Gå til innhold

Den store FIFA 14-tråden

Anbefalte innlegg

Send en søknad du. Så godtar jeg!

Det du har gjort på proen din på PS3 blir med over til PS4 :)

Sendte en søknad nå. Spiller dere med mic?

Må si jeg mistet litt selvtillit når jeg ser statistikken på gutta på laget. Satser på at jeg blir bedre og strør pasninger av Özil kvalitet :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle til kompis å spille 2-player seasons på fredag. Enorm var skuffelsen da dette er fjernet. Så tenkte vi, jaja, 2-player turnering mot AI da? Neida, fjernet dette og. All form for couch-playing er borte. Kun masse nettstøtte og mulighet for å sitte i hvert vårt hjem å spille. Hadde vi kunne returnert spillet der og da hadde vi gjort det. Kan ikke forstå mangelen på opprop mot et slikt ran, dette har vært en standard i de siste versjonene og helt poengløst å fjerne. Aldri igjen fifa for meg, nå er det PES.

Endret av VanDerJoik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skulle til kompis å spille 2-player seasons på fredag. Enorm var skuffelsen da dette er fjernet. Så tenkte vi, jaja, 2-player turnering mot AI da? Neida, fjernet dette og. All form for couch-playing er borte. Kun masse nettstøtte og mulighet for å sitte i hvert vårt hjem å spille. Hadde vi kunne returnert spillet der og da hadde vi gjort det. Kan ikke forstå mangelen på opprop mot et slikt ran, dette har vært en standard i de siste versjonene og helt poengløst å fjerne. Aldri igjen fifa for meg, nå er det PES.

Nei hva faen, har de fjernet det på next gen? Faen ta EA! I can't take this shit anymore :(
Lenke til kommentar

Noen som vil spille co-op seasons på PS4? Ikke akkurat nå, men senere :p

Har ikke fått testet ut den game mode'en ennå. Holder ikke et spesielt høyt nivå, så sikkert greit om du er ganske average.

PSN er tvangstruse, har ikke kommet igang med oscrue10 på PS4 ennå. Add meg på Skype kanskje, lettere å avtale når vi skal spille.

Edit: evt PS3, har begge kobla til.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...