vil skifte posisjon på pro-en min, men finner ikkje noen plass eg kan gjøre dette. Er det noen som veit dette? Samme sted som du redigerer fyren, høyde, vekt osv. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Samme sted som du redigerer fyren, høyde, vekt osv. På hovedmenyen? For inne på career-en er det kun navn og utseende på pro-en som kan redigeres etter det eg kan se Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Ja, i career mode kan du ikke skifte etter du har laget og lagret proen første gang. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Eg finner det ikkje, har gått igjennom alt på hovedmenyen. Får berre droppe det. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Som sagt, du kan IKKE endre posisjon på en Pro du har laget og spiller med i career mode. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Opprettet Miley in Chains (klubben min på PS3) på PS4, hvis noen vil joine. Kommer til å rekruttere fra EA-forumet og FVPA, i tillegg til diskusjon.no og vgd, for å sørge for at det blir nok (og mer) aktivitet enn på PS3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå