Muggkaare Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Dere kan da alltids skaffe dere Xbox One? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Førsteinntrykket (som sjeldent stemmer) jeg har gjort meg er at pace vil bety enda mer i FIFA 14 kontra tidligere. Høye gjennombruddspasninger var enda lettere enn før, og det var utrolig enkelt å ta ballen fra motspiller. Var bare å holde inne/presse A (på 360-gamepaden) så fikk jeg ballen. Ikke imponert, men blir noen flere kamper i kveld etter jobb. Fra andre som har testet har jeg hørt det motsatte. At pace betyr mindre og at høye gjennombruddspasninger er vanskeligere... Tror nesten jeg må teste det ut selv. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Demoen har forresten kommet for X360. Kom for rundt 30min siden. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Fra andre som har testet har jeg hørt det motsatte. At pace betyr mindre og at høye gjennombruddspasninger er vanskeligere... Tror nesten jeg må teste det ut selv. Det er tilfelle her hos meg også, må spille mer langs bakken, dueller og teknikk for å komme forbi.. Pace er nada her, om jeg har god avstand så selvsagt tar jeg de på pace, men har jeg spillere i nærheten tar de meg alltid igjen. Samme på alle nivåene fra proff og til legendarisk hos meg Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Når var det demoen til PS3 skulle komme? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 (endret) -dobbeltpost Endret 10. september 2013 av olehenri Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 (endret) Finner den ingen steder(PS3). https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/en-gb/cid=EP0006-NPEB90506_00-FIFA14DEMO000000 EDIT: Bare glem det, fant den av en eller annen grunn på den norske brukeren min og ikke den amerikanske. Endret 10. september 2013 av OF5 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Ikke overrasket om det stemmer at pace er enda mer viktig på dette spillet enn Fia 13, trodde ikke det var mulig men man vet aldri med EA. De skal ha for en ting, de hører på fansen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Jepp, FIFA 14 demo live på PSN! NICE work, Sony, refreshet tidlig spesielt for FIFA i dag. Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Der starta nedlastingen,15 minutter igen til gleden! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Fra andre som har testet har jeg hørt det motsatte. At pace betyr mindre og at høye gjennombruddspasninger er vanskeligere... Tror nesten jeg må teste det ut selv. Samme her. Spilte noen kamper på PC inatt og eg synes pace betyr lite nå. Lenke til kommentar
oliver-pool Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Har testa litt på xbox i ettermiddag. Spilt på alle nivåer. Inntrykk: pace mindre sentralt og mer kroppsdueller. Lurer på om det vil lønne seg å spille med fysiske lag ala Stoke? Keeperne gir desverre irriternde mange unødige returer som motstanderene ofte putter på. Tipper rundt 70-80% av mål imot har vært etter returer. Spillerne er ikke lenger like overmennesklige kjappe i vendingene. Ballen: det føles som å spille med de gamle ballene jeg brukte på løkka for 20 år siden. Tunge og fulle av vann etter å ha ligge ute i regnvær natta igjennom. Merkes spesielt på skudd. A1 intelligens er betraktelig forbedret over hele banen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Love it. FIFA, I love you. Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Førsteintrykket er at det går langt tregere, men så har jeg jo ikke vært borti innstillingene enda. Lenke til kommentar
claes Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Pace er fortsatt relativt viktig, men strength og ballkontroll har blitt mye viktigere og tar pacere lett. VInner mye lettere hodedueller med høye og/eller sterke spillere en i F13 hvor en liten dverg på 50kg kunne slå hvem som helst. A.Ien virker forbedret, og de er blitt bedre til å bryte passninger og posisjonering, noe som gjør at det er viktigere å legge høye baller. Da holder det ikke om man bare satser på pace som i F13, da må man ha god ballkontroll Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Har fått testet et par kamper på 360. Det som har slått meg mest er at ballfysikken virker mye bedre. Har lagt merke til at cornere f.eks ser mye mer realistiske ut. Følte de ble veldig generiske i Fifa 13. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Gleder meg til å teste'n i kveld Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Var positivt dette. Langt steg bort fra Fifa 13 vertfall. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Ja. Helt enig Iced. Er veldig imponert. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 5min igjen med nedlastning her. Gleder meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå