Gå til innhold

Får "Problem med Netflix-medlemskapet ditt" hver måned


Anbefalte innlegg

Hver eneste måned får jeg følgende mail fra Netflix:

 

Oppdater betalingsmåten din

 

Kjære HulkHaugen,

 

Beklager forstyrrelsen, men vi har problemer med å godkjenne VISA-kortet ditt som slutter på XXXX. Besøk Din konto for å legge inn betalingsinformasjonen din på nytt eller velge en annen betalingsmåte. Når du er ferdig, vil vi prøve å bekrefte kontoen din igjen. Hvis det fortsatt ikke fungerer, bør du kontakte kredittkortselskapet.

Vi hjelper deg gjerne hvis du lurer på noe. Bare ring oss når som helst på 800 69 936.

– Netflix-teamet

 

Det som skjer er at jeg må legge inn visakortet på nytt hver måned, ikke noe mere dramatisk enn det. Men det er fryktelig irriterende, og jeg har også tenkt at det har vært litt suspekt, men som det kanskje er litt paranoid av meg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...