Muggkaare Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Har noen her sett gameplay fra PES vs FIFA i år? Har gått i FIFA de siste årene, men har sett på litt gameplay nå og det ser faktisk ut som om PES på PS360 ser bedre ut enn FIFA på PS4/Xbone. Hmm. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Agreed. Animasjonene i PES14 ser jo helt sinnsvakt bra ut. Dette kan være året PES virkelig gir FIFA kamp om tronen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Slenger med noen gifs fra PES for å vise det. Animasjonene og fysikken ser veldig bra ut. De har designet alt på nytt med FOX-motoren (samme motor som Metal Gear Solid V vil bruke). Grafisk ser jo selvsagt FIFA på next-gen-konsollene penere ut, men gameplay er king og selv om FIFA har mer lisenser er det noe som er lett å fikse. Tror jeg skal vente med å bestemme meg for fotballspill til jeg vet mer om begge tror jeg. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Vurderer å gå for PES til PS3 også om jeg fremdeles er gira FIFA til PS4 når den tid kommer. Fin mulighet til å teste begge. Gidder ihvertfall ikke å kjøpe FIFA 2 ganger. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Synd at PES er PES. Blir nok FIFA uansett. PES er gøy i 2 dager så er det drit kjedelig. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Hvilke PES spill har du hatt? Har bare hatt 08 og 09 selv, men de har jeg spilt langt mer enn noe Fifa spill. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Hvilke PES har du prøvd egentlig? Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Har man bare prøvd PES de siste 3-4 årene vil man selvsagt være skuffet. PES har dog ikke vært virkelig, virkelig bra siden PS2 æraen (IMO). FIFA har jo ett par andre ess i ermet, med lisenser (ja, vet det er fiksbart, but still.) og ultimate team, men gameplaymessig ser det ut som PES virkelig har noe på gang i år. De gif'ene ser jo borderline ekte ut. Om spillet føles like bra ut å spille som det ser ut, kan det være en inntertier. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Hvilke PES har du prøvd egentlig? Noen før 2011 versjonen. Spilte på Pc og synes hele opplevelsen med spillet er fraværende. Har kun prøvd demo de to siste årene og spillet er forbanna kjedelig etter noen kamper. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Pes 6 var det beste etter min mening. Det blir PES 2014 på PS3 og Fifa 14 på PS4 denne gangen tenker jeg. Ser ihvertfall ingen grunn til å spille en justert utgave av Fifa 13 på PS3... Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Var det 10. september demoen skulle komme? 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 (endret) Til de som har X360 så. 11 september kommer vel demoen på PS3. Demoen kommer 10 september til PS3 om dere lager dere amerikanske brukere. Endret 4. september 2013 av Emils. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Hvem har ikke amerikanske brukere på PS3? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Forhåpentligvis har de gjort noen store forbedringer på karrieremodusen dette året, den eneste delen av FIFA som faktisk har mindre innehold nå enn for 3 år siden. For Guds skyld, bring tilbake billettinntekter, og forsåvidt sponsorinntekter. Akkurat nå er det å vinne trofeer den eneste måten å bringe inn litt penger i klubben. De burde virkelig se på premiepengene i virkeligheten også. Etter gode resultater i CL skulle min klubb i virkeligheten ha tjent ca. £11mill., men i FIFA fikk jeg hele £1.2mill... Og hvor er "historien"? Hvorfor kan ikke jeg se på profilen til en spiller og se hvor mange klubber han har vært i, hvor mange mål/kamper han har i hver enkelt klubb, osv. Klubbrekorder, for pokker! Karrieremodusen i FIFA føles mer som 38 enkeltkamper. Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Er det sant at scoop turn er blitt fjernet? Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Håper virkelig ikke det. Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 (endret) Dersom det blir tilfellet blir nok mange skuffet(inkludert meg ). Endret 4. september 2013 av OF5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå