Kriss^ Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Må innrømme at jeg er litt skuffet over spillet.. Keeperen er dummere enn på 13, dommeren blåser når man er i angrep og heading = mål... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Keeperen er latterlig. Hvorfor skal de gi returer på lompeskudd? Det fungerte ok nok på 13, så gjør de det verre på 14... Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 fifa 13 er bedre, skulle vært oppdatering på på laglistene eneste står over fifa den her gangen Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Herregud... Leder 1-0 i det 87.min, så snur motstanderne min det på TO cornerscoringer! 1 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Hvorfor kan jeg ikke by på spillere? Sendte en speider til England for å finne talenter og da fant jeg en lovende spiller som jeg hadde tenkte å by på. Men når jeg trykker på han kan jeg velge tre alternativer: "Sett på ønskeliste", "Forhør deg om Mo Sharif" og "Be S.Brown om å speide på Mo Sharif". Jeg forhørte meg om han og fikk da et beløp jeg måtte punge ut med, men får ikke opp noen alternativer så jeg bydd på han.. 1 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Er det kommet en patch for headinger? Aldri startet så dårlig som nå, 5-3-3. Like mange tap eg pleier å ha etter 30-40 kamper. Taper jo på innlegg, samtlige man spiller mot spiller på innlegg. Lenke til kommentar
krgjingflknuewrhbflgauhe Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 (endret) Noen som vet hvordan man kan gå fra early access til fullt spill? På PS3. Har en kompis som prøver å spille med oss men får ikke gjort det pga feil versjon Endret 26. september 2013 av Claes Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Er det kommet en patch for headinger? Aldri startet så dårlig som nå, 5-3-3. Like mange tap eg pleier å ha etter 30-40 kamper. Taper jo på innlegg, samtlige man spiller mot spiller på innlegg. Har ikke kommet en patch enda nei. Patchen fikser også gjennombruddspasninger fifa 13 er bedre, skulle vært oppdatering på på laglistene eneste står over fifa den her gangen Lol? Men nei, FIFA 13 er ikke bedre. FIFA 14 er mange ganger bedre enn 13. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Ja det er bra Emils. Vet ikke om eg skal drite i å spille Seasons til patchen kommer. Kan faktisk tape mot hvem som helst når headinger er som dem er nå. Regner med gjennombruddspasninger skal bli vanskeligere? Virker veldig lett å spille folk gjennom for øyeblikket. Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Hvorfor kan jeg ikke by på spillere? Sendte en speider til England for å finne talenter og da fant jeg en lovende spiller som jeg hadde tenkte å by på. Men når jeg trykker på han kan jeg velge tre alternativer: "Sett på ønskeliste", "Forhør deg om Mo Sharif" og "Be S.Brown om å speide på Mo Sharif". Jeg forhørte meg om han og fikk da et beløp jeg måtte punge ut med, men får ikke opp noen alternativer så jeg bydd på han.. Du må vente til overgangsvinduet åpner Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Ah, regnet med at jeg kunne handle spillere midt i august.. men ser nå på kalenderen at vinduet IKKE er åpent nå. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 (endret) Ja det er bra Emils. Vet ikke om eg skal drite i å spille Seasons til patchen kommer. Kan faktisk tape mot hvem som helst når headinger er som dem er nå. Regner med gjennombruddspasninger skal bli vanskeligere? Virker veldig lett å spille folk gjennom for øyeblikket. Stemmer. FIFA 14 krever mer av spilleren enn FIFA 13. Når headinger og gjennombruddspasninger blir fikset så vil spillet, i mine øyne, være nært komplett. Da vil de fleste lag stille likt og de gode vil vinne. Slik det er nå så trenger man bare å løfte ballen over forsvaret eller slå innlegg. Endret 26. september 2013 av Emils. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Har spilt en hel season nå etter jeg kom hjem fra jobb i dag. Digger spillet så langt, eneste som plager meg er klønete keeper og at dommeren står ofte i veien. Har bare spilt season og vant 10 division på første forsøk (4-2-1). Utrolig at ingen har ragequita... ennå. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Solgt unna alt vi fikk i pakker, har ca 500.000 å mekke FUT-lag for, nå begynner moroa Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Solgt unna alt vi fikk i pakker, har ca 500.000 å mekke FUT-lag for, nå begynner moroa Skjønner virkelig ikke hvordan folk får så mye coins. Ingen heksekunst om man velger den enkle løsningen å bruke virkelige penger men det tar eg helt avstand fra. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Høres kjedelig ut å kunne kjøpe alle de beste spillerene på dag 1. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Mja, smaken er vel som baken. Vi er 3 som deler på kontoen siden vi bor i kolektiv så er ikke mer enn 4-500 per pers. Synes det er verdt det. Bygge 2-3 greie lag og spille med det, synes det er morsommere enn å grinde for å få råd til diverse spillere. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Jeg hadde i hvert fall aldri giddi å brukt penger på FIFA-coins, men det er nå meg. Koser meg ihjel med season. Jeg vinner ofte her, og syns det er rart, det var ikke slikt når jeg spilte på konsoll før... kanskje PC-spillere suger i fotballspill? Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Kjøper jo ikke coins, kjøper jo pakker, er litt nostalgia tilbake til barndommen med fotballkort Men blir jo som å kjøpe coins, siden vi selger unna alt. Men det er forsåvidt greit at ikke alle synes det er "akseptabelt" å kjøpe mye pakker, ålreit at folk har forskjellige meninger. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Hadde virkelig ikke trodd at high trough balls var så lett som dette. Gikk inn inen kamp. Da var planen å bare spille lange baller, resulterte i 4-0 seier til meg. Over halvparten av forsøkene kom eg alene med keeper. Er jo ikke moro å vinne på spillets feil. Så legger det på hyllen for nå til patchen kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå