HulkHaugen Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Hver eneste måned får jeg følgende mail fra Netflix: Oppdater betalingsmåten din Kjære HulkHaugen, Beklager forstyrrelsen, men vi har problemer med å godkjenne VISA-kortet ditt som slutter på XXXX. Besøk Din konto for å legge inn betalingsinformasjonen din på nytt eller velge en annen betalingsmåte. Når du er ferdig, vil vi prøve å bekrefte kontoen din igjen. Hvis det fortsatt ikke fungerer, bør du kontakte kredittkortselskapet. Vi hjelper deg gjerne hvis du lurer på noe. Bare ring oss når som helst på 800 69 936. – Netflix-teamet Det som skjer er at jeg må legge inn visakortet på nytt hver måned, ikke noe mere dramatisk enn det. Men det er fryktelig irriterende, og jeg har også tenkt at det har vært litt suspekt, men som det kanskje er litt paranoid av meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå