IcedInsanity Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Kun det første spillet i serien som eg synes var noe. Husker ikke om det var 3'eren som var lange fæle spillere i, det var bare ræv. Men 1'eren er morro. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 (endret) Vurderer å starte opp en pro club i år også, hvis det er interesse for det. Motorboating FC ifjor, for de som var med der. Edit: Er i en klubb hvor det har vært masseflukt (to klubber skulle slås sammen og jeg var i begge med to brukere), bare meg og en til igjen. 2. div. Hvis folk vil joine og starte på et ok nivå. Endret 19. oktober 2013 av oscrue10 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Har også en klubb jeg også som kan ta inn folk. Er i 4. divisjon atm. Har ikke blitt så mye spilling i det siste. Mye grunnet at folk har gått lei FIFA 14 på rekordtid og at GTA Online er lansert. Vi blir nok mer spillende på PS4, men om du vil kaste deg på en kamp en gang i blant og hjelpe til bære klubben opp så er det bare å sende en invitasjon! Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Selv om jeg ikke spiller FIFA så mye, er jeg med å spille litt klubb. Startet så seint ifjor, så alle på laget hadde bedre stats enn meg Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 (endret) Opprettet en klubb som heter Miley in Chains, bare å sende forespørsler. Flere av de som var med ifjor som blir med i år også, deriblant IcedInsanity og Kriss^ herifra. Fint om man er på Skype, men det er ikke noe krav. Bruker bare tekst i gruppesamtalen. Endret 20. oktober 2013 av oscrue10 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Video fra Eurogamer Expo. Varer en stund, men man får enda mer informasjon enn tidligere videoer på hva neste generasjon FIFA vil innebære. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Kan du gi en kort oppsummering, Emils? Rekker ikke å se den i kveld/i morgen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 (endret) Selvfølgelig. De prater i hovedsak om hva neste generasjon konsoll tillater dem å gjøre, da blant annet Ingite. Det vil si at de har flere animasjoner i spillet, som f.eks. at man kan vende med ballen i beina på 1 touch (gad som jeg har ventet på det), har forskjellige varianter spillerne spillerne slår pasninger, skudd etc. Spillerne er i større grad kapable til å lese spillet. De klarer å forstå om det kommer en takling eller noe, slik at de ikke bare løper og faller fordi de ikke skjønte hva som kom. Spillerne vil også "takle" uten å fysisk takle med sklitakling eller ståendetakling, men heller at han hopper inn foran for å skjerme ballen tilbake. Også vil flere spille kunne gå opp i duell samtidig. Jeg husker ikke alt dessverre, men det er nok det viktigste. I tillegg til at vi får bedre grafikk og 60 FPS. Tror uansett FIFA 14 på PS4 vil være en stor oppgradering, men jeg tror først at FIFA 15 på PS4 vil gi oss virkelige løft. Jeg skal i alle fall på spillexpo på Lillestrøm om 2 uker. Regner med det blir mulig å prøve FIFA 14 på neste gen da. Endret 20. oktober 2013 av Emils. 4 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Er vel for mye å be om at det blir slutt på spamming av Høye baller og innlegg? Eg får med spillet når eg får Xbox One i November. Men om det ikke er gjort noen endringer i forhold til dette er det null spenning for min del Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Det kan virke som, ut ifra hva jeg leser (aner ikke hvor mye som er fakta, at FIFA 14 faktisk er bygd mer for å passe sammen med Ignite. Så det kan være svaret. Det er vanskelig å få noen svar på dette før man faktisk prøver spillet, men med tanke på at f.eks. 4 stk kan gå opp i en duell fremfor 2, som det er nå, så kan dette gjøre headinger vanskeligere. Om spillerne er smartere også så kan det hende de faller av tidligere om det kommer en lang ball. Som sagt får man lite med svar før man faktisk prøver dette selv. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Jeg skal i alle fall på spillexpo på Lillestrøm om 2 uker. Regner med det blir mulig å prøve FIFA 14 på neste gen da. Når nøyaktig er dette? Og hvordan er billettprisene? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Når nøyaktig er dette? Og hvordan er billettprisene? 8-10 November. Norges Varemesse på Lillestrøm. Billettprisen er 205 kr for en dag eller 400 for alle tre. Åpningstider: Fredag 8. november: 13:00 – 20:00 Lørdag 9. november: 11:00 – 17:00 Søndag 10. november: 11:00 – 17:00 Mer info: http://www.spillexpo.no Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Det frister mer å vente med PS4 og FIFA til nesten år når FIFA15 er ute. Tror det hele blir mer finpusset da slik at jeg kan glede meg over å få bakoversveis. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 http://www.easports.com/fifa/news-updates-gameplay/article/fifa-14-features-overview?utm_campaign=fifa14-social-na-eas-tw-tw-gen4kickoff-features-preview&utm_source=twitter&utm_medium=social&sourceid=fifa14-social-na-eas-tw-tw-gen4kickoff-features-preview#article-carousel Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Store ord, hørt det før. Får bare håpe. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Er ikke lenge til jeg får spilt FIFA 14. Orket ikke skaffe det til PS3/X360 så det blir til PS4 i slutten av november. Mye pga jeg vet at det skal være forskjeller, da er det verdt ventetiden. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Japp. Er visst snakk om så mye som at det er over 1000 nye animasjoner i spillet. Det er mye. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Japp. Er visst snakk om så mye som at det er over 1000 nye animasjoner i spillet. Det er mye. Ja det er mye, garantert mye som er OP. En ting EA er utrolig flinke på er å legge til funksjoner som gjør at hvem som helst kan spille Fifa. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Japp, det er noe dritt egentlig. Får håpe Ignite faktisk løfter serien slik vi trenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå