Gry Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Hei! Håper dere ikke har noe i mot håpløse nybegynner-spørsmål Hvordan kan jeg starte programmer automatisk rett etter innlogging i Mandrake 9.1? Bruker KDE skrivebord. Hilsen Gry Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 ligger noe autorun greier ett-eller-annet sted i hjemmekatalogen.... leit i /home/brukernavn/Desktop, eller /home/brukernavn/.kde *har aldri brukt autorun* Lenke til kommentar
Gry Skrevet 19. september 2003 Forfatter Del Skrevet 19. september 2003 Takk for hjelpen - jeg har funnet den katalogen du nevner, men jeg sliter fremdeles med å få det til. Er det slik at jeg bare skal skrive banen på det programmet jeg vil at den skal åpne? Hilsen Gry Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 du lager en snarvei til programmet du vil skal starte automatisk inne i ~/.kde/autostart/'mappen om jeg ikke husker heilt feil. Lenke til kommentar
Gry Skrevet 19. september 2003 Forfatter Del Skrevet 19. september 2003 1000 takk!!! Nå funker det alldeles utmerket!!!! Hilsen Gry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå