Arodem Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 (endret) DICE-topp tror ikke slike «gimmick» vil gagne spillopplevelsen. Les hele saken Endret 17. april 2013 av Arodem Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Og takk Gud og høyere makter for akkurat det. 4 Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 I tillegg blir spillet å se på Windows. Liker ikke måten dette ble skrevet på, virker som at PC har lav prioritet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 I tillegg blir spillet å se på Windows.Liker ikke måten dette ble skrevet på, virker som at PC har lav prioritet. Vel, det er jo ikke noe nytt. De prioriterer alltid konsoll framfor PC... Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 De har jo gradvis begynt å prioritere konsoll allerede. Lenke til kommentar
jihn Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 VR sammen med en rifle med innlagte knapper som kontroller Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Ja takk til Oculus, men bevegelseskontrollene er det bare å gravlegge for BF4. Hadde kanskje sett morsomt ut på LAN eller TG når noen tusen sitter og veiver med armer og bein Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 (endret) Bra at neste BF skal ikke ha noe motion greier, er ganske lei forsøkene der ute, bare Wii og Move som faktisk fungerer noe bedre til de spillene jeg har spilt med motion kontrollere. Endret 17. april 2013 av iToMaN Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Liker ikke måten dette ble skrevet på, virker som at PC har lav prioritet. Battlefield 3 sin PC-utgave var jo heller ikke akkurat perfekt: Små kart, elendig optimalisering, ukorrekt AA-implementering... Joda, vi fikk større kart, flere spillere, og grafikkinnstillinger, men det sier mer om hvor dårlig PC-utgavene behandles i dag om det er alt som skal til. De har jo gradvis begynt å prioritere konsoll allerede. Det mest negative er hvor lite fokus det er på esports og hvor lav skillcapen ble. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 For ikke å snakke om sell-out'en til EA og Dice da de valgte å gi PS3 alle DLC-kartene en uke før alle andre. Om noen skulle fått kartene en uke før alle andre burde det være pc. Jeg puttet heller ikke penger i hverken ekstra kart eller Premium da hele BF3 egentlig var en gedigen skuffelse. Og når de da annonserer BF4 rundt ett år etter release av BF3 tar jeg bare en gedigen facepalm. Sjansen for at jeg putter penger i BF4 er svært svært lav da de i det siste ikke har vist noe hensyn til BF sin originale plattform. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 På PC kan jeg være enig, men å ta i bruk en neste genrasjon kinect enhet på konsoll kan gi oss flere "knapper". Og flere knapper er noe vi trenger på konsoller. Si at jeg f.eks. kunne binde 5 forskjellige "Inventory items" til hvor mange fingre jeg holder opp i luften, så jeg ikke trenger å bruke knapper på kontrolleren til det. Også kanskje andre hånden lot deg velge mellom 5 forskjellige våpen raskt, det er masse man kan gjøre på konsoll så fort man får fler knapper tilgjengelig. og hvis de insisterer på å ha QTE kan de gjøre det langt mer artig med en bevegelseskontroller. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 "Stand up and punch mid-air for melee kill" Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 På PC kan jeg være enig, men å ta i bruk en neste genrasjon kinect enhet på konsoll kan gi oss flere "knapper". Og flere knapper er noe vi trenger på konsoller. Si at jeg f.eks. kunne binde 5 forskjellige "Inventory items" til hvor mange fingre jeg holder opp i luften, så jeg ikke trenger å bruke knapper på kontrolleren til det. Også kanskje andre hånden lot deg velge mellom 5 forskjellige våpen raskt, det er masse man kan gjøre på konsoll så fort man får fler knapper tilgjengelig. og hvis de insisterer på å ha QTE kan de gjøre det langt mer artig med en bevegelseskontroller. Har du spilt Dragon age: Origins? genialt spells system, kjapt og perfekt. det kunne de tatt i bruk i FPSene på konsollene. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Det mest negative er hvor lite fokus det er på esports og hvor lav skillcapen ble. Esport har vel aldri vært spesielt stort i BF-serien, vel? Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Esport har vel aldri vært spesielt stort i BF-serien, vel? Battlefield 2 har spilt en stor rolle for å få det miljøet oppegående, vil jeg tro. Når det kom ut var det jo ekstase, det var den tidens Call of Duty. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Du glemmer CS. og CS selvfølgelig, selv om jeg foretrakk Source, vet jeg at 1.6 er/var mere attraktivt i esport miljøet. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Har du spilt Dragon age: Origins? genialt spells system, kjapt og perfekt. det kunne de tatt i bruk i FPSene på konsollene. Jeg spilt DA:O slik det var ment, på PC Men av det jeg hørte fra de fleste konsollspillerene var kamp veldig kronglete i det spillet på konsoll, sier du at det ikke er riktig? Lenke til kommentar
fenele Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Esport har vel aldri vært spesielt stort i BF-serien, vel? Som nevnt var BF2 stort i sin tid. Det ble arrangert store turneringer og eSportscenen/community var stort. BF42/BFV ble også spilt mye i klankamper og BF levde side om side med CS. Det er ikke rart at eSport ikke er spesielt stort i BF-serien nå etter Bad Company og BF3(BC3) da EA/DICEs hovedfokus er å lempe ut mest mulig DLCs, nytt spill hvert år og fokus på console. Det samme skjedde med CoD etter CoD4, fokuset ble console og features ble strippet vekk fra spillet(MW2). For å så gi ut et nytt spill hvert år som fragmenterer community isteden for å bygge det opp. CoD 1, 2 og 4 hadde også stor eSportscene før serien ble ødelagt.. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 CoD er da fremdeles stort i eSportscenen selv om vi er mange som ikke liker retningen spillet har tatt? Kan uansett ikke huske at BF2 var spesielt stort innen e-sport, men det kan a) være at vi har forskjellig syn på hva som er e-sport b) at jeg ikke fikk det med meg da jeg var mer i retning CS/UT/Q3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå