Emils. Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Har ikke prøvd årets PES demo, men tidligere. Jeg skjønner ikke hvorfor du drar opp fanboy stemplet med engang. Det er faktisk så lite relevant i denne situasjonen, men PES har aldri nådd FIFA til knærne engang når det kommer til opplevelsen gameplayet gir. Når det kanskje er den viktigste faktoren, om man ikke vil sitte der med et kjedelig, men kanskje mer realistisk gameplay, så blir FIFA faktisk det eneste valget man har. For meg er: Gameplay opplevelsen > realistisk gameplay. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Aldri? Før FIFA 10 synes jeg PES var overlegent gameplaymessig i mange år. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Moro med spill der det er bedre å bruke Walcott istedet for Mata ja. Umulig å si hvem som blir best, men etter at Fifa er fullt av tull år etter år håper jeg PES kan overbevise meg. Ser bra ut sålangt. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Moro med spill der det er bedre å bruke Walcott istedet for Mata ja. Umulig å si hvem som blir best, men etter at Fifa er fullt av tull år etter år håper jeg PES kan overbevise meg. Ser bra ut sålangt. Nå er det bare å håpe på at det er noe sannhet i det EA sier med at pace skal bli mindre viktig i år, dette har dem sagt i 3 år nå. Personling er pace blitt mer og mer viktig noe som gjør at det blir langt jevnere kamper. I et fotball spill skal det være stor forskjell mellom gode og dårlige spillere men Ea prøver hele tiden å gjøre alt mye jevnere, Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Aldri? Før FIFA 10 synes jeg PES var overlegent gameplaymessig i mange år. Jeg spilte FIFA frem til 08, men kjøpte kun PES mellom 09 og 12. Kjøpte FIFA 12 to måneder før FIFA 13 kom ut, og har spilt FIFA 13 siden. Når jeg kom tilbake til FIFA så merket jeg hva jeg hadde savnet; En større lagdatabase, bedre totalopplevelse, skikkelig manager-del, onlinespill, og et mer polert spill. Har tatt frem PES innimellom, men fy faen for et glorete spill det egentlig er. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Ja, de siste årene har FIFA vært mye bedre igjen. Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 hm finner ikke..må man ha amerikansk konto for å laste ned pes14 demo? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Har ikke prøvd årets PES demo, men tidligere. Jeg skjønner ikke hvorfor du drar opp fanboy stemplet med engang. Det er faktisk så lite relevant i denne situasjonen, men PES har aldri nådd FIFA til knærne engang når det kommer til opplevelsen gameplayet gir. Når det kanskje er den viktigste faktoren, om man ikke vil sitte der med et kjedelig, men kanskje mer realistisk gameplay, så blir FIFA faktisk det eneste valget man har. For meg er: Gameplay opplevelsen > realistisk gameplay. Ok Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Tro om de har gjort noe med skadefrekvensen etter hodedueller. Holder på å bli sprø av overtråkk og skuldre ut av ledd etter annenhver hodeduell. Håper også på flere frispark/straffer. Etter fire sesonger i karrieremodusen på legendariske hadde jeg hele 7 frispark innenfor 30 meter og 3 straffer. Greit nok at motstanderen er "legendarisk", men vær nå grei! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 hm finner ikke..må man ha amerikansk konto for å laste ned pes14 demo? Nei, men den er ikke kommet enda heller. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Kommer den 11. om jeg husker riktig. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 (endret) Ok Hvordan kan jeg få prøvd den om den ikke kommer på 4 dager? Endret 7. september 2013 av Emils. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Fordi du bastant mener at det ene er bedre enn det andre uten at du egentlig har prøvd eller konkret sammenlignet dem på egenhånd. Men det er greit, jeg skjønner at Fifa er greia di. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 (endret) Kan ikke se hvor Emils skriver at FIFA14 er bedre enn PES2014. Ser heller ikke hvor han skriver at han har testet noen av de. Han skriver at han liker FIFA bedre. Vær litt forsiktig med å rope fanboy, siden det er du selv som ikke tåler at en annen person liker et annet spill bedre enn "ditt" spill. Edit: autocorrect Endret 7. september 2013 av glennandre Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Bare å se på forrige side, det. Når jeg preker om fifa14 og han quoter meg på at gameplayet er 50 ganger bedre på fifa enn pes så må det være underforstått at det er fifa vi snakker om? Hva skulle vi ellers prata om i en fifa14 -tråd?? Geitost? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Jeg snakker om erfaringer basert på tidligere FIFA vs PES. Jeg ser også, ut ifra gameplay videoer på YouTube, at spillet (altså gameplayet) er tilnærmet likt på begge steder slik det har vært tidligere. Derfor kan jeg si at FIFA fortsatt blir å foretrekke. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Er ganske tydelig at han snakker om sin erfaring av tidligere utgivelser. Hvordan dette kan mistolkes, skjønner ikke jeg. Spillet har enda ikke kommet, DEMOEN har ikke engang kommet ut. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Glenn, ja jeg skjønte hva Emils skrev i innlegget sitt rett over deg så du behøver ikke å gjenta det. Er utallig mye mer spent på PS4-utgaven. Jeg venter to måneder for å få bedre grafikk, bedre fysikk, bedre publikum og tja.. bedre alt? Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Hehe, så ikke innlegget hans før jeg skrev. PS4 kan ikke komme fort nok! Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Og kanskje den ene tingen som virkelig løfter opplevelsen: kameraet inni publikum bak mål på reprisene. Har irritert meg grenseløst med sånn usynlige vegger som hindrer kameraet visse steder.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå