Gå til innhold

Den store FIFA 14-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Btw, noen som spiller PS3 og pro clubs her? Vi har i alle fall en pro club med navnet Unique Norway. Spiller en del og prøver å holde et greit nivå.

Vi ser i alle fall etter noen som spiller ball og ikke bare slår ballen opp på spisser.

PM om interessert (sjekk ut hjemmesiden også; http://unf.moo.no for mer info, siden er ikke helt ferdig enda)

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Enig. Er forøvrig også møkk lei av å være Chelsea og møte Dortmund. OK med City, ok med United, ok med Argentina, men Dortmund? Nei faen heller. Nå er jeg lei.

Håper Borussia Dortmund og Real forsvinner fra FIFA 14 H2H.

Er vel bare å spille med 4.5* lag. Begynner alltid med noen kamper med Madrid så er det å prøve litt dårligere lag. Gir mye mer enn å spille med de beste lagene hele veien.

Lenke til kommentar

Btw, noen som spiller PS3 og pro clubs her? Vi har i alle fall en pro club med navnet Unique Norway. Spiller en del og prøver å holde et greit nivå.

Vi ser i alle fall etter noen som spiller ball og ikke bare slår ballen opp på spisser.

PM om interessert (sjekk ut hjemmesiden også; http://unf.moo.no for mer info, siden er ikke helt ferdig enda)

Tror eg blir overkvalifisert, ellers kunne eg vært med

Lenke til kommentar

Expert selger spillet til 333,- i morgen. Til dere som ikke har forhåndsbestilt :)

Kan jeg spørre deg hvordan du fant ut av dette her plutselig? Har prøvd å lete litt i det siste for å se om det kom noen tilbud siden broren min skulle også ha spillet men fant aldri noe!

Lenke til kommentar

Kan jeg spørre deg hvordan du fant ut av dette her plutselig? Har prøvd å lete litt i det siste for å se om det kom noen tilbud siden broren min skulle også ha spillet men fant aldri noe!

Gikk inn på www.expert.no :) Nå ligger det som stor annonse på forsiden.

Men når jeg fant det så åpnet jeg bare kundeavisen for denne uken som ligger der.

Lenke til kommentar

Karrieremodus på PS3 er uutholdelig. Å skifte mellom faner er et sorgens kapittel, man må jo vente i evigheter nesten, merkelig at det kun er PS3 som har dette problemet. Blir kanskje bedre når de får laget en patch (EA er vel ikke verdens raskeste å patche) men tror ikke de klarer å fikse det helt, dessverre...

Og for å nevne andre negative ting så langt: alt for mye offside, dommer blåser til pause eller avslutter kamper midt i angrep, sentringer går ikke alltid til spilleren du mente å sentre til, finesse og heading alt for enkelt (dette kommer til å bli fikset vet jeg, men spørsmålet er når).

Over til det positive, menyene ser mye bedre ut en noen gang, men kunne godt vært mer smooth navigering, blir dog bedre på next-gen. Enkelt-kamper tilbake på FUT er bra, og ellers er spilltempo slakket ned, noe jeg personlig liker.

Bare mine 2 cents, sikkert ikke alle som er enig men jeg føler (som alltid) at EA ikke har jobbet bra nok med å fikse bugs før release.

Endret av baguett
Lenke til kommentar

Nei, ikke i Norge. Er ikke noe slikt program her i Norge dessverre. Men 333 for ps3 versjon må jo bli kjøp på hvilken som helst FIFA-fan.

Game har et slikt program. Kjøp denne PS3 versjonen der, kom med det og 99,- så får du PS4 versjonen. Så jo, er noen butikker som kjører denne kampanjen.

Lenke til kommentar

Sorry for dobbelpost, får ikke redigert inn svar på forrige.

Hvor gamle er dere? Jeg kan være med om dere vil. Kan sikkert prøvespille mot/for eller hva det skulle være.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...