Jan Høydal Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Siri i skygge Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 17. april 2013 Forfatter Del Skrevet 17. april 2013 (endret) Glemte å nevne det, men fargeversjonen er en blend mellom farge og sort/hvitt - har derfor et litt metallisk fargeuttrykk som etter min mening passer best mannemodeller - men hvorfor ikke prøve det på en kvinne Endret 17. april 2013 av Jan Høydal Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Spennende med fargeversjonen litt mystisk og gir bildet en ekstra dimansjon! Bra!! mvh Tove Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 17. april 2013 Forfatter Del Skrevet 17. april 2013 Takker Tove! Det var dette bildet jeg nevnte og var litt i tvil om jeg skulle legge ut - var egentlig et "hofteskudd" med en dyp softbox Ekstra artig at vi begge legger ut portretter med denne type belysning i dag - ser klart at jeg har ting å lære fra deg Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Likte godt bildene,personligt liker eg meget godt denne blandingen som V2 viser!! Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 17. april 2013 Forfatter Del Skrevet 17. april 2013 Takk for kjekk tilbakemelding Tor. Jeg har en mannlig modell på gang som jeg ser veldig frem til å prøve denne teknikken på - tror det kan fungere .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg