Gå til innhold

Den store FIFA 14-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Betyr det at alle som bestilte fifa 14 noen uker/mnd. siden fra elkjøp nå bør avbestille og bestille igjen? :S

 

Der er det vekke på PS3.. haha. Får bare holde meg til den fra platekompaniet. Må ha den på 26., reiser til utlandet for å studere 27. kl 6 på morningen. 26. or nothing!

Endret av tc47
Lenke til kommentar

fy faen så dårlig den demoen var, føltes ut som fifa 13 bare med ny(forsåvidt forbedret) meny og en liten forandring i motoren som gjorde at det føltes mer klumsete ut,, her har de virkelig gjort lite, har heller ikke fikset den irriterende greia når de bytter(har lite lyst å bruke ett halvt minutt på å se en spiller gå av banen eller på 4 dommeren)

 

nei som folk har sagt før, det er en slapp lapskaus med restene fra ifjor og året før, tilsatt lite krydder.

 

tror ikke jeg tar fifa 14 på ps3, ps4 derimot der kommer jeg nok til å kjøpe!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Dette er vel same shit every year. Folk har skyhøye forventning, og rage-klikker når de ikke dominerer fullstendig første matchen, med 10 sinnsyke mål som de tror skal komme helt av seg selv.

Ingen tvil om at det er veldig uvant, og at det er mye forandringer og forbedringer.
De har fått betyningen av pace til å bli mindre, rett og slett ved å gjøre det nesten umulig å kontrollere ballen med løpeknappen inne. Før var det slik at man måtte tenke på når man skulle slippe løpeknappen, og nå må man tenke på når man kan bruke den. Blir meget frustrert selv, men jeg vet at dette er noe man må venne seg til, så jeg skal såklart gi det mye mere tid. Det jeg misliker, er at vendingene er helt håpløse. Prøver man seg på en vending, så mister man stort sett ballen. Skal hvertfall ikke dømme spillet utifra demoen, det blir for dumt.

Ellers er det bedre grafikk og sinnsykt mye bedre lyd-effekter som gir en mye bedre opplevelse.

Dere som sier at dette er helt likt som FIFA 13 osv, kan umulig ha spilt noe særlig FIFA i det hele tatt.

Lenke til kommentar

har heller ikke fikset den irriterende greia når de bytter(har lite lyst å bruke ett halvt minutt på å se en spiller gå av banen eller på 4 dommeren)

 

Heilt enig, burde vere mulig å trykke vekk akkurat som replays. Var stilig dei første 10-20 gangane på FIFA 13, men no er det irritasjonsfaktor nr 2 (rett bak nr 1, som er at når motstanderen klarerer går den nesten alltid rett på en spiss uansett kor jævlig klareringa er).

 

Godt mulig den fulle versjonen blir bedre på en del punkt, og av erfaring pleier det å ta seg opp litt, men FIFA 14 virker veldig ille.

 

Er ikkje ekstremt imponert over PES-demoen heller, pga elendig animasjon på skudd (er jo ikkje mulig å skyte på førstetouch omtrent?!) og keeper. Men får mykje meir fotballfølelse av å spele demoen til PES enn FIFA sin, så blir det fotballspel i år blir det nok PES.. Andre her som også "skifter leir"?

Lenke til kommentar

Dere som sier at dette er helt likt som FIFA 13 osv, kan umulig ha spilt noe særlig FIFA i det hele tatt.

 

Enig, er veldig ulikt, og akkurat motsatt ang løpeknapp som du skriver. Klager ikkje pga vanskelighetsgrad, skulle gjerne likt å hatt enda bedre motstand faktisk. På 13 og åra før det har "legendarisk" vert altfor enkelt.

Lenke til kommentar

Dere som sier at dette er helt likt som FIFA 13 osv, kan umulig ha spilt noe særlig FIFA i det hele tatt.

 

Det er ingen som sier at den er helt lik, når du begynner å spille så ser man selvfølgelig at det er ikke F13.

Det som er greia at forskjellen er så liten at noen sitter med følelse at de kjøper FIFA13 S og ikke FIFA 14.

Og det har ingenting med hvor mye de har spilt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

har spilt utrolig mye fifa så jo jeg har grunnlag i å si det, ja jeg forventer liksom mer hvis de forventer jeg skal betale mer, og ja selv om det er en demo, men de vil neppe gjøre store forandringer fra demoen når det kommer til motor,gameplay, grafikk og slike store ting, kan være de forandrer unskippable innbytter scener men tviler på de fikser det og. eneste positive var at selve UI'en virket mye bedre(var jo grusom ifjor)

 

men men kan jo kanskje ta grusomt feil at de forbedrer det enormt men har mine tvil!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...