Gå til innhold

Den store FIFA 14-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Emils du er heldig da, du får faktisk spilt i kveld. Jeg tror ikke jeg klarer å vente til 01.30-02.00 tiden. Er tross alt ikke Breaking Bad heller det er snakk om.

Hah, har igjen 400 MB akkurat nå. Så er vel ferdig om 15 min tenker jeg.

Har pauset og fortsatt den flere ganger i løpet av kvelden etter noen skrev det tipset. Funket som smurt. Brukt 2,5 time på 64 %, har brukt 45 min på 30 % nå.

Lenke til kommentar

Har tenkt å avslutte abonnementet mitt ifra Early Access ifra ifjor. Hvordan gjør jeg dette? Noen som vet det? (PS3)

ps3:

account management (under playstation network) --> transaction management --> services list ---> EA Sports Season ticket --->velg den der det står subscription i blått --> cancel automatic renewal

Etter du trykker dette, så bør det siste valget bli erstattet med: "restart automatic renewal".

Alt på engelsk, men skal være lignende nok på norsk ;)

Hah, har igjen 400 MB akkurat nå. Så er vel ferdig om 15 min tenker jeg.

Har pauset og fortsatt den flere ganger i løpet av kvelden etter noen skrev det tipset. Funket som smurt. Brukt 2,5 time på 64 %, har brukt 45 min på 30 % nå.

Fu man. Left me way behind :( Hadde jeg bare husket å sjekke twitter/EA tidligere... er sikker på at det var 1800 EST i fjor, altså midnatt her. Fuuuuuck.

Lenke til kommentar

Hvor raskt nett har du tc?

6-8 mbps område.

hadde 10 noen uker siden, men slet med stabilitet så de måtte ta den ned litt. hadde kundeservice vært åpent nå så hadde jeg ringt inn og bedt de bare drite i stabilitet og skru opp igjen. :/

Endret av tc47
Lenke til kommentar

ps3:

account management (under playstation network) --> transaction management --> services list ---> EA Sports Season ticket --->velg den der det står subscription i blått --> cancel automatic renewal

Etter du trykker dette, så bør det siste valget bli erstattet med: "restart automatic renewal".

Alt på engelsk, men skal være lignende nok på norsk ;)

Fu man. Left me way behind :( Hadde jeg bare husket å sjekke twitter/EA tidligere... er sikker på at det var 1800 EST i fjor, altså midnatt her. Fuuuuuck.

Det var midnatt i fjor. Det var det jeg mente også. Nå kom tidligere i år!

Da har du like raskt nett som det jeg har hjemme atm nå. Utrolig surt å ha så tregt nett men.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Har kjøpt EU ja. Fant tilfeldigvis ut at season ticketen jeg kjøpte til USA gikk ut i morgen klokken 24.00. Så da kan jeg spille frem til EU versjonen kommer i morgen kveld klokken 19.00!

Spiller også mye FUT så jeg vil tjene på å ha Season ticket uansett.

Btw, fuck bitches! Nå må jeg installere det forbanna spillet også. (er for bortskjemt med Xbox her)

Lenke til kommentar

Spiller lite FUT, og egentlig lite career, så derfor er det ikke noe stress at jeg ikke kan overføre fra US til EU. Men "irriterer meg" at EU fikk spillet lørdag og ikke mandag nå altså, var jo ingen grunn til å ikke gå for EU egentlig nå. Hvorfor jeg var så tidlig ute med å kjøpe US season ticket er store spørsmålet...

Lenke til kommentar

Jo, før jeg tok US mente jeg. Men nå er det selvfølgelig ikke vits å ta EU bare for de 2 ekstra dagene. Betalte vel 20 dollar for US, hadde allerede 6-7 liggende i wallet'en fra i fjor. Så 120 var ikke å verst. Har også forhåndsbestilt spillet til 399, tror ikke man finner spillet til 399 noen sted nå lenger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...