olehenri Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Skjønner ikke problemet med pace og langeballer jeg.. Det er jo en del av fotballen, EA har gjort litt for å gjøre dette litt mindre utpreget men det må Jo selvsagt være med til en vissgrad det også.. Da er det heller opp til oss som spiller og lære seg og forsvare seg mot det og utnytte folk som spiller kun på den måten... Mer ydmykende det for han som spiller på den måten enn konstant klaging på ett forum, kun i spillet man har sjans til å vinne noe, ikke her inne 5 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Ikke vet eg hvem du snakker til her, men det du prater om har vi prøvd på i årevis, mens vi har blitt rævpult av EA hvert jævla år. Det nytter ikke ¨"lære" seg noesomhelst når det faktum at lange baller ALLTID kommer frem og at noen spillere ikke lar seg ta igjen. Om du prøver å si at eg kunne gjort noe med det målet som kom fra avspark, da han sendte ballen i forsvar og stakk med spissen ofr så å lempe ballen over hele banen og ballen landet i beina på spissen på 17 meter så vil eg gjerne høre hva eg kunne gjort i det tilfellet. Ingenting sier du? Neivel så er det kanskje ikke så mye vi kan gjøre med å "lære seg og forsvare seg mot det og utnytte folk som spiller kun på den måten." Når folk som har spilt Fifa siden det kom på konsoller blir offer for samme billige triks hver gang og ikke kan gjøre en dritt med det, da er det kanskje spillet det er noe galt med for en gangsskyld. Og når vertfall eg ikke er den eneste som har merket dette (ifølge Twitter blandt annet) så blir eg enda mer sikker på at dette tydeligvis er noe vi aldri blir kvitt. Hjelper ikke å si at pace har blitt MINDRE viktig når det fortsatt er så viktigt at det gjør en forskjell, da er det akuratt NOK viktig til at det ødelegger. Og jævla rart det der, skudd med spillere skal være så forbanna virkelighetstro at en plutselig kan blåse den 34 meter til siden fra mål fra 4 meter, men langpasninger fra midten på MOTSATT banehalvdel kommer millimeter presist frem HVER gang, ja da er det virkelig bare VI som ikke kan forsvare oss..... Være med til en viss grad ja, men ikke slik at det blir det folk gjør HVER gang fordi det funker HVER gang da er det plutselig ikke en del av fotballen lenger og det blir samme mølet som tidligere år. 3 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Seriøst, demoen var langt bedre gameplaymessig. Hvorfor de har gått bort fra noe som var bedre vet jeg da faen, men for å summere opp fullversjonen: Bakrom Fart Headinger Er ikke veldig overrasket at EA gjorde endringer i feil retning fra demo til fullversjon. Begynte vel å skjelve over at hvis ikke fart og bakrom hadde alt å si mistet dem mange kunder. At fart og bakrom er blitt et så stort problem er faktisk ikke EA sin feil fra starten. Det er "oss" som er grunnen. Folk flest vil ha et spill som man nesten kan spille i søvne. Der er Fifa perfekt nå. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Skjønner ikke problemet med pace og langeballer jeg.. Det er jo en del av fotballen, EA har gjort litt for å gjøre dette litt mindre utpreget men det må Jo selvsagt være med til en vissgrad det også.. Da er det heller opp til oss som spiller og lære seg og forsvare seg mot det og utnytte folk som spiller kun på den måten... Mer ydmykende det for han som spiller på den måten enn konstant klaging på ett forum, kun i spillet man har sjans til å vinne noe, ikke her inne Helt greit at folk må få spille som dem vil. Men prblemet ligger der at nesten alle spiller på fart og bakrom. Ikke bare til tider men gjennom hele kampen. Er heller ikke lett å forsvare seg mot om man har trege forsvarsspillere. Må nesten bare kutte ut noen lag fordi spillerne er for trege. UT er en stor vits når det kommer til pace abuse. Der er det bare en ting som gjelder og det er å springe. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Snakker generellt, fordi det klages på det hver eneste gang det kommer noe nytt. Det kommer aldri til å endre seg virker det som.. Jeg har selvsagt møtt folk som spiller slik og tapt mot slike som alle andre, men jeg har iallefall aldri hengt meg opp i det og funnet måter hvor jeg har klart å forhindre de mange ganger. Spillt FIFA siden 94 når pokker det kom på PC hvor man kun brukte space og piltastene og kunne score fra utafor stadion om man hadde hatt muligheter til det, er det noe som virkelig irriterer meg med FIFA så er det den elendige offside delen og tilbakespill til keeper. Sliter mye mer med det enn de som spiller lange baller. For å unngå kick off mål på langpasninger kjører jeg alltid ultra def ved avspark, jobber som en hyene mer rabies for å få tak i ballen og om de så får i vegen en langpasning oppover så er jeg lynrask med å sende ut keeper. Fungerer 9/10 ganger hos meg iallefall, så lenge jeg ikke har lag og så lenge keeperen unngår å få drypp.. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Herregud. Makan til ustabilt spill, i hvert fall i karrieremodus som jeg nettopp prøvde. Menyene er treige, spillet lagger, og PS3en har fryst 3 ganger på rad nå uten at jeg har kommet meg til sesongstart en gang. Jeg merker at jeg har mista litt av lysten til å kjøpe spillet til uka bare pga dette, selv om det kanskje er noe de fikser etterhvert. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Har hatt ingen av de problemene på min US Early Relase siden sent på fredag kveld Christiano. Har spilt mye 2 player med brorne min og online for å tese det også, jævlig gøy. Eneste som kanskje er dårlig er overpowering headers som Emils sa. Grafikken ser også deilig ut på min TV, Emils... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Har hatt ingen av de problemene på min US Early Relase siden sent på fredag kveld Christiano. Har spilt mye 2 player med brorne min og online for å tese det også, jævlig gøy. Eneste som kanskje er dårlig er overpowering headers som Emils sa. Grafikken ser også deilig ut på min TV, Emils... Mulig det har TVen. Spiller ikke på min TV. Så skal gi kanskje det bedrer seg tilbake i Oslo. Lenke til kommentar
Remoy Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Hvis en kjøper fifa 14 på ps3, har en muligheten til og kjøpe det rimlig til ps4? Siden en allereide har kjøpt det..synst jeg las det en plass. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Ingen i Norge som tilbyr det så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
uggy Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Har hatt ingen av de problemene på min US Early Relase siden sent på fredag kveld Christiano. Har spilt mye 2 player med brorne min og online for å tese det også, jævlig gøy. Eneste som kanskje er dårlig er overpowering headers som Emils sa. Grafikken ser også deilig ut på min TV, Emils... Har du dette på PS3 eller kjører du det på xbox? Lenke til kommentar
uggy Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Herregud. Makan til ustabilt spill, i hvert fall i karrieremodus som jeg nettopp prøvde. Menyene er treige, spillet lagger, og PS3en har fryst 3 ganger på rad nå uten at jeg har kommet meg til sesongstart en gang. Jeg merker at jeg har mista litt av lysten til å kjøpe spillet til uka bare pga dette, selv om det kanskje er noe de fikser etterhvert. Husket at det lagget voldsomt på early release i fjor også.. men var borte når jeg kjøpte spillet på disc.. Noen her inne som kjøpte digital versjon av Fifa 13? lurer på om det er digital versjonen som gjør at det lagger ... Vurderte å kjøpe digital versjonen i år, men om det er lagg problemer går jeg for disc.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Om det er noe som skal lagge så burde det være disc versjonen, at en digital versjon skal lagge klarer eg ikke se for meg..hvorfor skulle en digital fil lagge liksom? Hvor skal laggen oppstå om du skjønner..at en disc kan skape seg forstår eg, mange flere faktorer der som kan kødde seg. Lenke til kommentar
uggy Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 (endret) Om det er noe som skal lagge så burde det være disc versjonen, at en digital versjon skal lagge klarer eg ikke se for meg..hvorfor skulle en digital fil lagge liksom? Hvor skal laggen oppstå om du skjønner..at en disc kan skape seg forstår eg, mange flere faktorer der som kan kødde seg. nei, ikke vet jeg.. forstår tankegangen din.. Men er rart at laggingen var der på early release i fjor, men borte når jeg kjøpte discen.. Så har jo du også gta 5, der digital versjonen er dårligere en disc versjonen ... Endret 22. september 2013 av uggy Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Morsomt, første kamp online med VP så skal en spiller ta kjapt frispark og en motspiller går i veien slik at det taes om igjen, ingen får nærme seg ballen som bare ligger der og tiden tikker ut og dommeren blåser ikke for full tid. GG Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Noen som har spilt enkeltkamper ennå? Hvordan er match making'en, møter man helt tilfeldige lag eller noen på samme ratingnivå? Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Er det noen som vet om det går an å holde egen spiller og la ballen trille ut? Noe dritt at hver gang forsvarspiller løper til en ball som går ut av banen og blir nødt til å ta den. Lenke til kommentar
claes Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Hold inne L2/LT og R2/RT og løp bruk stikken i motsatt retning Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Er det mulig å skaffe ultimate edition på PS-store? Får man det automatisk ved forhåndsbestilling? Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Merkverdig lite innlegg etter Early release, er spillet så dårlig at alle har lagt det på hyllen. Eg blir ikke overrasket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå