Gå til innhold

Den store FIFA 14-tråden


Anbefalte innlegg

Coveret er ikke store saken for min del, eg skal spille spillet og ikke sitte å se på coveret i flere timer. Så kunne like gjerne vært Jens Stoltenberg og Lars Monsen på fremsiden for min del :p

Noen burde seriøst ta seg tiden til å lage det coveret. Det høres fantastisk ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe vel, noen bryr seg om slikt mer enn andre. For meg er spillsamlingen litt verdifull.

Og at det er Messi, gjør jo saken litt værre. Skulle klart Ronaldo noen år på rad :roll:

 

* Edit *

Hadde vel igrunn taklet de fleste andre spillere ett par år på rad når jeg tenker meg om.

Endret av Sending!
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ikke rart LFC bruker det "Never walk alone"-drittet. Enkelte skulle jo drepe Suarez om han valgte å gå alene. Haha, men neida. Kommer til å bruke Chelsea. Beistet Lukaku på topp med raske spillere som Hazard og de Bruyne er genialt!

 

Eg gleder meg til dem klarer å finne en balanse mellom pace og ikke pace. Tror aldri det skjer siden dette nesten er blitt varemerke til Fifa serien de siste årene. Pace per dags dato er nesten alt noe eg merker, hvor enn eg går å leser på forumer om Fifa er vel Pace ordet som blir brukt mest...

Lenke til kommentar

Eg gleder meg til dem klarer å finne en balanse mellom pace og ikke pace. Tror aldri det skjer siden dette nesten er blitt varemerke til Fifa serien de siste årene. Pace per dags dato er nesten alt noe eg merker, hvor enn eg går å leser på forumer om Fifa er vel Pace ordet som blir brukt mest...

Dette skulle vel bli forbedret i 14, mener jeg å huske de snakket om.

Lenke til kommentar

Virker som det er ekstremt vanskelig å fikse dette. Så vet de samtidig at mange blir skuffet om pace blir mindre effektivt. Folk flest bygger laget rundt å løpe og ta høye gjennombruddspasnknger. Akkurat denne stilen er kanskje Fifa 13 det letteste spillet i serien så langt. 8 av 10 eg møter i H2H spiller bare lange baller hele kampen. Dette må helt klart fikses, gir spillet litt mer variasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...