Gå til innhold

Den store FIFA 14-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Førsteinntrykket (som sjeldent stemmer) jeg har gjort meg er at pace vil bety enda mer i FIFA 14 kontra tidligere. Høye gjennombruddspasninger var enda lettere enn før, og det var utrolig enkelt å ta ballen fra motspiller. Var bare å holde inne/presse A (på 360-gamepaden) så fikk jeg ballen.

Ikke imponert, men blir noen flere kamper i kveld etter jobb.

Fra andre som har testet har jeg hørt det motsatte. At pace betyr mindre og at høye gjennombruddspasninger er vanskeligere... Tror nesten jeg må teste det ut selv.

Lenke til kommentar

Fra andre som har testet har jeg hørt det motsatte. At pace betyr mindre og at høye gjennombruddspasninger er vanskeligere... Tror nesten jeg må teste det ut selv.

Det er tilfelle her hos meg også, må spille mer langs bakken, dueller og teknikk for å komme forbi..

Pace er nada her, om jeg har god avstand så selvsagt tar jeg de på pace, men har jeg spillere i nærheten tar de meg alltid igjen. Samme på alle nivåene fra proff og til legendarisk hos meg

Lenke til kommentar

Har testa litt på xbox i ettermiddag. Spilt på alle nivåer. Inntrykk: pace mindre sentralt og mer kroppsdueller. Lurer på om det vil lønne seg å spille med fysiske lag ala Stoke?

Keeperne gir desverre irriternde mange unødige returer som motstanderene ofte putter på. Tipper rundt 70-80% av mål imot har vært etter returer.

Spillerne er ikke lenger like overmennesklige kjappe i vendingene.

Ballen: det føles som å spille med de gamle ballene jeg brukte på løkka for 20 år siden. Tunge og fulle av vann etter å ha ligge ute i regnvær natta igjennom. Merkes spesielt på skudd.

A1 intelligens er betraktelig forbedret over hele banen.

Lenke til kommentar

Pace er fortsatt relativt viktig, men strength og ballkontroll har blitt mye viktigere og tar pacere lett. VInner mye lettere hodedueller med høye og/eller sterke spillere en i F13 hvor en liten dverg på 50kg kunne slå hvem som helst. A.Ien virker forbedret, og de er blitt bedre til å bryte passninger og posisjonering, noe som gjør at det er viktigere å legge høye baller. Da holder det ikke om man bare satser på pace som i F13, da må man ha god ballkontroll

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...