Jørgen Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Moderatormelding Dette er FIFA 14-tråden, og følgelig skal det diskuteres FIFA 14 her. Diskusjon om Norges beste FIFA 13-spiller kan tas i FIFA 13-tråden, men jeg tviler sterkt på at det er noen her på forumet som vet - eller har interesse av - hvem Norges beste FIFA 13-spiller er. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 13. september 2013 Forfatter Del Skrevet 13. september 2013 Omsider fått prøvd Fifa 14 på PS3, og er fornøyd så langt! Føler det har blitt enklere å spille på små flater, og jeg merker klar og tydelig forskjell på gode og dårlige spillere når det kommer til ballmottak og pasningsikkerhet- og styrke. Har også fått til noen heftige skudd med rar skru. Lenke til kommentar
C.. Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Noen her som har planer om å kjøpe Fifa 14 til PC? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Jeg har, hvis jeg finner det for under 300 kr. Lenke til kommentar
C.. Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Har veldig lyst selv også er det jo bare å kjøpe en Xbox kontroller til PC for eksempel så blir det helt topp! Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 For de som ikke vet det, så er det nå mulig å starte kjøp/salg av spillere i FUT på web appen.Man får packs når man logger inn første gang, og en pakke om dagen (hvis jeg har forstått det riktig) frem til release. Forutsetningen er vel bare at man må ha hatt ett FUT team i FIFA 13.http://www.easports.com/fifa/play Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 For de som ikke vet det, så er det nå mulig å starte kjøp/salg av spillere i FUT på web appen. Man får packs når man logger inn første gang, og en pakke om dagen (hvis jeg har forstått det riktig) frem til release. Forutsetningen er vel bare at man må ha hatt ett FUT team i FIFA 13. http://www.easports.com/fifa/play Skjønner ikke vitsen med at man skal ha mulighet til å begynne å lage lag 2 uker før spillet har release. Når spillet har release er det allerede folk som har funnet en glitch, og har allerede et superlag. Om eg ikke husker feil var det noe lignende på Fifa 13 UT Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Hype. Og fordi mersalg Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Har prøvd FUT både i 12 og 13, men alltid gitt opp når jeg må begynne å skaffe kontraktkort. Regner med de ikke har endret det i 14. Skjønner ikke helt vitsen med de må ha kontrakt heller, er vel bare for å dra inn mer penger. Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Har prøvd FUT både i 12 og 13, men alltid gitt opp når jeg må begynne å skaffe kontraktkort. Regner med de ikke har endret det i 14. Skjønner ikke helt vitsen med de må ha kontrakt heller, er vel bare for å dra inn mer penger. Kan vel nesten seie at det etterkvart går inflasjon på kontraktkorts-markedet.. Blir veldig dyre i forhold til inntjening enn har på kamp, synes heller FIFA bør stå for salg av kontraktene. Stor forskjell om du får gullkontrakt til 400-500 eller 8-1200, for ved kontrakter på så høgt prisnivå gjer det vanskeleg å bruke opptjente peng på å forsterke laget. Blir fort litt oppgitt av sånt. Var dog greit på Ultimate på 13 pga premier du fekk ved å vinne turnering og sesong, men likevel er det vanskeleg å oppgradere laget uten å måtte bruke ekte peng på spelet. Enkelt reknestykke: Du bruker 14 spelara (altså 14 kontrakter) på en kamp, viss du bytter innpå tre spelarar. På to kampa tilsvara det 28 kontrakter, eller 1 kontrakt (gull, 28 kamper). La oss seie inntjeninga på en kamp i gj.snitt er 700 mynter, og gullkontrakten koster 1000. Då har du etter to kampar 400 mynter igjen. For å få en spelar som f.eks van Persie må du då spele ca 200 kampar... Med andre ord er du absolutt nødt til å vinne turneringer eller bruke mykje tid på markedet på kjøp/salg for å få råd til nye spelara. Eller bruke ekte peng på spelet.. Andre enn eg som synes det tar litt VEL lang tid å få nok mynt? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Du kan(bør) kjøpe managere med + på kontrakter sånn at du får 50% bonus. Dette kan kanskje virke irriterende og unøvendig i starten, men det lønner seg enormt første gang du må gi nye kontrakter til spillerne dine. En tips er å kjøpe bronsjepakker da du kan få disse managerne med bonus og så kan du selge alt annet for minimum. Ofte tjener du eller går i 0 på dette. Det er også lurt å se hvor mange kamper igjen spillere du kjøper har. Det å kjøpe en spiller med 50 kamper igjen kan være lurt selv om han koster litt mer enn de andre på markedet. For å utnytte andre kan du legge ut spilleren din for salg når han har igjen 1 kamp, og så kjøpe en ny for samme prisen som du solgte for. Det du egentlig har gjort da er å kjøpe en kontrakt (eller flere) gratis. En siste ting som er lurt er å hamstre kontrakter de første ukene når folk er opptatt med å få spillere. Da kan du få de beste gullkontraktene for 300. 1 Lenke til kommentar
claes Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 I starten er også de coin bonusene man kan kjøpe i EAFC katalogen gull verdt, er man høyt level fra fifa13 får man kjapt tilgang til f.eks 15x1000 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Uh, eg kjøpte early access på EU kontoen. DET var jo ett sjakktrekk. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 hmm ja da må du vente lenge. men tror ikke det er så dumt hvis du skal fortsette fra der du er ferdig på early release på f.eks career/Pro da. min early release fra US er klar fredagen som kommer 20. sep men da skal jeg bare spille masse online og øve på US konto og head to head mot broren hele helgen Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Den er lei. Selv finner jeg ikke season ticket på PS store. Er det pga at jeg har season ticket fra FIFA 13 enda? Finner den på US-kontoen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) hmm ja da må du vente lenge. men tror ikke det er så dumt hvis du skal fortsette fra der du er ferdig på early release på f.eks career/Pro da. min early release fra US er klar fredagen som kommer 20. sep men da skal jeg bare spille masse online og øve på US konto og head to head mot broren hele helgen Meh, vært litt teit å kjøpt early access på US og begynt på UT og slikt og måtte begynt på nytt når spillet kommer som eg skal fortsette på EU kontoen, så det får heller gå. Den er lei.Selv finner jeg ikke season ticket på PS store. Er det pga at jeg har season ticket fra FIFA 13 enda?Finner den på US-kontoen. Ticket'en ligger på Spill - PS3 tillegg - Mest populære - Ligger på 3djeplass her Endret 15. september 2013 av IcedInsanity Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Har det vært noe nytt om forsvaret i år? Irriterte meg grønn over at medspillerne dine ikke bevegde en finger for å følge løp, snappe opp pasninger eller for å markere. Det er ingenting annet enn frustrerende å føle at man må flytte 11 spillere samtidig. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Mye tettere markeringer i forsvar nå enn før synes jeg. Brukt natta på å spille mot en kompis, har fått inn maaaange lag på demoen så litt mer artig og spille. Alt i alt syns jeg dette kommer til å bli ett knallrått spill og spille mot andre på! Elsker flyten og uforutsigbarheten i omtrent alt som skjer! Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) Mye tettere markeringer i forsvar nå enn før synes jeg. Brukt natta på å spille mot en kompis, har fått inn maaaange lag på demoen så litt mer artig og spille. Alt i alt syns jeg dette kommer til å bli ett knallrått spill og spille mot andre på! Elsker flyten og uforutsigbarheten i omtrent alt som skjer! Helt greit at det er uforutsigbart. Men da er det viktig at det skjer mot begge lag. Fifa 13 følte eg ofte at spillet hadde valgt ut en vinner når kampen startet. Hvordan får du inn andre lag enn det som er på demoen. Regner med du snakker om Pc Endret 15. september 2013 av Raul07 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Helt greit at det er uforutsigbart. Men da er det viktig at det skjer mot begge lag. Fifa 13 følte eg ofte at spillet hadde valgt ut en vinner når kampen startet. Hvordan får du inn andre lag enn det som er på demoen. Regner med du snakker om Pc Jeg og han er jevngode, og hos oss svingte kampene att og fram hele tiden. Ingen av oss vant overlegent med unntak av en 4-0 seier til meg. Spiller demo på PC ja, bruker moddingway.com patcher og har fått inn lag med FIFA 13 stats. Eneste minuset er at de ikke har klart å fått inn ansiktene til spillerene pga at 3D modellen er blitt litt forandret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå