RamGuy Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Dette er FIFA'14 for neste generasjons spillkonsoller, aka Xbox One og PlayStation 4, tro det eller ei... Creation Center gone, Tournaments gone, Be-A-Pro gone, mulighet for å spille med en gjest online, gone... Komplett ubrukelig og udugelig lansering om du spør meg... 1 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Dette er FIFA'14 for neste generasjons spillkonsoller, aka Xbox One og PlayStation 4, tro det eller ei... Creation Center gone, Tournaments gone, Be-A-Pro gone, mulighet for å spille med en gjest online, gone... Komplett ubrukelig og udugelig lansering om du spør meg... Høres veldig merkelig ut. Men Ultimate Team har de tydeligvis brukt masse tid på, for det er en helt annen verden på Xbox One. Merker virkelig nå at dette spillet ble laget med tanke på next-gen, når man nå ser forskjellen. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Høres veldig merkelig ut. Men Ultimate Team har de tydeligvis brukt masse tid på, for det er en helt annen verden på Xbox One. Merker virkelig nå at dette spillet ble laget med tanke på next-gen, når man nå ser forskjellen. Hva er det så er så utrolig mye bedre next gen enn 360/ps3. Tenker da UT. Eg selv merker ingenting. Mye mål på hodet og masse høye baller. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Noen mulighet for å starte ny seasons på FIFA14? Har spilt med en kompis her og rykka ned 2 divisjoner så statsa er forferdelige og jeg vil heller starte på nytt i 10. div. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Det tror eg ikke, uten p ha sjekket veldig nøye. Kanskje det går å slette noen savefile's, selv om eg tviler på det. Det eg tenker er mest logisk, er at du må bruke en annen konto på maskinen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 FIFA flyter så mye bedre på PS4 at det er herlig ass. Jeg tar også mye av det jeg sa tilbake tidligere om neste gen. Spillet er virkelig mye mer komplett. Nye animasjon gjør at spillerne gjør ting raskere osv. I tillegg så er spillerne smartere når du ikke styrer dem. Noe som også var veldig kult er at publikum er så levende. Små morsomt når du er på bortebane og hele stadion blir nesten stille når du scorer, i motsetning til på hjemmebane så eksploderer alt og alle! Kule detaljer Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Noen her som vil være med i proffklubb på PS4? Har opprettet klubben Unique Norway. Ingen krav til posisjoner. Åpen for de som vil være med og spille på PS4. Er meg og en til som startet den. Tenkte å få til litt spilling i kveld/natt. Add meg på PSN: emils1991 og send søknad til klubben om noen er interessert! Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Joiner gjerne. Har konsollen, spillet kjøper jeg nok iløpet av de nærmeste dagene. Vil gjerne ha spillet digitalt. Noen som har fått lastet ned på amerikansk bruker og fått spilt på norske brukere? FIFA, ikke andre spill, siden en i PS4-tråden fikk problemer med et annet spill. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Hvorfor bruker du ikke norsk bruker? Men av det jeg har lest så fungerer FIFA digitalt meget bra. Gjør det i dag så du får spilt i kveld! Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Litt fattig og litt gjerrig Synes den norske digitalprisen er ganske vill. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 499? Platekompaniet har 30 % i dag på spill og slikt da. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Hvor vanskelig hadde det vært å lage en kode slik at man ikke kan møte samme lag som man spiller med (seasons)? Irriterende. Samme med å møte landslag når man er klubblag og vice versa. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 (endret) 499? Platekompaniet har 30 % i dag på spill og slikt da. Digitalt? Vil helst unngå plata. Edit: kjøpte plata på PK. Endret 30. november 2013 av oscrue10 Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Digitalt? Vil helst unngå plata. Edit: kjøpte plata på PK. Er det samme pris i butikk som nett, altså 549? Før rabatt... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Koster 549,- på PS Store. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Er det samme pris i butikk som nett, altså 549? Før rabatt... 499,- minus 30 % på Black Friday, kjøpt i butikk. Men det tilbudet gjelder bare i dag (og i går). Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Noen her som vil være med i proffklubb på PS4? Har opprettet klubben Unique Norway. Ingen krav til posisjoner. Åpen for de som vil være med og spille på PS4. Er meg og en til som startet den. Tenkte å få til litt spilling i kveld/natt. Add meg på PSN: emils1991 og send søknad til klubben om noen er interessert! Har deg allerede på PSN. Så sender deg en søknad inne på Fifa når jeg er inne på PS4en. Kan man overføre pro'en fra PS3 versjonen? Ikke at jeg har spilt så mye med min gubbe akkurat Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 FIFA 14 på ps4 er deilig rett og slett. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Har deg allerede på PSN. Så sender deg en søknad inne på Fifa når jeg er inne på PS4en. Kan man overføre pro'en fra PS3 versjonen? Ikke at jeg har spilt så mye med min gubbe akkurat Send en søknad du. Så godtar jeg! Det du har gjort på proen din på PS3 blir med over til PS4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå