Bebeluv Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Send en søknad du. Så godtar jeg! Det du har gjort på proen din på PS3 blir med over til PS4 Sendte en søknad nå. Spiller dere med mic? Må si jeg mistet litt selvtillit når jeg ser statistikken på gutta på laget. Satser på at jeg blir bedre og strør pasninger av Özil kvalitet Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) Vi bruker "fest". Plugger mic/headset inn i kontrolleren. Endret 1. desember 2013 av oscrue10 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Bruker fest ja. Fungerte bra, men føler fortsatt lyden er litt dårlig og det er litt mye ekko til tider, men alt i alt fungerende. Var gøy i går i alle fall. Hadde vel en streak på 8 kamper med seier. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Skal dere spille senere i dag? Tenkte enten å game Fifa eller BF4 nå. Hull-Liverpool kampen er så døll. Emils skal vel få med Chelsea kampen snart Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Ja, blir nok med etter Chelsea kampen ja Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Har godtatt deg nåe bebeluluv Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Har godtatt deg nåe bebeluluv Hvorfor er ikke Fifa 14 på ps4 på norsk? Lenke til kommentar
VanDerJoik Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 (endret) Skulle til kompis å spille 2-player seasons på fredag. Enorm var skuffelsen da dette er fjernet. Så tenkte vi, jaja, 2-player turnering mot AI da? Neida, fjernet dette og. All form for couch-playing er borte. Kun masse nettstøtte og mulighet for å sitte i hvert vårt hjem å spille. Hadde vi kunne returnert spillet der og da hadde vi gjort det. Kan ikke forstå mangelen på opprop mot et slikt ran, dette har vært en standard i de siste versjonene og helt poengløst å fjerne. Aldri igjen fifa for meg, nå er det PES. Endret 2. desember 2013 av VanDerJoik 1 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Skulle til kompis å spille 2-player seasons på fredag. Enorm var skuffelsen da dette er fjernet. Så tenkte vi, jaja, 2-player turnering mot AI da? Neida, fjernet dette og. All form for couch-playing er borte. Kun masse nettstøtte og mulighet for å sitte i hvert vårt hjem å spille. Hadde vi kunne returnert spillet der og da hadde vi gjort det. Kan ikke forstå mangelen på opprop mot et slikt ran, dette har vært en standard i de siste versjonene og helt poengløst å fjerne. Aldri igjen fifa for meg, nå er det PES. Nei hva faen, har de fjernet det på next gen? Faen ta EA! I can't take this shit anymore Lenke til kommentar
VanDerJoik Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Nei hva faen, har de fjernet det på next gen? Faen ta EA! I can't take this shit anymore Jepp, på ps4 hvertfall. Det er helt utrolig, satt der med splitter ny konsoll, splitter nytt spill, øl og pizza, og deppet som faen. Vurderte faktisk ta fram ps3 og fifa13... Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Coop seasons skal da være på next gen også? Er achievement på Xbox one for å spille en coop season kamp. Lenke til kommentar
VanDerJoik Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Coop seasons kun online. Altså to stk. maskiner, to stk. tv'er og viktigst av alt, to stk. kopier av fifa14. Hvertfall på ps4. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 (endret) Noen som vil spille co-op seasons på PS4? Ikke akkurat nå, men senere Har ikke fått testet ut den game mode'en ennå. Holder ikke et spesielt høyt nivå, så sikkert greit om du er ganske average. PSN er tvangstruse, har ikke kommet igang med oscrue10 på PS4 ennå. Add meg på Skype kanskje, lettere å avtale når vi skal spille. Edit: evt PS3, har begge kobla til. Endret 2. desember 2013 av oscrue10 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Flere som bruker virgin gaming? Har kjøpt xbox med fifa. Får den på onsdag regner jeg med Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 FIFA 14 til PS3 koster 270 kroner på PS Store nå. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Endelig fått Xbox One og fått testet FIFA NextGen skikkelig.... FYTTE HELVETE, FIFA's tidligere versjoner kan bare gå å legge seg, jeg er helt satt ut her! Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Gleder meg til jeg kan prøve fifa på xbone Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Sitter og er helt stum jeg og med frysninger, det ser så jævla pent ut og flyter mye bedre enn CurrentGen, som suger hardt! Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Det er laglista si det, og da har jeg fjerna fem spillere eller noe for et par dager siden. Få som har imponerende stats, men det må være en av de største klubbene der ute Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Testa ut DVR funksjonen på X1 og tok med noen mål etc fra min første NextGen dag med FIFA 14 https://skydrive.live.com/redir?resid=EBAA62D570FD26E6!338&authkey=!ACiIFlj5OYxT4BU&ithint=video%2c.mp4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå