Bob Sacamano Skrevet 4. september 2013 Forfatter Del Skrevet 4. september 2013 (endret) Topp 50 spillere i Fifa 14. Gleder meg nå, selv om jeg må vente til PS4 pga mangel på tid EDIT: Glemte link. http://www.easports.com/fifa/news-updates-gameplay/article/fifa-14-top-50 Endret 4. september 2013 av Bob Sacamano Lenke til kommentar
Simorinho Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Mange morsomme stats der! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Suarez bare 86? Da fuq. Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 når jeg så disse gif bildene til PES tenkte jeg først at det var en virkelig kamp filmet på tv Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Bale som CF kan jo bli interessant! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Suarez bare 86? Da fuq. Bare? Seriøst, bare? 1 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Bare? Seriøst, bare? Jah sånn helt serrrrr lizm. Altså, han er like god som Persie og Cavani f,eks, om ikke bedre, så da mener jeg 86 er litt lite. 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 86 på Suárez er lite når Aguero og Silva har 88. Latterlig at Hazard har 85. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 (endret) Bale som spiss da. Ja vel, lenge leve realismen. Suarez er ikke like god som RvP eller Cavani. Mest synd av alt er at EA har ødelagt Buffon ved å gi ham 78 handling. Kan umulig stemme at han er så glepphendt. 80 reflekser er også helt på trynet strengt. Endret 5. september 2013 av oscrue10 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 86 på Suárez er lite når Aguero og Silva har 88. Latterlig at Hazard har 85. Nei. Det er latterlig at spillere som Suarez er rata så lavt. Hazard er 85 IMO. 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Jeg håper virkelig de har fjernet den lille "introen" før kampen hvor du ser diverse hendelser med de to lagene. Hvem i svarte var det som pitchet ideen "Hei, hva med å starte hver kamp med å vise hendelser fra kampen som ennå ikke er blitt spilt?" Av alle latterlige ting... 3 Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Helt enig Patrick123.En bedre idé hadde vært å vise høydepunkter fra tidligere kamper f.eks. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 De har fjernet dette Patrick123. Nei. Det er latterlig at spillere som Suarez er rata så lavt. Hazard er 85 IMO. Synes Hazard er bedre enn 85. 86-87 i alle fall. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Håper de har tatt bort det irriterende fokuset på landslagsjobber i karrieremodusen. Irriterende at man hele tiden blir tilbudt jobber, når man allerede er i en storklubb. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Håper de har tatt bort det irriterende fokuset på landslagsjobber i karrieremodusen. Irriterende at man hele tiden blir tilbudt jobber, når man allerede er i en storklubb. helt enig, irritere meg som faen Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 (endret) Gjør meg svært lite om de eventuelt fjerner scoop turn.. Blir misbrukt kraftig i Pro Clubs. Noobs som tror de er eksteemt gode med små spillere og gjør dette HELE tiden. Skjønner godt msnge blir skuffet siden dette kanskje er noe av det enkleste og mest effektive for dem som faktisk ikke kan drible. Endret 5. september 2013 av Raul07 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 De har fjernet dette Patrick123. Synes Hazard er bedre enn 85. 86-87 i alle fall. Hazard er ung. Han er 22 år. Regner med at det er derfor de setter han sånn. Uansett, ratingen er uansett ikke det som er mest relevant. Det er like viktig med gode attributer. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Han var 87 på FIFA13. Han ble nominert til årets spiller i PL og kom på årets lag. Chelseas nest beste spiller bak Mata. Ser ikke hvorfor han skal få en downgrade. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Det er sant, men EA setter ofte spillere for høyt. Han ble downgradet til 85 ganske fort. Som er mer riktig, med tanke på alder og potensiale. Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Hm bare 86 på suarez han er i hvertfall ikke dårligere enn van persie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå