Auto Asmodeus Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Ser unektelig bra ut sånn i reprisene, men synd at AI, gameplay og fysikken på nettene fortsatt er så dårlig. Håper de starter fra scratch på Fifa 15 så vi får noe mer enn et lappeverk basert på Fifa 07. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Jeg syns AI og Gameplay er unektelig mye bedre enn før, så kjett at det skuffer deg. Jeg er strålende fornøyd iallefall. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Ultimate team er en stor spøk. For noe dritt det er 1 Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Handicap fordelen som "ikke" er i spillet ifølge EA... Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Eg har alltid foretrukket PES foran FIFA, men siden PES 14 ikkje kommer til ps4 så vurderer eg FIFA 14 får og ha ett spill og spille med venner osv når har besøk. Men hvor stor forskjell er det på FIFA 14 på PS3 og PS4? Kjenner eg EA rett så er det nok ikkje så stor forskjell, men... Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Ikke kjøp FIFA. EA kan spise drit og dø Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Joda, aldri verdt fan av FIFA og vertfall ikkje EA, men tenkte berre att vist dei har oppgradert spele bra til PS4 så hadde det verdt kjekt 2player spel... Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Jada. FIFA er knall sammen med venner. Har bare hatt en svært dårlig opplevelse online med FIFA og det er ikke første gangen... Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Hvor mange GB er fifa 14 på xbone? Tar det lang tid å laste ned? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Hvor mange GB er fifa 14 på xbone? Tar det lang tid å laste ned? Mener å huske det var ca 10gb. Tok ikke lang tid her, men jeg har 70 mbit linje da. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Ultimate team er en stor spøk. For noe dritt det er Ultimate team er en forenklet utgave av Fifa, som om ikke Fifa var enkelt fra før av. En hjernedød person kunne ha vunnet kamper i UT. Er bare å trykke B så scorer man. Sikkert folk som elsker at det er så enkelt som det er. For min del gjør det bare hele spillet kvalmende. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Det genererer ganske mye penger for EA sin del. I en perfekt verden hadde FUT blitt flyttet vekk fra FIFA, men da må EA ofre ganske mye cash. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Koser meg med Fifa for tiden jeg Gøy å spille seasons online, og karrieremodus er skøy med Derby. Rykket opp til PL etter playoff finale første sesongen, dette er mitt nåværende lag: Bonilla Freeman-Reginiussen-T.Heleno-Lukaku Gnabry-Gould-Hughes-Dæhli Clayton-Agudelo Benk: Amos Tah Mattock King Suarez Victor Andrade Mostafa AbdellaoueI tillegg har jeg Rami Khedira, Ferid Matri, Mason Bennett osv. i bakhånd Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Seasons online taklar eg ikkje. Eg blir berre så forbanna på dei eg speler mot at det er ikkje godt for helsa mi. Premature knaddar som scorer 1 mål, og held ballen i forsvaret sitt resten av kampen. Nei, Be a Pro er tingen, der deler me båe sorg og glede saman. Eg er venstreving forøvrig, nokon preferansar på optimal høgde, tyngde, etc? Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Òg: Tips til raske xp-poeng? Lenke til kommentar
bruker-262560 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Der satt den ja! Lenke til kommentar
Superbia Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 har spilt litt karriere i dag og jeg har lagt merke til at spillerne blir ekstremt utmattet etter hver kamp så jeg kan ikke bruke samme spillere 2 kamper på rad. er det normalt eller er det noe jeg gjør feil? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Vil tippe en blanding. Mange holder inne R2 ved hver eneste anledning. Lenke til kommentar
Superbia Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Vil tippe en blanding. Mange holder inne R2 ved hver eneste anledning. har prøvd å ikke bruke R2 i det hele tatt i løpet av en hel kamp, men de blir fortsatt helt sinnsykt slitne :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå