claes Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Men kan man få den først, og deretter kjøpe den selv når man har nådd den level'en? Haha. Nei.. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 At høye gjennombruddsballer er enklere enn noengang.Merka dette jeg også, fyre ballen frem så treffer man medspilleren nesten hver gang. Ofte uten at motspillerens forsvar klarer å følge med. Noen som vet om det er mulig å gå ut med keeper når jeg har corner, uten å holde trekant? Lenke til kommentar
Madr1dista Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Irriterende at 70% av alle innlegg resulterer i mål. Blir nok heldigvis patcha av EA ganske snart: "We wanted to take this opportunity to address a few more items that we continue to work towards. Firstly, we got some great feedback on gameplay during the demo and early access period, including: • The effectiveness of headers from corner kicks and crosses. • The effectiveness of finesse shots. • The accuracy of lofted through-balls." - http://forum.ea.com/uk/posts/list/2605613.page Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 hva legger dere inn med? kommer på siden å legger inn med firkant, men legga blir jo altid for lange? selv hvor lite jeg holder inne firkant. ps3 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Satan søkke. Mye dritt i dette spillet. Cornere? Hallo. Er opptil flere mål per kamp, begge veier. Høye baller over forsvaret er umulig å forsvare seg med, om man ikke lærer seg offside trap. Online er det ikke mulig å være Barca/Bayern uten å møte Real Madrid. KONSEKVENT Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Satan søkke. Mye dritt i dette spillet. Cornere? Hallo. Er opptil flere mål per kamp, begge veier. Høye baller over forsvaret er umulig å forsvare seg med, om man ikke lærer seg offside trap. Online er det ikke mulig å være Barca/Bayern uten å møte Real Madrid. KONSEKVENT Dette skjer hvert eneste år når det kommer til Fifa, alt skal bli mer balansert men virker som det går andre veien. Skal klare å innrømme at fart ikke har like mye å si når spilleren har ballen i beina. Men hva gjør vel det når høye baller over forsvaret er så bra å gjøre på dette spillet. Da er små raske spisser det beste man kan bruke, forsvarspillerne stopper også opp når disse ballene kommer så er umulig å tette rom eller ta igjen spilleren som mottar ballen. Helt greit det kommer en patch men har null tro på dette. Patch eller ikke patch så blir Innlegg, Cornere og høye baller det aller beste man kan gjøre på Fifa 14. Jævla synd det skal være sånn fordi nå er det andre året på rad cden blir knekt i to. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Jeg har allerede lånt vekk mitt spill. Håper PS4-versjonen blir mye bedre. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Jeg har allerede lånt vekk mitt spill. Håper PS4-versjonen blir mye bedre. Gutten av alle gutter Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 hvordan får man pc versjonen av Fifa 14 på norsk? (de er en kjøpeversjon) Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Laste ned språkpakke kanskje? Hadde samme problem på Xbox at jeg fikk ikke norsk versjon, da var det ingenting jeg kunne gjøre. Kundeservice sa at jeg bare måtte venne meg til det. Har et problem etter jeg har patchet spillet nå. I karriere modus så varer kamper sånn maks 2 min til sammen. Det er helt sykt hvor fort ting går, og selv om jeg setter opp lengde av omganger til 15 min er det likevell ferdig på 2 min. Noen flere som har hatt dette problemet?(pc) Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 (endret) Jeg har allerede lånt vekk mitt spill. Håper PS4-versjonen blir mye bedre. Bra for deg! Haha. FIFA 14 er en del bedre enn 13, mye smartere AI og bedre følelse på pasninger. Endret 6. oktober 2013 av tc47 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Bra for deg! Haha. FIFA 14 er en del bedre enn 13, mye smartere AI og bedre følelse på pasninger. Og ikke minst langt flere dritt mål Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Bra for deg! Haha. FIFA 14 er en del bedre enn 13, mye smartere AI og bedre følelse på pasninger. Synes AI er hakket dummere, og pasningene er et mareritt på 14. Egentlig burde jeg ikke kjøpe FIFA 14 til PS4, men gjør det nok likevel. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Trøster sorgene på FUT. Mindre lange baller der. Minndre Real Madrid rett og slett. Add aunmar på PSN! Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Trøster sorgene på FUT. Mindre lange baller der. Minndre Real Madrid rett og slett. Add aunmar på PSN! Da er det heldig, eg har spilt i underkant av 30 kamper. Møter bare spillere som konsekvent spiller høye baller gjennom 90 min. Må føle seg forbanna dårlig. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 (endret) Bra for deg! Haha. FIFA 14 er en del bedre enn 13, mye smartere AI og bedre følelse på pasninger. Ja, synes det er greit å la venner få spille det til jeg får lysten tilbake og spillet er patchet. Enig i at pasninger føles litt bedre, men at spillerne skal være så mye smartere er jeg uenig i. Flere ganger hvor jeg bare måper fordi keeperen lar ballen rulle inn uten å slenge seg. Synes keeperen var mye smartere på 13. Endret 6. oktober 2013 av Kriss^ 1 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Spillet er patchet til PC i alle fall. Lasted ned patchen i går, og merka at det var vanskeligere å heade på cornere nå. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Spillet er patchet til PC i alle fall. Lasted ned patchen i går, og merka at det var vanskeligere å heade på cornere nå. Ja merket dette selv. Men som eg fryktet er det enda altfor enkelt å spamme gjennombruddsballer, både langs bakken og høye Lenke til kommentar
kvakse Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Dumt spørsmål, antagelig, men går det ikke an å velge seg et lag og spille en sesong mot AI? Jeg har vært lenge vekke fra FIFA. Men dette var så vidt jeg kan huske mulig sist jeg spilte spillet, for ti år siden eller noe sånt. Jeg har bare lyst til å vinne serien med Brann. Jeg finner Season som ser ut til å være mot andre over internett. Og jeg kan starte enkeltkamper mot AI, men det blir kjedelig å bare spille enkeltkamper. Er ikke interessert i å starte en karriere som manager eller enkeltspiller. Bare spille en sesong med Brann. Mulig? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Ligger under (altså nedenfor) Kick off menyen. Karriere. Enten som Manager eller spiller, du kan såklart styre hele laget om du velger spiller. Endret 7. oktober 2013 av IcedInsanity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå