IcedInsanity Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Merker at endelige versjonen er bedre enn demo. Skulle bare mangle Hvordan er grafikken? Er den bra eller dårlig? Langt bedre enn demoen vertfall imo. Blir sikkert helt kurrant på next gen.. Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Synes ikke grafikken noe særlig annerledes men at spillet er mer smooth derimot Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Synes ikke grafikken noe særlig annerledes men at spillet er mer smooth derimot Det skal være noen grafikkforskjeller for de som velger FIFA 14 på de nye konsollene. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Syntes grafikken var helt ok. Fikk ikke noe bakoversveis, synes faktisk grafikken var bedre på FIFA 13.(?) Men gameplayet var mye bedre! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Men lange baller over forsvaret og pace er like stor del enda. Fuck off EA. Drittspill. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Men lange baller over forsvaret og pace er like stor del enda. Fuck off EA. Drittspill. Hvor mange kamper har du spilt? Fikk samme inntrykk av demoen i første kamp, men bedret seg etter det. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Men lange baller over forsvaret og pace er like stor del enda. Fuck off EA. Drittspill. Jeg er av motsatt oppfatning. Første kampen var kanskje litt sånn, men etter hvert så innså jeg at det var viktigere med posession og sikre valg. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Vel, i UT så er det bare dritt. Slapp in 6, ja SEKS mål på det samme drittet. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Vel, i UT så er det bare dritt. Slapp in 6, ja SEKS mål på det samme drittet. Er vel ingen overraskelse, hele moden er folk som ikke kan spille Fifa. Holder meg langt unna den moden i år. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Faen, headinger er altfor overpoweret! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Seriøst, demoen var langt bedre gameplaymessig. Hvorfor de har gått bort fra noe som var bedre vet jeg da faen, men for å summere opp fullversjonen: Bakrom Fart Headinger Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Får håpe det funker annerledes på next-genversjonen. Frem til det får jeg spille PES. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Ene målet kom fra avspark. Han sentret bak til en i forsvaret, og slo en lang ball på en spiss som var på løp, vips alene med keeper og scorer. Resten var på innlegg og corner...dvs headinger. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Jeg kjøper ikke FIFA til 360, i hvert fall. Venter på PS4-versjonen. Om de ikke fikser lobbed through balls og finesse til da gir jeg opp hele spillet. Da har de et år på å fikse driten. FIFA 10 med litt mer realistiske bevegelser er jeg lite interessert i. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Får håpe det funker annerledes på next-genversjonen. Frem til det får jeg spille PES. Muligens litt OT men hvordan er årets PES ift. tidligere versjoner? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Muligens litt OT men hvordan er årets PES ift. tidligere versjoner? Helt annerledes. Men fremdeles utrolig uvant siden det har vært FIFA de siste årene. Bevegelser, fysikk og drit var ihvertfall mye bedre enn jeg har sett i noe fotballspill, så jeg tror PES er bedre enn FIFA i år. Virka slik utifra demoen ihvertfall, men har et håp om at next-gen FIFA vil rocke trusa av meg. Men det er nå umulig å si enda. Last ned demoen og prøv, men husk at den er like "uferdig" som FIFA-demoen da, sammenlignet med fullversjonen. Verdt å nevne at de bruker grafikkmotoren nye Metal Gear Solid bruker, og dæven døtte! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Helt annerledes. Men fremdeles utrolig uvant siden det har vært FIFA de siste årene. Bevegelser, fysikk og drit var ihvertfall mye bedre enn jeg har sett i noe fotballspill, så jeg tror PES er bedre enn FIFA i år. Virka slik utifra demoen ihvertfall, men har et håp om at next-gen FIFA vil rocke trusa av meg. Men det er nå umulig å si enda. Last ned demoen og prøv, men husk at den er like "uferdig" som FIFA-demoen da, sammenlignet med fullversjonen. Verdt å nevne at de bruker grafikkmotoren nye Metal Gear Solid bruker, og dæven døtte! Ahh herlig! Kanskje jeg kjøper PES om jeg får frigjort noen midler! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Last ned demoen først og test selv. Er jo et stort skritt fra FIFA igjen, og begge spillene har sine fordeler og ulemper. Her blir det ihvertfall PES etterhvert på PS3, og forhåpentligvis FIFA til en next-gen-konsoll. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 PES var elendig ift FIFA demoen imo. Det spillet var bare en elendig kopi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå