Raul07 Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Må ikke miste helt troa enda på Fifa. Men merker jo at det blir mindre Fifa for hvert nytt spill som kommer. Er jo nesten ingen forbedringer og flere ting som gjør meg frustrert når det kommer til gameplay. De må balansere Pace på en mer naturlig måte, som det er nå er det ekstreme fordeler med raske spillere, Virkerlig? Nei.... Lei all automatikk som foregår i forsvar, man trenger jo snart ikke å følge med på skjermen fordi Cpu kan nesten gjøre alt grovarbeidet for deg. Nei, Fifa blir mindre Hardcore for hvert eneste år. Lurer på hva de klarer å hoste opp dette året som gjør spillet enda mer ubalansert. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Lei all automatikk som foregår i forsvar, man trenger jo snart ikke å følge med på skjermen fordi Cpu kan nesten gjøre alt grovarbeidet for deg. Nei, Fifa blir mindre Hardcore for hvert eneste år. Lurer på hva de klarer å hoste opp dette året som gjør spillet enda mer ubalansert. Beste forsvaret spiller man faktisk med spilleren som går i bakkant og støtter opp, eventuelt lese neste pasning. Det er faktisk bedre å la AI'en presse motstanderen har jeg merket meg. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 grafisk har ikke det jeg har sett av fifa 14 imponert meg, er like ræva som fifa 13, forventer mer i 2013! men er 3 måneder til launch så er vel ikke i beta enda engang. Håper de forbedrer be a pro og karriere modus som bare blir dårligere og dårligere!! er lenge siden fifa vm 2010, men der hadde de iallefall litt "bra feeling" i spillet, det har ikke vært i nærheten i de siste versjonene, selv om fysikken og selve spill-delen er forbedret kraftig. Menyene må bli kjappere, er flaut så tregt fifa 13 er på det området, samt håper på en bedre innovering innen "loadingen". Hvorfor man ikke får lov til å bruke custom tactics i online kamper forstår jeg lite av,mye du kan få utav en bra custom tactic i forhold til standardene. De må også forbedre animasjonene, ihvertfall den ufattelig elendig og forferdelige "innbytter" scenen som tar 10 år og er bare irriterende og repeterende. FUT er greit nok, her kunne det vært mer oppdateringer føler jeg men likte det bedre enn de foregående årene. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Det hørtes ut som om de igjen har planer om å slenge inn animasjon av publikum. Slik det var på WC-spillet fra Afrika. Artig med slike animasjoner man faen ikke kan klikke forbi. De burde samtidig gjort det mulig for EN av spillerne å klikke seg forbi hele introen til kampene når man spiller online. Om folk har glede av å bruke 2-3 minutter av livet sitt på den j*vla introen, kan de spille noen offline-kamper før de møter meg online. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Grafikken på FIFA 14 på Xbox 360/PS3 mot Xbox One/PS4 blir nok merkbart bedre. Iallefall om man skal bruke de trailerne som kom ut fra andre spill mot neste generasjon! Det er virkelig muligheter der for å skape en helt rå atmosfære på FIFA 14 på neste generasjon. Men skal jeg vurdere så blir nok FIFA 15 det neste som blir en revolusjon. Mye på grunn av at da har de fleste skaffet seg neste generasjon og det vil stå i fokus hos FIFA-skaperne. Slik det er nå så vil ikke FIFA skaffes før i November i år, da neste generasjon Xbox kommer ut. Jeg bruker ikke 500 kroner på å spille FIFA 14 i en måned på Xbox 360. Snakk om å kaste penger ut av vinduet! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 PS4 kommer vel først i desember. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Beste forsvaret spiller man faktisk med spilleren som går i bakkant og støtter opp, eventuelt lese neste pasning. Det er faktisk bedre å la AI'en presse motstanderen har jeg merket meg. Det du skriver sist der er akkurat det som er problemet med Fifa 13, For mye automatikk gjør spillet mye enklere for alle som gjør spillet kjedelig for dem som er vane med å dominere spillet. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Spent på hva dem gjør med Pro clubs i år, Fifa 13 clubs var et sirkus uten sidestykke. Pace og høye baller vs bots som er ekstremt trege i alt dem foretar seg er ikke en god kombinasjon. Leaderboards må fikses til at de som har god rating er høyt oppe og ikke dem som spiller mest kamper ligger øvest. De to siste årene har eg vært topp 10 som ANY, i år er eg ikke på listen en gang, Allikevel har eg bedre enn mange av dem som ligger på topp 100. Men de ligger der de ligger fordi dem har spikret døren igjen og sitter foran skjermen 24/7 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 dommeren treng dem å jobbe med, han blir jo ikke bedre... Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Det du skriver sist der er akkurat det som er problemet med Fifa 13, For mye automatikk gjør spillet mye enklere for alle som gjør spillet kjedelig for dem som er vane med å dominere spillet. Ja jeg er enig. Jeg hater slikt selv, men man blir jo "tvunget" til å gjøre det når man finner ut at det er den beste spillestilen som gir en mest vin-prosent på nettet. Blir jo litt som å kun kjøre spillere med høyest fart på UT der man omtrent kan drite i resten av statestikken til spillerne. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Spent på hva dem gjør med Pro clubs i år, Fifa 13 clubs var et sirkus uten sidestykke. Pace og høye baller vs bots som er ekstremt trege i alt dem foretar seg er ikke en god kombinasjon. Leaderboards må fikses til at de som har god rating er høyt oppe og ikke dem som spiller mest kamper ligger øvest. De to siste årene har eg vært topp 10 som ANY, i år er eg ikke på listen en gang, Allikevel har eg bedre enn mange av dem som ligger på topp 100. Men de ligger der de ligger fordi dem har spikret døren igjen og sitter foran skjermen 24/7 Så du vil at dem skal endre oppsettet fordi du vil vises på topp 10 listen? Jada... Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 (endret) Så du vil at dem skal endre oppsettet fordi du vil vises på topp 10 listen? Jada... Hvordan kom du fram til dette? Så du mener at leaderboards på et fotball spill ikke skal gå på rating men på antall spilte kamper? Regner med det ikke bare eg meg som vil at det skal endres tilbake som det var tidligere. Endret 13. juni 2013 av Raul07 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Burde vært mulig å få opp begge listene, med både de som har spilt mye og de som har spilt med et bra snitt. Skal man ha en liste over de med best snitt må det i hvert fall være et minimum antall spilte kamper. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Burde vært mulig å få opp begge listene, med både de som har spilt mye og de som har spilt med et bra snitt. Skal man ha en liste over de med best snitt må det i hvert fall være et minimum antall spilte kamper. Selvsagt, er 150 kamper som har vært på tidligere spill på Pro Clubs, men ikke en dum ide at man skal ha to lister,. synes iallefall at som det er nå er litt kjedelig når det går bare på antall kamper. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Want to watch a live demo of next-gen #FIFA14 in action? Tune into the @Gamespot livestream at 6:40pm UK - http://l.gamespot.com/12q3C1E Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Synes nye FIFA 14 på Xbox One så utrolig bra ut. Det de viste frem var bare 60% ferdig så grafikken blir bedre. Men likte de nye animasjonene og mulighetene som FIFA 14 tilbyr. Ser ut som det blir verdt å vente på FIFA 14 til neste generasjon når han sier at de ikke har kunne laget FIFA 14 med så mye animasjoner på grunn av dårligere hardware. De har valgt å fokusere på gameplayet også. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 (endret) Dette skal være de viktigste punktene fra Gamespot-streamen: New fully 3d crowds, new presentation system with its own AI system. AI can anticipate contact and your player will do things like step over outstretched legs. Players will put their arms out to anticipate the body contact. Can seal out without relying on using the tackle button. This is damn impressive. Defender beasted on a smaller attacker. 4 players max can contest every air ball. This is awesome! Huge scrum with 4 dudes pushing and fighting. They just showed off a header in which the ball didn't even hit the attacker's head. More like off his forearm/defender's head. Obviously the hitbox is still kinda fubar'd. Players can arch their bodies in new ways to get better positioning for a ball delivered behind. Finesse headers!! New passing animations, including new lobs, outside of the foot passes. Ignite is internally being called the Frostbite engine for sports. Giving them way more options in terms of animations and features. Players will now adjust their stride to make sure their stride is on correct pace with the shots. New contextual ability to spin 180 automatically as you collect the ball to preserve momentum. Depends on the speed of the pass, angles, etc. Also includes hopping over the ball to preserve momentum. Can now flick balls off your chest! Q&A time Q: Scouting in career mode? A: Focusing on gameplay mostly, screw you career players! Q: Is there a new set of skill moves? A: Yes, always adding some every year. Q: New leagues? A: No news on this yet. Q: Online multiplayer, specifically online career mode? A: Focusing on gameplay right now. Understands online is important, but more will be revealed later. No news on FUT now either. Edit: Flere gifs i spoiler. 4-way header Adjusting for ball delivered behind MASSIVE sealout Finesse header Endret 13. juni 2013 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Japp. FIFA 14 ser betydelig bedre ut. Men jeg er spent på hvordan PS3/Xbox 360 versjonen blir kontra Xbox One/PS4 versjonen. Hva på den listen blir kun å finne på neste generasjon? Det hadde vært interessant å fått vite. Jeg kommer nok uansett til å vente til November med å kjøpe FIFA i år. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Xbone og PS4: 1080p, 60fps, (med andre ord, litt bedre grafikk og bedre flyt i spillet), raskere loading-tider. Gameplay-messig så tror jeg ikke det blir noen forskjell. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Han snakket jo som om mye av de nye tingene ikke ville vært mulig tidligere? Eksempelet han bruker med det at 4 stk kan kjempe for å heade f.eks var jo at de kun klarte å få til 2 tidligere? Vil ikke det automatisk bety at FIFA 14 på X360 og PS3 vil ha disse "umulige" tingene tatt bort? Eller at det rett og slett er PR. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå