oscrue10 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Merker veldig lite til forbedret intelligens offensivt, spissene går i offside hele tiden. Og løpeknappen er absolutt ikke hva den var, nei, blir ikke brukt særlig ofte så langt. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Blir en god mestringsfølelse når Fifa faktisk er vanskelig. Vårt altfor enkelt de siste årene. Gått i en retning, at alle skal kunne spille god fotball. 1 Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 En ting jeg liker er at det er lettere å skjære inn foran motstander når man har ball i en løpsduell. Men er det bare jeg som syns keeperne er litt for passive i luften? Har scoret overraskende mye på innlegg på demoen. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Må man ha Xbox Gold for å laste ned demoen? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Jepp, sølv medlemmer må vel vente rundt 1 uke på alle demoer. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 For dere Hjerpeseth fanboyz Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Synes alt føles ut som en stor porsjon med slapp lapskaus. Laster ned PES-demo no, satsa på den er bedre. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 fifa 14 - 399,- elkjop.no frem til kl23.59 ikveld. 2 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 (endret) Betyr det at alle som bestilte fifa 14 noen uker/mnd. siden fra elkjøp nå bør avbestille og bestille igjen? :S Der er det vekke på PS3.. haha. Får bare holde meg til den fra platekompaniet. Må ha den på 26., reiser til utlandet for å studere 27. kl 6 på morningen. 26. or nothing! Endret 11. september 2013 av tc47 Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 fy faen så dårlig den demoen var, føltes ut som fifa 13 bare med ny(forsåvidt forbedret) meny og en liten forandring i motoren som gjorde at det føltes mer klumsete ut,, her har de virkelig gjort lite, har heller ikke fikset den irriterende greia når de bytter(har lite lyst å bruke ett halvt minutt på å se en spiller gå av banen eller på 4 dommeren) nei som folk har sagt før, det er en slapp lapskaus med restene fra ifjor og året før, tilsatt lite krydder. tror ikke jeg tar fifa 14 på ps3, ps4 derimot der kommer jeg nok til å kjøpe! 3 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Så er det også nettopp det, en demo. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Syns demoen er knallbra jeg iallefall, men så har jeg heller ikke skrudd opp forventningene noe særlig. Men de har gjort som jeg har ventet på, at man må bruke hodet mer og jobbe mer for å få til ting, ikke bare styre stikka en vei og tjohei. Gjør spillet 100 ganger mer utfordrende, realistisk og underholdene! Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Dette er vel same shit every year. Folk har skyhøye forventning, og rage-klikker når de ikke dominerer fullstendig første matchen, med 10 sinnsyke mål som de tror skal komme helt av seg selv.Ingen tvil om at det er veldig uvant, og at det er mye forandringer og forbedringer.De har fått betyningen av pace til å bli mindre, rett og slett ved å gjøre det nesten umulig å kontrollere ballen med løpeknappen inne. Før var det slik at man måtte tenke på når man skulle slippe løpeknappen, og nå må man tenke på når man kan bruke den. Blir meget frustrert selv, men jeg vet at dette er noe man må venne seg til, så jeg skal såklart gi det mye mere tid. Det jeg misliker, er at vendingene er helt håpløse. Prøver man seg på en vending, så mister man stort sett ballen. Skal hvertfall ikke dømme spillet utifra demoen, det blir for dumt.Ellers er det bedre grafikk og sinnsykt mye bedre lyd-effekter som gir en mye bedre opplevelse.Dere som sier at dette er helt likt som FIFA 13 osv, kan umulig ha spilt noe særlig FIFA i det hele tatt. Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 har heller ikke fikset den irriterende greia når de bytter(har lite lyst å bruke ett halvt minutt på å se en spiller gå av banen eller på 4 dommeren) Heilt enig, burde vere mulig å trykke vekk akkurat som replays. Var stilig dei første 10-20 gangane på FIFA 13, men no er det irritasjonsfaktor nr 2 (rett bak nr 1, som er at når motstanderen klarerer går den nesten alltid rett på en spiss uansett kor jævlig klareringa er). Godt mulig den fulle versjonen blir bedre på en del punkt, og av erfaring pleier det å ta seg opp litt, men FIFA 14 virker veldig ille. Er ikkje ekstremt imponert over PES-demoen heller, pga elendig animasjon på skudd (er jo ikkje mulig å skyte på førstetouch omtrent?!) og keeper. Men får mykje meir fotballfølelse av å spele demoen til PES enn FIFA sin, så blir det fotballspel i år blir det nok PES.. Andre her som også "skifter leir"? Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Dere som sier at dette er helt likt som FIFA 13 osv, kan umulig ha spilt noe særlig FIFA i det hele tatt. Enig, er veldig ulikt, og akkurat motsatt ang løpeknapp som du skriver. Klager ikkje pga vanskelighetsgrad, skulle gjerne likt å hatt enda bedre motstand faktisk. På 13 og åra før det har "legendarisk" vert altfor enkelt. Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Dere som sier at dette er helt likt som FIFA 13 osv, kan umulig ha spilt noe særlig FIFA i det hele tatt. Det er ingen som sier at den er helt lik, når du begynner å spille så ser man selvfølgelig at det er ikke F13. Det som er greia at forskjellen er så liten at noen sitter med følelse at de kjøper FIFA13 S og ikke FIFA 14. Og det har ingenting med hvor mye de har spilt. 1 Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 har spilt utrolig mye fifa så jo jeg har grunnlag i å si det, ja jeg forventer liksom mer hvis de forventer jeg skal betale mer, og ja selv om det er en demo, men de vil neppe gjøre store forandringer fra demoen når det kommer til motor,gameplay, grafikk og slike store ting, kan være de forandrer unskippable innbytter scener men tviler på de fikser det og. eneste positive var at selve UI'en virket mye bedre(var jo grusom ifjor) men men kan jo kanskje ta grusomt feil at de forbedrer det enormt men har mine tvil! Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 håper PES er bra, den er på nedlasting nå... Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 (endret) På elkjøp sine sider står at FIFA 14 (PS3) er et utgått produkt.. Bah too late.. Endret 11. september 2013 av -bLaZiNg^DuCk- Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Vent til NextGen utgivelsene dere, skal banne på at ignite blir en helt annen opplevelse.. Slutt og surv over en demo, som ikke er i nærheten av hva vi får til slutt.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå