NyttVisningsnavn Skrevet 5. september 2013 Rapporter Del Skrevet 5. september 2013 Gjør meg svært lite om de eventuelt fjerner scoop turn.. Blir misbrukt kraftig i Pro Clubs. Noobs som tror de er eksteemt gode med små spillere og gjør dette HELE tiden. Skjønner godt msnge blir skuffet siden dette kanskje er noe av det enkleste og mest effektive for dem som faktisk ikke kan drible.Lolympiske loleleker i Lollehammer.Så scoop turn er reservert noobs som ikke kan å drible? Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 5. september 2013 Rapporter Del Skrevet 5. september 2013 Lolympiske loleleker i Lollehammer. Så scoop turn er reservert noobs som ikke kan å drible? Er sikkert noe som gjør dette som fan drible selvsagt. Men at den er ekstremt effektiv og veldig lett å gjøre gjør at folk misbruke den finten. Spesielt i Pro Clubs der man møter dverger, eneste dem gjør springer langs kant og gjør den finten frem og tilbake. Alle de som faktisk har spilt Any vet hva eg snakker om. Any spillerne er for trege mens dvergene er det nærmeste man kommer supermann Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. september 2013 Rapporter Del Skrevet 5. september 2013 Lolympiske loleleker i Lollehammer. Så scoop turn er reservert noobs som ikke kan å drible? 96% ja. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 5. september 2013 Rapporter Del Skrevet 5. september 2013 96% ja. Oy, tenker vi litt likt når det kommer til hva som er ubalansert i Fifa? Må være den første noensinne, ganske negativ til Fifa men av gode grunner føler eg siden det blir mer og mer nybegynnervennlig og veldig lite skal til for å finne spille sine svakheter. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. september 2013 Rapporter Del Skrevet 5. september 2013 Scoop turn er noe av det verste eg har vært borti, så ja der er vi enige. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 6. september 2013 Rapporter Del Skrevet 6. september 2013 Ingen som har fått med seg Fifa 14 statsene? Alt ligger på http://www.futhead.com/ Blir ikke Fifa på meg i år. Jeg og et par kompiser har bestemt oss for å kjøpe PES 2014 istedenfor. Det ser virkelig lovende ut, og det var på tide med en forandring. EA skuffer alle igjen 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. september 2013 Rapporter Del Skrevet 6. september 2013 Om jeg kjøper FIFA så blir det nok kun dersom jeg skaffer meg PS4 også. Har vært en trofast følger, men føler jeg er litt lei. EA har systematisk plukket karrieremodusen fra hverandre og nå har den kun hakket mer dybde ennn 38 enkeltkamper. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 6. september 2013 Rapporter Del Skrevet 6. september 2013 (endret) Enten har EA gjort en helt katastrofalt dårlig vurdering av Dede, eller så har mannen selv gått på en alvorlig smell pace-messig. PES ser fortsatt elendig ut, men skal gi demoen en sjanse. Ginecólogo Necrolamedor: sett gameplay på youtube, og det er fortsatt veldig dårlig flyt, akkurat som i tidligere versjoner. Spesielt hakkete når man mottar en pasning og skal ta neste touch. Endret 6. september 2013 av oscrue10 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. september 2013 Rapporter Del Skrevet 6. september 2013 PES i år ser jo fabelaktig ut: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1501622&page=10&do=findComment&comment=20872512 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. september 2013 Rapporter Del Skrevet 6. september 2013 En veldig tidlig versjon av demoen ble med et uhell lagt ut på PS Store før de trakk det tilbake, men noen som rakk å laste det ned. Kanskje verdt å ta en titt på det og selv om selve demoen blir endel bedre. http://youtu.be/YsrpkZ4J5Nw Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. september 2013 Rapporter Del Skrevet 6. september 2013 Og i prinsippet hører ikke det hjemme her. Bare å lage en PES 2014 tråd. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. september 2013 Rapporter Del Skrevet 6. september 2013 Isåfall en Fifa vs PES tråd. Kommer ikke utenom at de sammenlignes her og der. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 6. september 2013 Rapporter Del Skrevet 6. september 2013 Synes EA fikk nok sjanser de tre siste årene hvor de kun har oppdatert gammal moro. Desverre kjøper folk dette ukritisk hvert år og da skjønner jeg at EA ikke gidder å gjøre mer ut av det. Enklere å strupe all konkurranse med innkjøp av lisenser og levere middelmådige produkter.. Derfor blir det null Fifa 14 på denne generasjonen for min del og så får vi se hvor "banebrytende og revolusjonerende" NextGen blir. Men kommer de med "Real Throw-in" og "Adaptive Offside AI" som beste salgsargumenter så er det rett ut! 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. september 2013 Rapporter Del Skrevet 6. september 2013 Og i prinsippet hører ikke det hjemme her. Bare å lage en PES 2014 tråd. Det er naturlig å sammenligne, ihvertfall for de av oss som ønsker det beste fotballspillet. Regner med at jeg kjøper PES til PS3 og FIFA til en av de nye konsollene. 3 Lenke til kommentar
Simorinho Skrevet 6. september 2013 Rapporter Del Skrevet 6. september 2013 Merker at nesten samtlige Arsenal-spillere er underrated, og United spillere overrated. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 6. september 2013 Rapporter Del Skrevet 6. september 2013 Er statsa på futhead endelig? Greit at jeg er Liverpool-fan, og kanskje ikke den mest objektive. Men 83 på Gerrard er en vits (Lamps også). Coutinho med 78 passing, Suarez 86 overall, Sturridge og Mignolet 80 overall er også helt på trynet. 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. september 2013 Rapporter Del Skrevet 6. september 2013 Synes EA fikk nok sjanser de tre siste årene hvor de kun har oppdatert gammal moro. Desverre kjøper folk dette ukritisk hvert år og da skjønner jeg at EA ikke gidder å gjøre mer ut av det. Enklere å strupe all konkurranse med innkjøp av lisenser og levere middelmådige produkter.. Derfor blir det null Fifa 14 på denne generasjonen for min del og så får vi se hvor "banebrytende og revolusjonerende" NextGen blir. Men kommer de med "Real Throw-in" og "Adaptive Offside AI" som beste salgsargumenter så er det rett ut! Lol, har da gitt PES en sjanse og spilt demoen til PES. FIFA er uansett et mer fengende spill. I tillegg har du faktorer som FUT, flere kompiser som spiller det etc. FIFA gameplayet er imo 50 ganger mer behagelig enn PES gameplayet. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. september 2013 Rapporter Del Skrevet 6. september 2013 Enig som faen, Emils. Ikke for å være asshole, men FIFA opplevelsen pisser på PES opplevelsen all round. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 7. september 2013 Rapporter Del Skrevet 7. september 2013 Lol, har da gitt PES en sjanse og spilt demoen til PES. FIFA er uansett et mer fengende spill. I tillegg har du faktorer som FUT, flere kompiser som spiller det etc. FIFA gameplayet er imo 50 ganger mer behagelig enn PES gameplayet. Den demoen som lakk var nok ikke særlig representativ for det ferdige produktet, men det er nok uansett ikke avgjørende for din del skjønner jeg. Har du fått prøve Fifa14 eller antar du bare at opplevelsen blir helt lik Fifa13 siden du allerede kan sammenligne opplevelsen? Lukter litt fanboy dette her.. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå