Rustymagus Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Dette er en suveren spillpakke som vil vare lenge. Les hele saken Lenke til kommentar
EnGud Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Eneste problemet jeg har med AoE2HD, er ganske mye lagg, som jeg har sett mange klage på, og det at animasjoner stopper i ett halvt sekund før de "looper" igjen. Ellers enn dette er AoE2HD bare fryd og glede! Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 for dem som ikkje skal online er det bare Widescreen ellers akkurat som før som i AoE2 gold +widescreen mod med små oppdateringer på ressurse iconer Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Hadde tenkt å kjøpe dette, men det har jo ingen lan-modus. Hva er vitsen da? Idiotisk. Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Teias The Goth, Sweyn Forkbeard og Jens Erik. Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Hvor har jeg lagt lommeboka? 1 Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Hvor har jeg lagt lommeboka? var det et forsøk på å være morsom ? haha Lenke til kommentar
Stormert Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 (endret) Hadde tenkt å kjøpe dette, men det har jo ingen lan-modus. Hva er vitsen da? Idiotisk. Forsåvidt helt enig i at å ikke ha en lan modus er idioti, men om eneste problem er tregt nett vill trafikken bli sendt lokalt dersom alle spillere i matchen er på samme netverk så netverks lagg vill ikke være ett problem i følge en developer som kom med en ganske god forklaring i en reddit ama de gjorde. Så etter en match har startet er det kun score og achievement info som blir sendt over nett. Er veldig mange med lagg problemer, til og med når de spiller lokalt, samt at spillet i følge mange ikke fungerer i heletatt på windows xp. Det sies at de jobber med å fikse dette så ville nok muligens andbefalt å vente litt med eventuelt kjøp. Kilde: http://www.reddit.com/r/IAmA/comments/1br1cx/we_are_the_age_of_empires_ii_hd_development_team/ Endret 17. april 2013 av Stormert Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Jeg er Hardcore AOE2 fan, og absolutt en av den fanbasen artikkelforfatteren referer til! Eier samtlige AOE2 spill med expansions, og er enda en ivrig spiller når aneldningen byr seg. Likevel har jeg litt problemer med å se at dette er verdt sine drøye 150,- De reklarmerer med HD, men grafikken har jo overhodet ikke blitt pusset opp, og som overnevnt, teksten er blitt for liten til dagens oppløsninger. Føler egentlig dette er et produkt som har blitt gitt ut for å skrape ut litt ekstra penger av fansen, før spillet og serien dør helt og forblir hos entusiastene. Det kunne blitt gjort så mye bedre! Jeg kommer nok til å kjøpe det, men da pga integrasjonen i steam og det blir mye lettere å spille med venner etc. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Hadde tenkt å kjøpe dette, men det har jo ingen lan-modus. Hva er vitsen da? Idiotisk. Ser ikke vitsen selv lenger med og ha egen lan-modus. Alle har vel internett oppkobling? Utgår fra det går og lage eget spill som er lukket på serveren og det du egentlig oppnår er det samme? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234 Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Hadde tenkt å kjøpe dette, men det har jo ingen lan-modus. Hva er vitsen da? Idiotisk. Lan modus? Hva skal du med det? Er jo bare å lage en privat match så inviterer du venner på steam Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Synes 9 av 10 virker ganske snillt? At orginalen er bra er så sin sak, men selve oppussingen virker jo som mildt sagt ganske mye latmansarbeid? De har ikke engang tatt seg bryet med å skalere tekst ordentlig? AtW 6 Lenke til kommentar
ChillZoNe Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Synes 9 av 10 virker ganske snillt? At orginalen er bra er så sin sak, men selve oppussingen virker jo som mildt sagt ganske mye latmansarbeid? De har ikke engang tatt seg bryet med å skalere tekst ordentlig? AtW Dette produktet er direkte hån mot fansen, og som du sier latmansarbeid. Jeg er rett og slett litt irritert på utgiverne. Er jeg alene? 2 Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 (endret) Lan modus? Hva skal du med det? Er jo bare å lage en privat match så inviterer du venner på steam Ser ikke vitsen selv lenger med og ha egen lan-modus. Alle har vel internett oppkobling? Utgår fra det går og lage eget spill som er lukket på serveren og det du egentlig oppnår er det samme? Jo i utganspunktet, men når jeg hører folk har lagg problemer når de gjør det så syntes jeg det blir for dumt, spesielt med tanke på at aoe2 var et veldig flott og kjent lan spill i utgangspunktet. At utvikler da er så redd for piratkopering og har så lite tillit til sine kunder, så får de ingen penger fra meg. Endret 17. april 2013 av PcAj Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Dette produktet er direkte hån mot fansen, og som du sier latmansarbeid. Jeg er rett og slett litt irritert på utgiverne. Er jeg alene? Du er ikke alene . 1 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Jeg spilte dette for ikke lenge siden. Spilte mot easy bot fordi det var så lenge siden før det igjen. Men de kjørte bare på prester og jeg ble nesten banka Er det mulighet for å fjerne prester? For jeg liker store slag med svæære hærer Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Meh. venter fortsatt på AOM 2. Aoe var aldri så bra. Aom derimot, gjorde alt riktig... (bortsett fra å dø ut) 3 Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Bedre karakter enn Starcraft 2 HoTS faktisk... Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Ingen lanmodus? Problemer med å lese? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå