Gå til innhold

Den store FIFA 14-tråden

Anbefalte innlegg

Spilt demoen noen runder, og ja det er forskjell fra Fifa 13. Men ikke så mye at jeg føler det er noe "must have". Det meste av forskjellene ligger i detaljene, og er små justeringer på gameplayet, så for noen som ikke har spilt 13 så hadde vel ikke de merket noen forskjell.

Kan vel være fordi de presser denne konsollen ganske hardt nå (håper jeg), blir vel større forskjell et par år inn i neste generasjons konsoller.

Tror jeg står over Fifa14 til denne generasjonen. Skaffer det vel til X1 for å få litt mer nytt av det i alle fall.

Endret av uTukt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Greit nok at man ikke skal kunne ta en 180 graders vending i full spurt, men jeg forventer faktisk at en spiller som Iniesta eller Messi er i stand til å ta en 180 graders cruyff-vending perfekt når man bare går helt rolig framover.

Men får prøve meg litt fram. Uansett, takk for svar.

Lenke til kommentar

har prøvd ca like manger kamper på PES og fifa 14 demoene, og er veldig usikker. følte begge spillene var generelt trege, hvor PES føltes som det bedre spillet, utenom at duellspillet i luften var elendig(følte jeg ikke kunne gå opp og heade i hver duell, samt merkelig svak keeper hvis du la inn ballen rett foran mål og du får lov til å heade inn 2 meter fra mål, normalt sett skal keeperen ha den)

Skytinga føltes også feil ut i PES, akkurat der er også fifa bedre. men selve pasninger og fysikk på spillerne følte jeg PES var bedre, men var vanskeli å si egentlig må prøve enda mer for å ver sikker, men vet rett og slett ikke om jeg kjøper noen av disse!

Lenke til kommentar

Ser ut til at Rafael får 77 overall rating. Han var omtrent like god som Zabaleta om ikke bedre ifjor. Selv Ekotto har høyere overall rating! Han har utviklet seg til å bli et av våre viktigste spillere på laget og er bare 77 mens Zabaleta har 82 og Ekotto 78. Han hadde sin beste sesong ifjor.

EA er en jævla vits.

Endret av RollsReus
Lenke til kommentar

Nei, Emils, fordi når du logger inn med annen konto så loader jo ikke den career'en. Akkurat samme som om man har 2 forskjellige EU accounts.

Det var det jeg mente også, for han jeg bor med mener nemlig at "man kan fortsette". Så rimelig bortkasta av han å bruke 200 kroner på å spille FIFA 14 på US konto i 20 timer før han må evt. begynne på ny karriere på EU kontoen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...