lekesoldaten Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 har prøvd å ikke bruke R2 i det hele tatt i løpet av en hel kamp, men de blir fortsatt helt sinnsykt slitne :S Har også opplevd dette, og oppfatter det som EAs forsøk på å være realistiske. Bare sørg for å ha en god rotasjon i laget så skal det ikke være noe problem. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Har akkurat startet opp i Pro Clubs. Må jeg bli med på ett lag for å jobbe opp statsene på spilleren min, eller hvordan fungerer dette? Prøvde akkurat en drop in match, men fikk ikke beskjed om at jeg fikk noe form for "experience" eller noe. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Bragder får du uansett. En offline pro og en online pro. Offline bragder gjelder ikke på din online pro og vice versa. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Fikk visst noe + i drop in matcher her alikevel fant jeg ut ja. Er det slik at om man scorer, får man + på finishing osv? Har 2 mål og 1 assist på de 3 første kampene, og vunnet alle. Må vel være fornøyd med det! Noen som spiller på Xbox One her? Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Jeg gjør det, men kan ikke spille online enda. Bare legg meg til; generalhawk12 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Hva faen, fant ikke ronaldo i startelleveren på karrieremodusen. Er RM. Så søker jeg han opp på transfers så ser jeg han spiller hos barca :o fikk kaffen i halsen. Hvordan har det skjedd? Simulerte januarvinduet, kan assistenten selge han? Han hadde 5års kontrakt Lenke til kommentar
Superbia Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 (endret) YAY! lengste seiers rekken på fifa noen sinne, 31 kamper! fordelt på 2 dager (online-sesonger). ubeskrivelig deilig å få tilbake mojoen sin ass Endret 12. desember 2013 av Superbia Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Vanskelig å finne gode spillere i karrieremodusen.. Må kjøpe de jeg kjenner til selv Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Fikk visst noe + i drop in matcher her alikevel fant jeg ut ja. Er det slik at om man scorer, får man + på finishing osv? Har 2 mål og 1 assist på de 3 første kampene, og vunnet alle. Må vel være fornøyd med det! Noen som spiller på Xbox One her? Står inne på accomplishments listen hva du må gjøre for å låse opp ting og tang. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Står inne på accomplishments listen hva du må gjøre for å låse opp ting og tang. Ah takk Hvordan starter jeg season? Det står bare "no matches in this season".. Har opprettet ett lag med to kamerater bare foreløpig. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Herrejesus... FIFA'14 har tydeligvis implementert noe Kinect greier som skal bruke lyd og bilde til å sense "humøret" jeg er i når jeg spiller, har nå blitt sparket fra klubben selv etter å ha maltraktert all motstand i alle kamper, hatt kjempe høy og god moral på laget osv etter utallige advarsler fra styret på grunn av diverse "raserianfall" under og etter kamper... Det skyldes tydeligvis fordi jeg blir litt i overkant engasjert når jeg spiller så jeg sitter å kommenterer litt høy for meg selv, noe Kinect tar det for godt som banning (sikkert fordi jeg rabler i vei på norsk) og vips så ble jeg altså kastet ut av klubben selv etter strålende resultater.. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Haha...ganske komisk! Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 (endret) Please, fortell meg hvordan man starter season! Dør snart I pro club altså. Endret 12. desember 2013 av Sending! Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 I Pro Club må de vere minst 2 stk som speler samtidig for å spele season trur eg? Har du starta opp lag? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Ja jeg har starta lag og er 4 stk i laget. Jeg og en kamerat tenkte å spille season men må kanskje være fler enn to? Står bare "No matches this season". Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Er ikke sikker på hva du mener egentlig? Skal dere TO spille co-op seasons eller Pro Clubs online? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Vi vil spille season med 2 eller 3 stk hvis det lar seg gjøre. Hvis ikke lurer jeg på hvordan jeg evt på hvordan jeg spiller season alene. Det er snakk om Pro Club online ja, ikke career. Lenke til kommentar
Superbia Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 når jeg spiller seasons og er real madrid så møter jeg ALLTID 3 lag, barcelona, bayern munchen og manchester city... ingen andre. når jeg er dortmund så møter jeg bare Chelsea og vice versa. hva er det som bestemmer hvem jeg møter? kan ikke bare være lagets stjerner.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Vi vil spille season med 2 eller 3 stk hvis det lar seg gjøre. Hvis ikke lurer jeg på hvordan jeg evt på hvordan jeg spiller season alene. Det er snakk om Pro Club online ja, ikke career. Du kan ikke spille Co-op season med 3 stykker. Du kan spille 2, altså du pluss 1. Pro Club så må du lage deg en klubb, og velge "Play" kategorien og ned på "Pro Clubs" så går du bort på fanen som heter "Club", resten skjønner du nok. Skal du spille Seasons alene er det på samme sted som den Co-op saken, under "Play" fanen så er det en kategori som heter "Seasons" Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Du kan ikke spille Co-op season med 3 stykker. Du kan spille 2, altså du pluss 1. Pro Club så må du lage deg en klubb, og velge "Play" kategorien og ned på "Pro Clubs" så går du bort på fanen som heter "Club", resten skjønner du nok. Skal du spille Seasons alene er det på samme sted som den Co-op saken, under "Play" fanen så er det en kategori som heter "Seasons" Hehe omvendt, jeg har skjønt såppas men ikke mere. Som sagt, når jeg går inn på season så står det bare: "There is no matches this season" eller noe :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå