Gå til innhold

Den store FIFA 14-tråden

Anbefalte innlegg

Dette er FIFA'14 for neste generasjons spillkonsoller, aka Xbox One og PlayStation 4, tro det eller ei... Creation Center gone, Tournaments gone, Be-A-Pro gone, mulighet for å spille med en gjest online, gone... Komplett ubrukelig og udugelig lansering om du spør meg...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er FIFA'14 for neste generasjons spillkonsoller, aka Xbox One og PlayStation 4, tro det eller ei... Creation Center gone, Tournaments gone, Be-A-Pro gone, mulighet for å spille med en gjest online, gone... Komplett ubrukelig og udugelig lansering om du spør meg...

Høres veldig merkelig ut. Men Ultimate Team har de tydeligvis brukt masse tid på, for det er en helt annen verden på Xbox One. Merker virkelig nå at dette spillet ble laget med tanke på next-gen, når man nå ser forskjellen.

Lenke til kommentar

Høres veldig merkelig ut. Men Ultimate Team har de tydeligvis brukt masse tid på, for det er en helt annen verden på Xbox One. Merker virkelig nå at dette spillet ble laget med tanke på next-gen, når man nå ser forskjellen.

Hva er det så er så utrolig mye bedre next gen enn 360/ps3. Tenker da UT. Eg selv merker ingenting. Mye mål på hodet og masse høye baller.

Lenke til kommentar

FIFA flyter så mye bedre på PS4 at det er herlig ass. Jeg tar også mye av det jeg sa tilbake tidligere om neste gen. Spillet er virkelig mye mer komplett. Nye animasjon gjør at spillerne gjør ting raskere osv. I tillegg så er spillerne smartere når du ikke styrer dem.

Noe som også var veldig kult er at publikum er så levende. Små morsomt når du er på bortebane og hele stadion blir nesten stille når du scorer, i motsetning til på hjemmebane så eksploderer alt og alle! Kule detaljer

Lenke til kommentar

Noen her som vil være med i proffklubb på PS4? Har opprettet klubben Unique Norway. Ingen krav til posisjoner. Åpen for de som vil være med og spille på PS4. Er meg og en til som startet den.

Tenkte å få til litt spilling i kveld/natt.

Add meg på PSN: emils1991 og send søknad til klubben om noen er interessert!

Lenke til kommentar

Joiner gjerne. Har konsollen, spillet kjøper jeg nok iløpet av de nærmeste dagene.

Vil gjerne ha spillet digitalt. Noen som har fått lastet ned på amerikansk bruker og fått spilt på norske brukere? FIFA, ikke andre spill, siden en i PS4-tråden fikk problemer med et annet spill.

Lenke til kommentar

Noen her som vil være med i proffklubb på PS4? Har opprettet klubben Unique Norway. Ingen krav til posisjoner. Åpen for de som vil være med og spille på PS4. Er meg og en til som startet den.

Tenkte å få til litt spilling i kveld/natt.

Add meg på PSN: emils1991 og send søknad til klubben om noen er interessert!

Har deg allerede på PSN. Så sender deg en søknad inne på Fifa når jeg er inne på PS4en. Kan man overføre pro'en fra PS3 versjonen? Ikke at jeg har spilt så mye med min gubbe akkurat :p

Lenke til kommentar

Har deg allerede på PSN. Så sender deg en søknad inne på Fifa når jeg er inne på PS4en. Kan man overføre pro'en fra PS3 versjonen? Ikke at jeg har spilt så mye med min gubbe akkurat :p

Send en søknad du. Så godtar jeg!

Det du har gjort på proen din på PS3 blir med over til PS4 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...