Kurt Lekanger Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Versjon 6.0 til iPhone og iPad har fått mange nyttige funksjoner.Førsteinntrykk: Slik er den nye Facebook-appen Lenke til kommentar
thfi Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Elsker den! Endelig en veldig lettvint måte å chatte på. Helt fantastisk! Lenke til kommentar
Jurge92 Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Merket veldig lite forskjell på min iPhone 5. Bruker messenger applikasjonen til å skrive meldinger uansett. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 iPad sin Facebook har lenge vært horribel lite artig å bruke, spesielt i chat sammenheng. Nå er det faktisk utrolig mye bedre, både på telefon og nettfjøl. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Chatheads-greia er også tilgjengelig på Android. Storfornøyd, ble LITT overrasket når noen skrev til meg før i dag. Lenke til kommentar
G Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Jeg driter i Facebook. MEN, om denne innstallasjonen åpner for at man kan avinnstallere alt innkludert de gamle versjonene på Android uten å måtte root'e telefonen, så ville jeg blitt glad. Men, det er vel kun en ønskedrøm? Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Merket veldig lite forskjell på min iPhone 5. Bruker messenger applikasjonen til å skrive meldinger uansett. Det har jeg hele tiden gjort også. Etter denne oppdatering valgte jeg imidlertid å avinstallere den. Anbefaler deg å teste det ut, for om du liker den like godt som meg er det bare tull å ha begge installert. Lenke til kommentar
G Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 (endret) På min Android-telefon så går det ikke an å bli kvitt Facebook-appen, uten å root'e OS'et. Det finnes rett og slett ingen avinnstalleringsfunksjon som virker på den normale avinnstalleringsmåten. Endret 18. april 2013 av G Lenke til kommentar
Acer97 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Håper oppdateringen snart dukker opp i Google Play! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg