Gå til innhold

Den store FIFA 14-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor kan jeg ikke by på spillere? Sendte en speider til England for å finne talenter og da fant jeg en lovende spiller som jeg hadde tenkte å by på. Men når jeg trykker på han kan jeg velge tre alternativer: "Sett på ønskeliste", "Forhør deg om Mo Sharif" og "Be S.Brown om å speide på Mo Sharif". Jeg forhørte meg om han og fikk da et beløp jeg måtte punge ut med, men får ikke opp noen alternativer så jeg bydd på han..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er det kommet en patch for headinger? Aldri startet så dårlig som nå, 5-3-3. Like mange tap eg pleier å ha etter 30-40 kamper. Taper jo på innlegg, samtlige man spiller mot spiller på innlegg.

Har ikke kommet en patch enda nei. Patchen fikser også gjennombruddspasninger

fifa 13 er bedre, skulle vært oppdatering på på laglistene eneste

står over fifa den her gangen :)

Lol? Men nei, FIFA 13 er ikke bedre. FIFA 14 er mange ganger bedre enn 13.

Lenke til kommentar

Hvorfor kan jeg ikke by på spillere? Sendte en speider til England for å finne talenter og da fant jeg en lovende spiller som jeg hadde tenkte å by på. Men når jeg trykker på han kan jeg velge tre alternativer: "Sett på ønskeliste", "Forhør deg om Mo Sharif" og "Be S.Brown om å speide på Mo Sharif". Jeg forhørte meg om han og fikk da et beløp jeg måtte punge ut med, men får ikke opp noen alternativer så jeg bydd på han..

Du må vente til overgangsvinduet åpner

Lenke til kommentar

Ja det er bra Emils. Vet ikke om eg skal drite i å spille Seasons til patchen kommer. Kan faktisk tape mot hvem som helst når headinger er som dem er nå. Regner med gjennombruddspasninger skal bli vanskeligere? Virker veldig lett å spille folk gjennom for øyeblikket.

Stemmer. FIFA 14 krever mer av spilleren enn FIFA 13. Når headinger og gjennombruddspasninger blir fikset så vil spillet, i mine øyne, være nært komplett. Da vil de fleste lag stille likt og de gode vil vinne. Slik det er nå så trenger man bare å løfte ballen over forsvaret eller slå innlegg.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Kjøper jo ikke coins, kjøper jo pakker, er litt nostalgia tilbake til barndommen med fotballkort :) Men blir jo som å kjøpe coins, siden vi selger unna alt. Men det er forsåvidt greit at ikke alle synes det er "akseptabelt" å kjøpe mye pakker, ålreit at folk har forskjellige meninger.

Lenke til kommentar

Hadde virkelig ikke trodd at high trough balls var så lett som dette. Gikk inn inen kamp. Da var planen å bare spille lange baller, resulterte i 4-0 seier til meg. Over halvparten av forsøkene kom eg alene med keeper. Er jo ikke moro å vinne på spillets feil. Så legger det på hyllen for nå til patchen kommer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...