Pallantir Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Jeg har hatt en liten diskusjon med datteren min. Hun hadde fått med seg at det var ei jente på frokost-tv (sikkert på TV2) som hadde Diamond Circle-billetter til alle tre Bieber-konsertene! Jeg skaffet selv billettene til datteren min (men slipper heldigvis å gå med, da måtte jeg brukt aktivt hørselvern med Iron Maiden på, eller noe sånt...) og merket det j... kaoset som var på Billettservices servere. Og jeg har sett prisene for DC-billetter på nettet senere, og det er ikke akkurat billig, noe som også må tyde på at de er vanskelige å få tak i. Det er vel ikke mulig på noen måte å få DC-billetter til alle de tre dagene uten å "jukse" med å ha kontakter i en av de store bloggene eller i Billettservice-systemet, eller ved å kjøpe på svartebørs? Én dag er selvsagt helt greit. To dager er på grensen til det sannsynlige, men tre virker ikke bare usannsynlig men umulig for meg. Eller er det jeg som er på jordet med sannsynlighetstenkningen min, og Bieber er en magisk alv (fairy på engelsk...) som belønner sine mest trofaste? Lenke til kommentar
kristian100595 Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Er nok umulig så lenge du ikke kjøper på svartebørsen... Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 17. april 2013 Forfatter Del Skrevet 17. april 2013 Det var det jeg regnet med, takk. Og siden hun var på tv, ville hun nok unngå å innrømme at de var kjøpt der, siden det ikke er lov... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå