Gå til innhold

Den store FIFA 14-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slenger med noen gifs fra PES for å vise det. Animasjonene og fysikken ser veldig bra ut. De har designet alt på nytt med FOX-motoren (samme motor som Metal Gear Solid V vil bruke).

 

iiOlFABh0WlWM.gif

 

iSTDSszyx1tPS.gif

 

itYicmCpeO0VP.gif

 

iIG1zsfJ0xuuj.gif

 

i8JXGYpgQ5GDZ.gif

 

Grafisk ser jo selvsagt FIFA på next-gen-konsollene penere ut, men gameplay er king og selv om FIFA har mer lisenser er det noe som er lett å fikse.

 

Tror jeg skal vente med å bestemme meg for fotballspill til jeg vet mer om begge tror jeg.

Lenke til kommentar

Har man bare prøvd PES de siste 3-4 årene vil man selvsagt være skuffet.

PES har dog ikke vært virkelig, virkelig bra siden PS2 æraen (IMO).

FIFA har jo ett par andre ess i ermet, med lisenser (ja, vet det er fiksbart, but still.) og ultimate team, men gameplaymessig ser det ut som PES virkelig har noe på gang i år. De gif'ene ser jo borderline ekte ut. Om spillet føles like bra ut å spille som det ser ut, kan det være en inntertier.

Lenke til kommentar

Forhåpentligvis har de gjort noen store forbedringer på karrieremodusen dette året, den eneste delen av FIFA som faktisk har mindre innehold nå enn for 3 år siden. For Guds skyld, bring tilbake billettinntekter, og forsåvidt sponsorinntekter. Akkurat nå er det å vinne trofeer den eneste måten å bringe inn litt penger i klubben. De burde virkelig se på premiepengene i virkeligheten også. Etter gode resultater i CL skulle min klubb i virkeligheten ha tjent ca. £11mill., men i FIFA fikk jeg hele £1.2mill...

 

Og hvor er "historien"? Hvorfor kan ikke jeg se på profilen til en spiller og se hvor mange klubber han har vært i, hvor mange mål/kamper han har i hver enkelt klubb, osv. Klubbrekorder, for pokker! Karrieremodusen i FIFA føles mer som 38 enkeltkamper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...