Gå til innhold

Den store FIFA 14-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har Season Pass i år og får da early access til FIFA14, men hvordan går man frem for å få det? Ser det ligger mulighet for å pre-ordre spillet på PSN (bruker PS3), men får ikke lov til fordi jeg allerede har kjøpt Season Pass. Er det bare å gå inn å laste ned når det er klart? Hva skjer når spillet kommer ut, får man beskjed for å betale for fullversjonen, eller må putte i noen kode fra kjøpt spill?

Lenke til kommentar

Ugh! Hvem er det jeg prøver å lure? Jeg kommer til å kjøpe Fifa 14 i tillegg til PES. Jeg må ha UT! Er avhengig av å lage squads på Futhead, og konseptet er jo egentlig fortsatt heftig, selv om det var dårligere på Fifa 13 enn 12.

 

Noen som vet om lagene som er i ligaen "Rest of the world" vil linke opp mot hverandre? Ser at de gjør det på Futhead. F.eks. Machado (Olympiacos) får weak link med Nounkeu (Galatasaray) og Hübschman (Shakhtar Donetsk). http://www.futhead.com/14/squads/141408/

Lenke til kommentar

Blir flotte greier at man ikke kan leave før 5 min lengre. Da må man spille uansett connection i spillet. Enda verre med Pro Clubs der man kan risikere å spille mot 5-6 stk når man kanskje er bare to stk samtidig med dårlig connection. Skal bli spennende.

Endret av Raul07
Lenke til kommentar

Blir flotte greier at man ikke kan leave før 5 min lengre. Da må man spille uansett connection i spillet. Enda verre med Pro Clubs der man kan risikere å spille mot 5-6 stk når man kanskje er bare to stk samtidig med dårlig connection. Skal bli spennende.

 

Noe av det som har irritert meg aller mest ved pro clubs er at man får opp hvor mange spillere motstanderen stiller med, og at man bare kan quit'e hvis motstanderen har flere spillere.

 

Hvis man bare er to spillere og motstanderen har elleve, ja vel, spill og gjør det beste ut av det. Man er selv ansvarlig for å rekruttere mange nok og gode nok spillere til klubben. Latterlig å si at man har vunnet 1. div hvis man har quit'a pga dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...