Aleks Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 PES demoen kommet på PS store? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Ikke på EU, men på amerikanske ligger den. Laster ned derfra, er ikke noe problem å mekke en "amerikansk" bruker. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Stemmer. Blir spennede. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Forskjellen fra PS3 til PS4 blir ignite motoren de bruker. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 ikke helt imponert, dårlig flyt og det føltes ikke riktig.. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Spilte en del kamper nå og selv om jeg merket forandringer så var det ikke nødvendigvis til det bedre. Eneste forbedringen jeg merket var at AI nå gjorde et par bra løp og at skuddene føles tyngre. Ellers mye det samme. Får håpe nextgen ordner opp.. 1 Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Smartere løp, og smartere pasninger var noe av det jeg likte best. Fikk mange målgivende med Xavi, en spiller jeg nå må ha på Ultimate Team. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 er 360 dribling borte vekk ? :O for det er noe rart her.. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Virker som om RT knappen har samme funksjon som høyre analog stikke hadde før når det gjelder lengre "toucher" på ballen. Man holder den inne for å sprine, men mellom berøringer så kan man også "tappe" knappen for en lengre berøring om man ønsker å eventuelt hoppe over en sklitakling f.eks. Samt man trenger ikke bruke LT for å dribble lengre. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Wow, dette var dritt. Demoen er jo helt krise. Alt går SINNSYKT tregt, spillerne klarer jo ikke snu seg omtrent, er som å se jenter på juniornivå spille fotball. Ikke imponert. Håper PS4-versjonen er bedre. 2 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Wow, dette var dritt. Demoen er jo helt krise. Alt går SINNSYKT tregt, spillerne klarer jo ikke snu seg omtrent, er som å se jenter på juniornivå spille fotball. Ikke imponert. Håper PS4-versjonen er bedre. enig Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Fikk følelsen av at ting gikk treigere ja. Nå kan det være de hundrevis av timene med Fifa 13 som henger igjen i fingrene, men fikk aldri taket på det med ballmottak og dribbling. Gikk lei etter noen kamper rett og slett. Vurderte å hoppe over Fifa 14, hvertfall til nåværende konsoll. Det jeg ser i demoen endrer ikke mye med det. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Hmmm... spilt fire FIFA-kamper nå og fem PES-kamper. Førsteinntrykket mitt stemte nok ikke helt, pace er ikke så ille som det virka som første kampen. Men er fremdeles noe helt utrolig enkelt å ta ballen fra motspiller. Ellers er jeg ikke veldig imponert. PES var vanskelig, først og fremst pga annet kontrolloppsett. Vant med FIFA, så trykker feil, er endel funksjoner og drit jeg ikke har fått til enda osv, men det er den demoen jeg føler for å fortsette å spille. En helt utrolig deilig flyt i spillet, og animasjonene og hvordan spillerne reagerer når jeg styrer er utrolig deilig. Føles ut som om jeg har mer kontroll. Og som om jeg har flere muligheter. Alt i alt så må jeg spille begge mer. Men ser nå ut som om planen med PES på PS3 og FIFA på en next-gen-konsoll er det beste. 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 https://twitter.com/EASPORTSFIFA/status/377498033316847616 https://twitter.com/EASPORTSFIFA/status/377494604674654209 https://twitter.com/EASPORTSFIFA/status/377494205590810624 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Demoen var foreløpig en stor skuffelse, tror jeg har spilt fire kamper. Sliter veldig med å kontrollere ballføreren, og jeg ser at cpu-motstanderen også sliter. Er det mulig å deaktivere ristinga i kontrolleren (PS3)? 1 Lenke til kommentar
SmdYouNoob Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 til alle som sier demoen er treg osv, ta det med ro. har hørt fra mange store fifa-youtubere og de sier at det fulle spillet er helt smooth...har vel alltid vært sånn at demoene var treige. ellers må jeg si at å skille uten LT/L2 er noe dritt. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Utrolig mye klaging. Nå fikset også EA det folk klaget konstant på i løpet av FIFA 13 (dårlig touch, spillet gikk for raskt, spillerne fulgte ikke mann osv), i tillegg så er dette en demo = ikke representativt for det fulle spillet (mye som kan fortsatt fikses på). Det er uansett et langt bedre produkt enn hva FIFA 12 og 13 var, også på demo-stadiet. Så jeg er stor fornøyd med flyten i spillet og at spillet retter seg mer mot det virkelige liv. I tillegg så er det sant det dem sa "Man holder nesten ikke inne løpeknappen lenger". Så pace betyr mindre, spesielt på midtbanen etc. Pasninger er noe man må beherske for å lykkes. De samme folkene som sa det (blant annet Hjerpeseth) sa også at FIFA 14 på Ps3 vs PS4 er større i forskjell. Så, jeg gleder meg! Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Går det ann å begynne å sprinte med ballen uten å knocke den ørten-hundre-og-førti meter forran seg? Jeg er forresten positiv til at løping er mindre viktig, men akkurat nå virker det som de har gjort det mindre viktig ved å gjøre det helt ubrukelig - kreativ løsning på problemet! Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Eg har aldri trengt noe hjelp tidligere men skjønner lite av når man spurter på spillet. Virker som man holder inne spurte knappen blir som å rykke på Fifa 13. Er noe eg ikke har satt meg inn i før eg begynte å spille. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Utrolig uvant at første trykk på løpeknappen er en liten flikk, ja. Jeg fant ut at eneste gangene jeg bruker løpeknappen nå er når jeg har store rom med ballen, eller jager eller stenger rom for motstanderen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå