Gå til innhold

Den store FIFA 14-tråden

Anbefalte innlegg

rundt Midnatt her for meg med US PSN. men min er ferdig når spillet kommer ut til de i USA da på 24.... fml at EA forandret på datoen fra 23. til 21. ETTER jeg kjøpte US season ticket for å spille denne helgen.

Men en 'bra' ting er at jeg kan spille i natt og spesielt at jeg kan spille hele dagen i morgen frem til 19.00, noe EU season ticket folka ikke kan. Og skal på kino 21.00 i morgen kveld uansett så får mye FIFA 14 ut av dagen i morgen.

Spillet er tilgjengelig fra klokken 19.00 med de med US season ticket.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

FIFA 14 will be available for Early Access on the following dates and locations:

North America:

• Begins September 20, 2013 (Friday) by 1:00 PM EST
  • Ends September 24, 2013 (Tuesday)

Europe / Australia / New Zealand:

• Begins September 21, 2013 (Saturday) by 6:00 PM CET
  • Ends September 27, 2013 (Friday)

Et spørsmål: Er CET det samme som GMT+1? Altså Norge?

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Har noen begynt å laste ned eller er det senere? Er litt spent på hvordan spillet er i forhold til Demoen. Skulle inn å sjekke på season ticket. Står der at "Subscripton expires in less then a day". Hvis eg er heldig får eg kanskje akkurat lastet ned Fifa 14, men vet ikke hvordan det blir når season ticket går ut, kan man forsette å spille Fifa 14?

Endret av Raul07
Lenke til kommentar

Har noen begynt å laste ned eller er det senere? Er litt spent på hvordan spillet er i forhold til Demoen. Skulle inn å sjekke på season ticket. Står der at "Subscripton expires in less then a day". Hvis eg er heldig får eg kanskje akkurat lastet ned Fifa 14, men vet ikke hvordan det blir når season ticket går ut, kan man forsette å spille Fifa 14?

Som sagt, 19:00 imorgen kveld kan du laste ned :)

Når season ticket går ut, får du nok ikke spilt lenger nei.

Lenke til kommentar

Er utrolig hvor tregt Playstation Network er. Det skal egentlig ikke ta mer enn 2 timer å laste ned. Nå har den stått i 3 timer og det er enda igjen 1 GB. Et lite tips: Brukt kabel. Trådløse nettet på PS3 er så utrolig tregt at den som designet det burde bli kastet ut av et fjell i ekte GTA V stil.

Lenke til kommentar

Er utrolig hvor tregt Playstation Network er. Det skal egentlig ikke ta mer enn 2 timer å laste ned. Nå har den stått i 3 timer og det er enda igjen 1 GB. Et lite tips: Brukt kabel. Trådløse nettet på PS3 er så utrolig tregt at den som designet det burde bli kastet ut av et fjell i ekte GTA V stil.

Tok inn kabel spesielt for dette her. Hadde jeg ikke hatt kabel hadde dette brukt minst 5 timer på nettet mitt.

Altså: helt enig ang trådløst nettverkskortet til PS3.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...