Gå til innhold

Den store FIFA 14-tråden


Anbefalte innlegg

Har ikke prøvd årets PES demo, men tidligere. Jeg skjønner ikke hvorfor du drar opp fanboy stemplet med engang. Det er faktisk så lite relevant i denne situasjonen, men PES har aldri nådd FIFA til knærne engang når det kommer til opplevelsen gameplayet gir. Når det kanskje er den viktigste faktoren, om man ikke vil sitte der med et kjedelig, men kanskje mer realistisk gameplay, så blir FIFA faktisk det eneste valget man har.

 

For meg er: Gameplay opplevelsen > realistisk gameplay.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Moro med spill der det er bedre å bruke Walcott istedet for Mata ja. Umulig å si hvem som blir best, men etter at Fifa er fullt av tull år etter år håper jeg PES kan overbevise meg. Ser bra ut sålangt.

 

Nå er det bare å håpe på at det er noe sannhet i det EA sier med at pace skal bli mindre viktig i år, dette har dem sagt i 3 år nå. Personling er pace blitt mer og mer viktig noe som gjør at det blir langt jevnere kamper. I et fotball spill skal det være stor forskjell mellom gode og dårlige spillere men Ea prøver hele tiden å gjøre alt mye jevnere,

Lenke til kommentar

Aldri? Før FIFA 10 synes jeg PES var overlegent gameplaymessig i mange år.

Jeg spilte FIFA frem til 08, men kjøpte kun PES mellom 09 og 12. Kjøpte FIFA 12 to måneder før FIFA 13 kom ut, og har spilt FIFA 13 siden.

 

Når jeg kom tilbake til FIFA så merket jeg hva jeg hadde savnet; En større lagdatabase, bedre totalopplevelse, skikkelig manager-del, onlinespill, og et mer polert spill. Har tatt frem PES innimellom, men fy faen for et glorete spill det egentlig er.

Lenke til kommentar

Har ikke prøvd årets PES demo, men tidligere. Jeg skjønner ikke hvorfor du drar opp fanboy stemplet med engang. Det er faktisk så lite relevant i denne situasjonen, men PES har aldri nådd FIFA til knærne engang når det kommer til opplevelsen gameplayet gir. Når det kanskje er den viktigste faktoren, om man ikke vil sitte der med et kjedelig, men kanskje mer realistisk gameplay, så blir FIFA faktisk det eneste valget man har.

 

For meg er: Gameplay opplevelsen > realistisk gameplay.

Ok

Lenke til kommentar

Tro om de har gjort noe med skadefrekvensen etter hodedueller. Holder på å bli sprø av overtråkk og skuldre ut av ledd etter annenhver hodeduell.

 

Håper også på flere frispark/straffer. Etter fire sesonger i karrieremodusen på legendariske hadde jeg hele 7 frispark innenfor 30 meter og 3 straffer. Greit nok at motstanderen er "legendarisk", men vær nå grei!

Lenke til kommentar

Kan ikke se hvor Emils skriver at FIFA14 er bedre enn PES2014. Ser heller ikke hvor han skriver at han har testet noen av de.

Han skriver at han liker FIFA bedre.

Vær litt forsiktig med å rope fanboy, siden det er du selv som ikke tåler at en annen person liker et annet spill bedre enn "ditt" spill.

 

Edit: autocorrect

Endret av glennandre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...