Gå til innhold

Den store FIFA 14-tråden


Anbefalte innlegg

Gjør meg svært lite om de eventuelt fjerner scoop turn.. Blir misbrukt kraftig i Pro Clubs. Noobs som tror de er eksteemt gode med små spillere og gjør dette HELE tiden. Skjønner godt msnge blir skuffet siden dette kanskje er noe av det enkleste og mest effektive for dem som faktisk ikke kan drible.

Lolympiske loleleker i Lollehammer.

Så scoop turn er reservert noobs som ikke kan å drible?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lolympiske loleleker i Lollehammer.

Så scoop turn er reservert noobs som ikke kan å drible?

Er sikkert noe som gjør dette som fan drible selvsagt. Men at den er ekstremt effektiv og veldig lett å gjøre gjør at folk misbruke den finten. Spesielt i Pro Clubs der man møter dverger, eneste dem gjør springer langs kant og gjør den finten frem og tilbake. Alle de som faktisk har spilt Any vet hva eg snakker om. Any spillerne er for trege mens dvergene er det nærmeste man kommer supermann

Lenke til kommentar

Enten har EA gjort en helt katastrofalt dårlig vurdering av Dede, eller så har mannen selv gått på en alvorlig smell pace-messig.

 

PES ser fortsatt elendig ut, men skal gi demoen en sjanse.

 

Ginecólogo Necrolamedor: sett gameplay på youtube, og det er fortsatt veldig dårlig flyt, akkurat som i tidligere versjoner. Spesielt hakkete når man mottar en pasning og skal ta neste touch.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Synes EA fikk nok sjanser de tre siste årene hvor de kun har oppdatert gammal moro. Desverre kjøper folk dette ukritisk hvert år og da skjønner jeg at EA ikke gidder å gjøre mer ut av det. Enklere å strupe all konkurranse med innkjøp av lisenser og levere middelmådige produkter..

 

Derfor blir det null Fifa 14 på denne generasjonen for min del og så får vi se hvor "banebrytende og revolusjonerende" NextGen blir. Men kommer de med "Real Throw-in" og "Adaptive Offside AI" som beste salgsargumenter så er det rett ut!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Synes EA fikk nok sjanser de tre siste årene hvor de kun har oppdatert gammal moro. Desverre kjøper folk dette ukritisk hvert år og da skjønner jeg at EA ikke gidder å gjøre mer ut av det. Enklere å strupe all konkurranse med innkjøp av lisenser og levere middelmådige produkter..

 

Derfor blir det null Fifa 14 på denne generasjonen for min del og så får vi se hvor "banebrytende og revolusjonerende" NextGen blir. Men kommer de med "Real Throw-in" og "Adaptive Offside AI" som beste salgsargumenter så er det rett ut!

 

Lol, har da gitt PES en sjanse og spilt demoen til PES. FIFA er uansett et mer fengende spill. I tillegg har du faktorer som FUT, flere kompiser som spiller det etc. FIFA gameplayet er imo 50 ganger mer behagelig enn PES gameplayet.

Lenke til kommentar

 

Lol, har da gitt PES en sjanse og spilt demoen til PES. FIFA er uansett et mer fengende spill. I tillegg har du faktorer som FUT, flere kompiser som spiller det etc. FIFA gameplayet er imo 50 ganger mer behagelig enn PES gameplayet.

 

Den demoen som lakk var nok ikke særlig representativ for det ferdige produktet, men det er nok uansett ikke avgjørende for din del skjønner jeg. Har du fått prøve Fifa14 eller antar du bare at opplevelsen blir helt lik Fifa13 siden du allerede kan sammenligne opplevelsen? Lukter litt fanboy dette her..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...