SorteEnke Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 (endret) . Jeg vil forandre på profilbildet, men får denne beskjeden: "Klarte ikke laste opp bildet. Husk at du må en filstørrelse mindre enn 20kB" Bildet jeg ønsker er på 142,94KB Går det an å forandre på dette bildet slik at jeg kan bruke dette som profilbilde? Endret 17. april 2013 av SorteEnke Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Regner med det er avatar du mener. Lenke til kommentar
SorteEnke Skrevet 17. april 2013 Forfatter Del Skrevet 17. april 2013 . Toppers...det var dette ja... Tusen takk Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 SorteEnke, jeg kan høyst anbefale deg å bruke Gravatar (lenke finner du via avatar-delen). Der får du laste opp nøyaktig hvor stor fil du ønsker, og deretter bruke her i etterkant. Fungerer ypperlig. Lenke til kommentar
SorteEnke Skrevet 17. april 2013 Forfatter Del Skrevet 17. april 2013 . Takker for tipset... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå