Gå til innhold

Den store FIFA 14-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Langt mer aktivitet på VGD, 5574 innlegg på ultimate team og 743 innlegg i den generelle tråden. Men også mye klaging, naturlig nok. Virker som at all grininga om pace abusing og arcade-spill har fått EA til å velge noe helt annet, som også er mindre spillbart. Venter på ordinær release, med lavere forventninger enn noensinne. Har derfor brukt mengder av coins på kontrakter i FUT 13.

Lenke til kommentar

Digger det jeg. Spilt utrolig mye 2 player med broren min, kamper har mye bedre flyt og mye smartere fotball. Untatt overpowering headers, som nevnt tidligere. Gleder meg til jeg får spillet i morgen. (Så kan jeg spille career og online "for real" siden jeg har US release akkurat nå, også er det jo i morgen det kommer ut i USA også, så da blir min ER ferdig i morgen).

Lenke til kommentar

Kan ihvertfall sverge på at jeg aldri har tenkt at "Åh - season pass, DET skal jeg ha." Fifa 13 hadde jeg i, hva da, to uker før jeg gikk lei...

Cancelling a Subscription

Cancelling from a PS3™ system, a PSP® system or a PS Vita system:

Sign in to Sony Entertainment Network, and then go to [PlayStation®Network] > [Account Management] > [Transaction Management] > [services List]. After selecting the subscription you want to cancel, select [Cancel Automatic Renewal].

Cancelling from a PC:
Click on the following link, sign in to Sony Entertainment Network, and then go to the Media section. After selecting the subscription you want to cancel, cancel the automatic subscription renewal.
https://store.playstation.com/login.gvm

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...