Comma Chameleon Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) Spilt demoen noen runder, og ja det er forskjell fra Fifa 13. Men ikke så mye at jeg føler det er noe "must have". Det meste av forskjellene ligger i detaljene, og er små justeringer på gameplayet, så for noen som ikke har spilt 13 så hadde vel ikke de merket noen forskjell. Kan vel være fordi de presser denne konsollen ganske hardt nå (håper jeg), blir vel større forskjell et par år inn i neste generasjons konsoller. Tror jeg står over Fifa14 til denne generasjonen. Skaffer det vel til X1 for å få litt mer nytt av det i alle fall. Endret 15. september 2013 av uTukt Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Lite spørsmål til dere som sikkert har spilt demoen mer enn meg. Jeg føler at det å snu spillerne, enten det er 90 grader eller 180, er blitt mye verre nå. Spillerne bruker flere berøringer og det går betydelig treigere. Noen smarte tips om hvordan man snur raskere? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Holde inne R1 hjelper litt, L2 også. Men blitt værre ja, og takk for det! 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Greit nok at man ikke skal kunne ta en 180 graders vending i full spurt, men jeg forventer faktisk at en spiller som Iniesta eller Messi er i stand til å ta en 180 graders cruyff-vending perfekt når man bare går helt rolig framover. Men får prøve meg litt fram. Uansett, takk for svar. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 har prøvd ca like manger kamper på PES og fifa 14 demoene, og er veldig usikker. følte begge spillene var generelt trege, hvor PES føltes som det bedre spillet, utenom at duellspillet i luften var elendig(følte jeg ikke kunne gå opp og heade i hver duell, samt merkelig svak keeper hvis du la inn ballen rett foran mål og du får lov til å heade inn 2 meter fra mål, normalt sett skal keeperen ha den) Skytinga føltes også feil ut i PES, akkurat der er også fifa bedre. men selve pasninger og fysikk på spillerne følte jeg PES var bedre, men var vanskeli å si egentlig må prøve enda mer for å ver sikker, men vet rett og slett ikke om jeg kjøper noen av disse! Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Kan ikke man feire de nye feiringene i demo? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 For de med season ticket blir FIFA 14 tilgjengelig klokken 19.00 på Lørdag. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 What har de flyttet det tilbake for EU season ticket? Bestilte jo US sånn at jeg hadde det nå til helgen! EU skulle jo være noen dager etter? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Japp, men EA har flyttet det til Lørdag. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Shit... skulle bare kjøpt på EU. Damn. Men nå har jeg det rundt midnatt i morgen da og hele lørdagen. Men er ikke vits å spille career akkurat på US versjonen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Om du starter på karriere på USA kontoen, får du fortsatt på EU kontoen? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Greit eg ikke kjøpte til US da. Yay.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Nei, Emils, fordi når du logger inn med annen konto så loader jo ikke den career'en. Akkurat samme som om man har 2 forskjellige EU accounts. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 (endret) Ser ut til at Rafael får 77 overall rating. Han var omtrent like god som Zabaleta om ikke bedre ifjor. Selv Ekotto har høyere overall rating! Han har utviklet seg til å bli et av våre viktigste spillere på laget og er bare 77 mens Zabaleta har 82 og Ekotto 78. Han hadde sin beste sesong ifjor. EA er en jævla vits. Endret 19. september 2013 av RollsReus Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Nei, Emils, fordi når du logger inn med annen konto så loader jo ikke den career'en. Akkurat samme som om man har 2 forskjellige EU accounts. Det var det jeg mente også, for han jeg bor med mener nemlig at "man kan fortsette". Så rimelig bortkasta av han å bruke 200 kroner på å spille FIFA 14 på US konto i 20 timer før han må evt. begynne på ny karriere på EU kontoen.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Seriøst???? Fuck off EA. Minst minst minst 80?! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 (endret) Seriøst???? Fuck off EA. Minst minst minst 80?! ? EDIT: Åja..ratings. #Careface Endret 19. september 2013 av IcedInsanity Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 PS3 eller 360? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Sånn, sendte en liten søknad til http://fifa-talentscout.ea.com/TalentScout/index.aspx som Data Reviewer bare sånn just in case. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Det så veldig legit ut.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå